Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze

Data: 2010-12-09 13:23:37
Autor: Arek M
Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze

Jezdze ostatnio mercem W124. Generalnie bardzo podobalo mi sie to auto,
ale czar prysnal na sliskiej nawierzchni. I nie chodzi o to, ze jak to
RWD, zarzuca dupa w poslizgu, ale o to, ze ten naped nie ma w ogole
przyczepnosci. Nie ma zadnych szans wyjechac tam, gdzie wyjezdzam
ciezkim Mondeo z przednim napedem. Ba - zablokowac sie mozna nawet na
plaskiej ulicy, w malutkim oblodzonym dolku. Mam plyte chodnikowa wozic
w bagazniku? Serio pytam. BTW lepsze opony mam w mercu niz w Mondeo.

No i tak troche OT - po co w takim samochodzie, ktory przeciez do
szalenstw nie jest przeznaczony, zrobili RWD?

Wiesz.... merc zapewnie nie ma jedynego slusznego i idealnego (takiego jak w BMW) rozkladu masy :)

--
PozdrawiAM!
WRX/240KM

Data: 2010-12-09 12:25:20
Autor: Waldek Godel
Dnia Thu, 09 Dec 2010 13:23:37 +0100, Arek M napisał(a):

Wiesz.... merc zapewnie nie ma jedynego slusznego i idealnego (takiego jak w BMW) rozkladu masy :)

już sobie to wyobrażam... 100% ciemnej masy zapakowane w dres na siedzeniu
kierowcy? ;-)

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2010-12-09 13:28:22
Autor: Arek M
[...]

I drugi taki w bagazniku :D

--
PozdrawiAM!
WRX/240KM

Data: 2010-12-09 17:29:00
Autor: Scyzoryk
Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze

już sobie to wyobrażam... 100% ciemnej masy zapakowane w dres na siedzeniu
kierowcy? ;-)

I drugi taki w bagazniku :D

dokładnie o tym pomyślałem. 90kg żywego (lub nie) chłopa w bagazniku i śmiga w kazdych warunkach :)

Pozdr
Scyzoryk

Data: 2010-12-09 16:41:14
Autor: Waldek Godel
Dnia Thu, 9 Dec 2010 17:29:00 +0100, Scyzoryk napisał(a):

dokładnie o tym pomyślałem. 90kg żywego (lub nie) chłopa w bagazniku i śmiga w kazdych warunkach :)

porządny wypasiony koks ma lekko licząc 120

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2010-12-09 16:58:04
Autor: Massai
Waldek Godel wrote:

Dnia Thu, 9 Dec 2010 17:29:00 +0100, Scyzoryk napisał(a):

> dokładnie o tym pomyślałem. 90kg żywego (lub nie) chłopa w
> bagazniku i śmiga w kazdych warunkach :)

porządny wypasiony koks ma lekko licząc 120

Czym go trzeba paść i czy trzeba na spacery wyprowadzać?

--
Pozdro
Massai

Data: 2010-12-09 17:10:53
Autor: Waldek Godel
Dnia Thu, 9 Dec 2010 16:58:04 +0000 (UTC), Massai napisał(a):

porządny wypasiony koks ma lekko licząc 120

Czym go trzeba paść i czy trzeba na spacery wyprowadzać?

sterydy, odżywki, dopalacze, piwo, wóda, koka....
Na spacer to on cię wyprowadzi.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2010-12-09 18:57:54
Autor: Gabriel 'wilk'
W dniu 2010-12-09 18:10, Waldek Godel pisze:
[...]

Ja widuje na osiedlu takich trzech wybitnych dresopodobnych, co sie spotykaja na spacerach ze swoimi pitbulami i amstafem prowadzonymi na rozciaganych smyczach - brrrr strach sie bac :-(
Czasem stoja na parkingu kolo swoich autek, o dziwo nie sa to wcale auta BMW tylko stary mesiek, jakis przechodzony i poobijany ford explorer (czy jak to sie tam pisze) i tico tego w miare normalnego z wygladu :-) ;P

   Oskar Wilde

Data: 2010-12-09 21:03:29
Autor: Beny
Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze

Uzytkownik "Arek M" <arkadiusz_dot_matuszak@gazeta.pl> napisal w wiadomosci news:idqhoa$h5g$3inews.gazeta.pl...

[...]

dokladnie tak
bmw + dobre zimówki (moje 3 sezon nadal daja rade) + szpera 25% = zero problemów zima (do tego masa zabawy)

-- PozdrawiAM!
WRX/240KM

Data: 2010-12-09 21:23:41
Autor: Kuba \(aka cita\)

Użytkownik "Beny" <spam@sram.pl> napisał w wiadomości news:4d013635$1news.home.net.pl...
dokladnie tak
bmw + dobre zimówki (moje 3 sezon nadal daja rade) + szpera 25% = zero problemów zima (do tego masa zabawy)

czasem nie warto sie odzywać, gdy sie nie wie o co chodzi ..

--
Pozdrawiam Kuba (aka cita)
www.cita.pl

Data: 2010-12-09 22:29:31
Autor: Beny

Użytkownik "Kuba (aka cita)" <yes.or.no@wp.pl> napisał w wiadomości news:idrdsl$5cs$1inews.gazeta.pl...

[...]

pewnie, jeżdze na takim setupie 4 lata i nie wiem o co chodzi
Kuba wie lepiej ;)

-- Pozdrawiam Kuba (aka cita)
www.cita.pl
Dwa ogony Irma i Myszka

Data: 2010-12-10 09:20:41
Autor: Kuba \(aka cita\)

Użytkownik "Beny" <spam@sram.pl> napisał w wiadomości news:4d014a5f$1news.home.net.pl...

[...]

nie wiesz, bo najwyraźniej nie znasz kontekstu tej konkretnej wypowiedzi.

--
Pozdrawiam Kuba (aka cita)
www.cita.pl

Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze