Data: 2012-04-23 10:49:27 | |
Autor: Roman Niewiarowski | |
[NTG] Silnik salut ... | |
W dniu 2012-04-23 10:25, -Mr. Makarena- pisze:
Witam ! czesc Glosne toto jak pila spalinowa Jesli dobrze pamietam to salut jest chlodzony wiatrem - taki ich urok ze sa glosne, to samo mam w tohatsu 2t 5KM. Ale koledzy plywajacy na hondach 2,3KM na to samo narzekają. Jedynym problemem jest to ze na wysokich obrotach brakuje mu paliwa .Odcina U mnie jest identyko objaw, winny jest syf w zbiorniku (rdza, pozostalosc jakiegos kleju ktorym idiota chcial skleic pekniety bak itd). Tak sobie kombinuje ze moze mieszanka za bogata jest ? Jesli za bogata to masz odpowiedz na swiecy. Jesli tak to iglice podniesc w gore czy obnizyc w dol ? Raczej ustawic fabrycznie i dopiero kombinowac :) Co moge jeszcze zrobic po za wywaleniem go do wody ? Niektorzy mowia ze zalac betonem, kotwica super ;) Ale sa tez tacy co pol zycia na nich przeplywali i sobie chwala, oczywiscie sprzet bardziej awaryjny od japsow, ale za to tani. Niestety jest dosc paliwozerny. Osobiście z salutem nie mialem do czynienia, ale na jerkbaicie/wcwi powinienes znalezc kogos kto ma pojecie i pomoze :) pozdr newrom -- RD07 - http://otomoto.pl/honda-xrv-africatwin-M3128032.html Cos Jesus he knows me And he knows I'm right |
|