Silniki diesla CDTI, TDI, TDCI, D4D - gdzie lancuszek a gdzie pasek

Data: 2009-04-28 22:29:38
Autor: xxx
Silniki diesla CDTI, TDI, TDCI, D4D - gdzie lancuszek a gdzie pasek
Użytkownik "Bastion" <bez@maila.pl> napisał w wiadomości news:gt7p5v$beb$1mx1.internetia.pl...

- Opla CDTI (pasek wymiana co 60kkm, koszt?)

wersja 150koni
wymiane w warsztacie doradzali po 90kkm
pasek, rolka, pompa wody i robocizna 1300zl

silnik zwawy
/na razie 60kkm w 2 lata, odpukac nic sie nie dzieje/

Data: 2009-04-29 15:26:46
Autor: Flyte
Silniki diesla CDTI, TDI, TDCI, D4D - gdzie lancuszek a gdzie pasek
Witam,

wersja 150koni
wymiane w warsztacie doradzali po 90kkm

w ktorym warsztacie Ci tak doradzali? dobrze ze nie powiedzieli 75 albo 50kkm.

wg ksiazki stoi po 150kkm, a zakladam ze juz dodali margines na przedterminowe zuzycie paska. Ja zmienialem przy 145kkm. Pan w serwisie powiedzial ze nie zdarzalo sie zeby pasek w tym silniku (diesla) strzelil wczesniej.

Do ASO jedziesz z wlasnymi czesciami. I placisz tylko za robocizne. Marza za czesci w ASO jest b. wysoka.

Pozdrawiam, Flyte

Data: 2009-04-29 15:07:36
Autor: kamil

"Flyte" <flyteWYTNIJTO@op.pl> wrote in message news:158a.000001f9.49f85596newsgate.onet.pl...
[...]

Tak mozna robic z wiekszoscia rzeczy, ale nie z rozrzadem. W razie strzelenia paska koszty remontu silnika sa spore. ASO odesle cie do producenta paska, bo oni tylko zalozyli, producent wysle na drzewo, bo widocznie zle zalozony, a ty plac sobie za ekspertyzy i wlocz sie po sadach.

A tak jest faktura za czesci i zalozenie i kiedy cos nie gra masz na kogo nawrzeszczec przynajmniej.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-04-29 16:17:54
Autor: Flyte
[...]

Czesci ktore wkladalem byly od dealera opla, tylko ze nie z Wawy. Stad roznica cenowa. Co wiecej bylem w ASO reklamowac, bo wydawalo mi sie ze pasek jest luzno zalozony (rolka nie dociska). Panowie w ASO sprawdzili, i powiedzieli ze jest wszystko OK (to dwumas troche halasowal). Jeszcze plynu hamulcowego dolali w ramach nieslusznej reklamacji:)

Flyte

Data: 2009-04-30 16:25:31
Autor: qqq666
[...]

Zdaje się, że opel/fiat zmniejszał stopniowo przebieg zalecany do wymiany. W roczniku 2005 jest jeszcze 150kkm/10 lat ale później obniżyli progi.

120KM było chyba podobnie; w mojej VikiC jest 80 tys mil (130kkm) / 4 lata. Koszt do 1200zł w ASO za całość (z pompą)

Silniki diesla CDTI, TDI, TDCI, D4D - gdzie lancuszek a gdzie pasek