Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze

Data: 2010-12-09 13:31:32
Autor: J_K_K
Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze
Uzytkownik "Jan-xx" <jan-xx@gazeta.pl> napisal w wiadomosci news:idqfu4$c2c$1inews.gazeta.pl...
przyczepnosci. Nie ma zadnych szans wyjechac tam, gdzie wyjezdzam ciezkim Mondeo z przednim napedem. Ba - zablokowac sie mozna nawet na plaskiej ulicy, w malutkim oblodzonym dolku. Mam plyte chodnikowa wozic w bagazniku? Serio pytam. BTW lepsze opony mam w mercu niz w Mondeo.

Szwagier przyjechal takim w zeszlotygodniowe sniegi z Norwegii.
Mimo opon z kolcami i tak go "nosilo".

Pzdr

JKK

Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze