Silniki diesla CDTI, TDI, TDCI, D4D - gdzie lancuszek a gdzie pasek

Data: 2009-04-29 00:46:15
Autor: .Peeter
Silniki diesla CDTI, TDI, TDCI, D4D - gdzie lancuszek a gdzie pasek
Bastion wrote:
- VW TDI (lancuszek i pasek? zdania sa podzielone, koszt?)
- Seata TDI (?)

VW TDI to dokładnie to samo, co w Seatach TDI, te same płyty
podłogowe, te same silniki, ta sama mechanika.

1.9 są na pasku, koszt wymiany w dobrym nie-aso = około 700zł
z materiałami.

  __
 |__)_ _|_ _ _
..|  (-(-|_(-|

Data: 2009-04-29 00:58:30
Autor: adam.franik
On 29 Kwi, 00:46, ".Peeter" <peeter...@nospam.gazeta.pl> wrote:
Bastion wrote:
> [...]

podłogowe, te same silniki, ta sama mechanika.

1.9 są na pasku, koszt wymiany w dobrym nie-aso = około 700zł

Dolicz pompe wody. Wg mnie rozrzad w 1.9TDI to troszkę wiecej. Coś
koło 850zł z materiałami. Przykladowo pasek CONTI, rolki i pompa wody
Ruville do Leona ARL to 700zł a jeszcze trzeba dodać ze 200zł na
robote. Inne 1.9 TDI bardzo podobnie.

--
pozdrawiam,
Adam F.

Data: 2009-04-30 07:49:09
Autor: .Peeter
Użytkownik <adam.franik@gmail.com> napisał:
[...]

Hm, musiałbym to zweryfikować, ale wydaje mi się, że po dobrych zniżkach
w dobrym sklepie można się zamknąć w okolicach 700 za części. Problem
w tym, że nie chce mi się weryfikować, mój ARL i jego rozrząd mają się dobrze.

Inne 1.9 TDI bardzo podobnie.

Powiedziałbym, że tak samo. :)

Pozdrawiam
..Peeter

Data: 2009-04-29 04:47:18
Autor: Glennbp
Silniki diesla CDTI, TDI, TDCI, D4D - gdzie lancuszek a gdzie pasek
2.0 DCi Nissan/Renault-łancuch. Po 120 kkm wymienia sie pasek i rolki
osprzetu,koszt w aso ok 1000.
W nowych mondeo i focusach, zsilnikami zPSA sa paski, w mondeo MK3 byly
montowane fordowskie diesle, i tam byl lancuch.
Pzdr
Luca
L3 2.0 dci Grandtour 60kkm
Clio 1.2T Rip Curl 16kkm

--

Silniki diesla CDTI, TDI, TDCI, D4D - gdzie lancuszek a gdzie pasek