Silnik zatrzymuje się na benzynie

Data: 2009-05-13 21:48:19
Autor: Netx
Silnik zatrzymuje się na benzynie
Samochód dość wiekowy ale chciałbym nim jeszcze
trochę pojeździć. Golf III 1994 1.8 silnik ABS,
benzyna+gaz. Zwykle jeżdżę na bezynie (z powodów nie technicznych).
Pytanie co może być powodem że silnik zatrzymuje się
na benzynie, z reguły po kilkunastu minutach jazdy (od uruchomienia)? Dzieje się to często na luzie jak stoję np. na światłach albo w korku. Nie ma wtedy żadnych innych objawów tylko gaśnie nagle. Jak zgaśnie to nie daje się go uruchomić z powrotem na beznynie. Muszę
przełączać na gaz - wtedy z trudem ale zapala (po kilku próbach) i potem już jedzie na gazie OK, mogę też przełączyć go z  powrotem na benzynę. Jeżdżę na krótkich dystansach po mieście - maksymalnie do kilkudziesięciu minut na przejazd.
Ostatnio zrobiłem takie naprawy:
- wymiana sondy lambda /przed wymianą też gasł/
- wymiana czujnika temperatury w silniku
- inne naprawy (np. wymiana czujnika ABS)
Poproszę o wskazówki co mogło się popsuć abym nie jechał do warsztatu bez wiedzy - bo wtedy nie wiem czy naprawią to co trzeba.

Pozdrawiam,
Marek

Silnik zatrzymuje się na benzynie