Grupy dyskusyjne   »   pl.rec.motocykle   »   [NTG] Silnik salut ...

[NTG] Silnik salut ...

Data: 2012-04-23 10:49:27
Autor: Roman Niewiarowski
[NTG] Silnik salut ...
W dniu 2012-04-23 10:25, -Mr. Makarena- pisze:
Witam !

czesc

Glosne toto jak pila spalinowa

Jesli dobrze pamietam to salut jest chlodzony wiatrem - taki ich urok ze sa glosne, to samo mam w tohatsu 2t 5KM. Ale koledzy plywajacy na hondach 2,3KM na to samo narzekają.

Jedynym problemem jest to ze na wysokich obrotach brakuje mu paliwa  .Odcina
mu obroty i trzeba chwile poczekac zeby znowu zaczal isc. Kranik paliwa ,
filtr i zawor iglicowy drozne ..

U mnie jest identyko objaw, winny jest syf w zbiorniku (rdza, pozostalosc jakiegos kleju ktorym idiota chcial skleic pekniety bak itd).

Tak sobie kombinuje ze moze mieszanka za bogata jest ?

Jesli za bogata to masz odpowiedz na swiecy.

Jesli tak to iglice podniesc w gore czy obnizyc  w dol ?

Raczej ustawic fabrycznie i dopiero kombinowac :)

Co moge jeszcze zrobic po za wywaleniem go do wody ?

Niektorzy mowia ze zalac betonem, kotwica super ;)
Ale sa tez tacy co pol zycia na nich przeplywali i sobie chwala, oczywiscie sprzet bardziej awaryjny od japsow, ale za to tani. Niestety jest dosc paliwozerny.
Osobiście z salutem nie mialem do czynienia, ale na jerkbaicie/wcwi powinienes znalezc kogos kto ma pojecie i pomoze :)

pozdr
newrom
--
RD07 - http://otomoto.pl/honda-xrv-africatwin-M3128032.html
Cos Jesus he knows me And he knows I'm right

[NTG] Silnik salut ...

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona