Silniki flexifuel i super technologia ?

Data: 2009-12-12 08:20:29
Autor: teste
Silniki flexifuel i super technologia ?
Panowie, abstrahując od tego czy LPG jest cacy czy be, na jednym z forów user wypisuje takie oto coś:

"to zapytaj gaziarza czy zagazuje silnik flexifuel z dwoma komputerami sterującymi międzyczasem chłodzenia silnika :)"

Niestety nie potrafi podać żadnych informacji o tej technologii. Ja pytam gdzie mogę, szukam i też nic.

Co o tym myśleć ? Fakt, czy mitomania ?

Data: 2009-12-12 11:10:46
Autor: Bydlę
Silniki flexifuel i super technologia ?

Data: 2009-12-12 11:23:36
Autor: teste
Silniki flexifuel i super technologia ?

Data: 2009-12-12 11:45:19
Autor: Nex@pl
Silniki flexifuel i super technologia ?

Data: 2009-12-12 12:06:31
Autor: teste
Silniki flexifuel i super technologia ?

Data: 2009-12-12 12:44:01
Autor: Nex@pl
Silniki flexifuel i super technologia ?

Data: 2009-12-13 07:27:16
Autor: Tomasz Pyra
Silniki flexifuel i super technologia ?
Nex@pl pisze:
Najlepsze jak odwiedzasz "starego" mechanika, który pierwszy raz słyszy, że są jakies kompjutry w aucie :)

Wtedy niewiedząc o niczym zagazuje.
Jeszcze dostaniesz w te komputery spakowane w siateczke i "panie, tu jakieś kable dziwne były, od alarmu czy czegoś, będziesz sobie musiał pan to jakoś sam popdłączać jak te cuda chcesz, bo ja się nie znam"

Data: 2009-12-12 20:59:15
Autor: Bydlę

On 2009-12-12 08:20:29 +0100, teste <teste@XSAPMX.gazeta.pl> said:

sterującymi międzyczasem

Najpierw poczekaj, aż ustalą co to jest międzyczas sterowany.
(coś, między jednym czasem, a drugim?)

Jak domniemam to coś pomiędzy początkiem i końcem jakiegoś czasu chłodzenia silnika.

Czyli nie międzyczas.

Tylko ni jak, ni cholery, za żadne skarby nie wiem po jakiego $%# do tego dwa komputery ?!

Jeden do jednego czasu, drugi do drugiego?
Hawkins się ucieszy, gdy się dowie, że odkryto jeszcze jeden.
;-)

... zakładając, że takie coś istnieje ;)

Coś takiego.
:-)))

--
Bydlę

Data: 2009-12-13 01:29:50
Autor: Pab_lo

Użytkownik "teste" <teste@XSAPMX.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hfvg81$3mj$1inews.gazeta.pl...

Co o tym myśleć ? Fakt, czy mitomania ?

Gosc sobie lacha drze...  najwazniejsze zeby brzmialo powaznie.

Picasso

Data: 2009-12-13 06:51:54
Autor: teste
Pab_lo pisze:
Użytkownik "teste" <teste@XSAPMX.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hfvg81$3mj$1inews.gazeta.pl...

Co o tym myśleć ? Fakt, czy mitomania ?

Gosc sobie lacha drze...  najwazniejsze zeby brzmialo powaznie.

No właśnie tak mi sie wydaje. Stąd stawiam za mitomanię :)

Silniki flexifuel i super technologia ?