Silnik zachlapany ON - mozna to czesciowo usun膮膰 ?

Data: 2010-07-11 08:46:45
Autor: Pszemol
Silnik zachlapany ON - mozna to czesciowo usun膮膰 ?
"Sebastian Bia艂y" <heby@poczta.onet.pl> wrote in message news:i1c44r$5r1$1news.onet.pl...
W wyniku b艂臋du monta偶u[1] przez mechanika mam silnik ca艂y zachlapany ON. Silnik kapie na jezdni臋, jest og贸lnie caly mokry. Poniewa偶 wtrysk "sika艂" r贸wniez do g贸ry to os艂ona silnika (gabka w niej) nasi膮gni臋ta a偶 si臋 2x cie偶sza zrobi艂a.

OK. Tylko chcia艂em sprzeda膰 samoch贸d... Niestety silnik uwalony ON zapewne dobrego wra偶enia nie zrobi, cho膰 przeciez to 偶adna awaria.

Jakie mam opcje?

a) poczeka膰, samo odparuje (ile?)

b) u偶y膰 jakiego艣 艣rodka do rozpuszczania on kt贸ry mi nie uszkodzi element贸w.

c) wymy膰 myjk膮 silnik.

Ze wzgl臋du na to 偶e c) jest najbardziej niebezpieczne chc臋 to zastosowa膰 na samym ko艅cu "jak wszystko zawiedzie".

??? A na czym polega niebezpieczno艣膰 C?
Bo ja wszystkie samochody regularnie myj臋 myjk膮 ci艣nieniow膮 pod klap膮?

Ja my艣l臋 偶e masz jeszcze opcj臋 d:

d) poczeka膰 jak z klapy skapnie troch臋 na gor膮c膮 os艂on臋 kolektora
wydechowego i ca艂e auto mi si臋 spali.

Po d) ju偶 nie b臋dziesz mia艂 k艂opotu.

Co艣 mog臋 zrobi膰 na teraz aby pozby膰 si臋 cho膰 cz臋sciowo smrodu i t艂ustego nalotu?

T膮 g膮bk臋 z klapy bym zdj膮艂 i wymieni艂 na jak膮艣 "czyst膮" ze szrotu.
A reszt臋 komory silnika umy艂bym myjk膮 z myd艂em pod ci艣nieniem.

Silnik zachlapany ON - mozna to czesciowo usun膮膰 ?