Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   Silniki grupy VW, który wybrać?

Silniki grupy VW, który wybrać?

Data: 2014-05-05 10:25:56
Autor: radekp@konto.pl
Silniki grupy VW, który wybrać?
Thu, 1 May 2014 07:03:14 -0700 (PDT), w
<077c5462-db99-4097-9a61-71f8890ace60@googlegroups.com>, swirek75@gmail.com
napisał(-a):

Dzień Dobry,
Powiedzmy, że przymierzam się do kupna Skody Yeti z dieslem DSG, który z silników jest trwały i oszczędny?
Nie zależy mi na osiągach, priorytetem zakupu jest niskie spalanie i bezawaryjność.

Do Yeti montowano chyba tylko 2.0TDI, więc bezawaryjność raczej odpada.

Data: 2014-05-05 03:16:43
Autor: swirek75
Silniki grupy VW, który wybrać?
W dniu poniedziałek, 5 maja 2014 10:25:56 UTC+2 użytkownik rad...@konto..pl napisał:
Thu, 1 May 2014 07:03:14 -0700 (PDT), w

> Dzień Dobry,
> Powiedzmy, że przymierzam się do kupna Skody Yeti z dieslem DSG, który z silników jest trwały i oszczędny?

> Nie zależy mi na osiągach, priorytetem zakupu jest niskie spalanie i bezawaryjność.

Do Yeti montowano chyba tylko 2.0TDI, więc bezawaryjność raczej odpada.

Można też kupić Yeti 1,6 TDI DSG, ale różnice pomiędzy poszczególnymi wersjami silnikowymi sa bardzo małe; więc jeśli już brac pod uwagę, to w moim przypadku każda wchodziła by w grę. Jednak słyszę i znajduje tak dużo negatywnych opinii o tych dieslach, że aż strach się przymierzać do tego auta. Rozumiem, że usterki zdarzają się w autach po przejechaniu 50/100/150tyś, czyli w samochodach, które już jeżdżą. Czy to nie powoduje, że producent wyciąga wnioski i coś poprawia w nowo produkowanych egzemplarzach?

Data: 2014-05-05 15:05:04
Autor: radekp@konto.pl
Silniki grupy VW, który wybrać?
Mon, 5 May 2014 03:16:43 -0700 (PDT), w
<3a7071c4-0c73-4f89-8323-89c396fdbd0e@googlegroups.com>, swirek75@gmail.com
napisał(-a):

Rozumiem, że usterki zdarzają się w autach po przejechaniu 50/100/150tyś, czyli w samochodach, które już jeżdżą. Czy to nie powoduje, że producent wyciąga wnioski i coś poprawia w nowo produkowanych egzemplarzach?

Producent (i nie tylko ten) już dawno temu doszedł do wniosku, że klepanie
takich bubli jak 2.0TDI to po prostu świetny biznes na lata.
Kupują ludzie 2.0? Kupują. To po co ma zmieniać?

Możesz zagłosować nogami albo rozważyć jakiś silnik TSI.

Data: 2014-05-05 06:23:16
Autor: Dman666
Silniki grupy VW, który wybrać?
W dniu poniedziałek, 5 maja 2014 15:05:04 UTC+2 użytkownik rad...@konto..pl napisał:

Producent (i nie tylko ten) już dawno temu doszedł do wniosku, że klepanie

takich bubli jak 2.0TDI to po prostu świetny biznes na lata.

Kupują ludzie 2.0? Kupują. To po co ma zmieniać?

A masz jakies dane potwierdzajace, ze 2.0TDI nadal jest bublem?

--
Dman-666

Data: 2014-05-05 15:54:06
Autor: RadoslawF
Silniki grupy VW, który wybrać?
Dnia 2014-05-05 15:23, Użytkownik Dman666 napisał:
W dniu poniedziałek, 5 maja 2014 15:05:04 UTC+2 użytkownik rad...@konto.pl napisał:

Producent (i nie tylko ten) już dawno temu doszedł do wniosku, że klepanie

takich bubli jak 2.0TDI to po prostu świetny biznes na lata.

Kupują ludzie 2.0? Kupują. To po co ma zmieniać?

A masz jakies dane potwierdzajace, ze 2.0TDI nadal jest bublem?

A musi mieć ?
Skoro już nie jest to chyba są jakieś dane to potwierdzające.
Bo jak nie ma to jest nadal bublem i po dyskusji.


Pozdrawiam

Data: 2014-05-06 01:51:20
Autor: Dman666
Silniki grupy VW, który wybrać?
W dniu poniedziałek, 5 maja 2014 15:54:06 UTC+2 użytkownik RadoslawF napisał:


A musi mieć ?

Skoro już nie jest to chyba są jakieś dane to potwierdzające.

Bo jak nie ma to jest nadal bublem i po dyskusji.


Ludzie pisza o problemach wtedy gdy je maja. Jesli nic sie nie psuje to nie ma potrzeby wylewac zalu nad felernym silnikiem.

Ale ludzie dalej beda opowiadac pierdoly o 2.0TDI. Proponuje poczytac troche nt tych silnikow a nie przeklepywac opinie sprzed dekady niemalze.
Tyle w temacie.
--
Dman-666

Data: 2014-05-06 13:56:40
Autor: RadoslawF
Silniki grupy VW, który wybrać?
Dnia 2014-05-06 10:51, Użytkownik Dman666 napisał:

A musi mieć ?

Skoro już nie jest to chyba są jakieś dane to potwierdzające.

Bo jak nie ma to jest nadal bublem i po dyskusji.


Ludzie pisza o problemach wtedy gdy je maja. Jesli nic sie nie psuje to nie ma potrzeby wylewac zalu nad felernym silnikiem.

Ale ludzie dalej beda opowiadac pierdoly o 2.0TDI. Proponuje poczytac troche nt tych silnikow a nie przeklepywac opinie sprzed dekady niemalze.
Tyle w temacie.

Poczytałem.
I wyczytałem że jednak sprawiają problemy.
A tak poza tematem to masz jakiś problem z ustalaniem długości wiersza
w mailu ?


Pozdrawiam

Data: 2014-05-06 05:25:55
Autor: Dman666
Silniki grupy VW, który wybrać?
W dniu wtorek, 6 maja 2014 13:56:40 UTC+2 użytkownik RadoslawF napisał:
 
Poczytałem.

I wyczytałem że jednak sprawiają problemy.

Chyba cos nowego sie pojawilo...podeslij prosze zrodlo.

IMO nie sa bardziej awaryjne od innych silnikow dostepnych na rynku. Sprawiaja problemy jak kazdy inny.
 
A tak poza tematem to masz jakiś problem z ustalaniem długości wiersza

w mailu ?

Problemow nie mam. Bo pisze przez gugle grups. Niestety nie znam zadnej bramki niusowej do ktorej moglbym sie podpiac.

--
Dman-666

Data: 2014-05-06 14:45:03
Autor: RoMan Mandziejewicz
Silniki grupy VW, który wybrać?
Hello Dman666,

Tuesday, May 6, 2014, 2:25:55 PM, you wrote:

[...]

Problemow nie mam. Bo pisze przez gugle grups. Niestety nie znam
zadnej bramki niusowej do ktorej moglbym sie podpiac.

news.neostrada.pl nie wystarcza?


--
Best regards,
 RoMan
PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)

Data: 2014-05-06 15:07:13
Autor: BartekK
Silniki grupy VW, który wybrać?
W dniu 2014-05-06 14:45, RoMan Mandziejewicz pisze:
Hello Dman666,

Tuesday, May 6, 2014, 2:25:55 PM, you wrote:

[...]

Problemow nie mam. Bo pisze przez gugle grups. Niestety nie znam
zadnej bramki niusowej do ktorej moglbym sie podpiac.

news.neostrada.pl nie wystarcza?
news.neostrada niestety nie wpuszcza żadnych IP spoza swojej puli, a nie wszyscy w używają neozdrady....


--
| Bartłomiej Kuźniewski
| sibi@drut.org  GG:23319  tel +48 696455098  http://drut.org/
| http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=338173

Data: 2014-05-06 15:47:44
Autor: RoMan Mandziejewicz
Silniki grupy VW, który wybrać?
Hello BartekK,

Tuesday, May 6, 2014, 3:07:13 PM, you wrote:

Problemow nie mam. Bo pisze przez gugle grups. Niestety nie znam
zadnej bramki niusowej do ktorej moglbym sie podpiac.
news.neostrada.pl nie wystarcza?
news.neostrada niestety nie wpuszcza żadnych IP spoza swojej puli, a nie
wszyscy w używają neozdrady....

Wpuszcza wszystkie IP z poprawnym revDNS z Polski. Dman666 pisze z
domeny internetdsl.tpnet.pl, która ZAWSZE była obsługiwana przez
news.neostrada.pl.

--
Best regards,
 RoMan
PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)

Data: 2014-05-07 06:50:40
Autor: Dman666
Silniki grupy VW, który wybrać?
W dniu wtorek, 6 maja 2014 15:47:44 UTC+2 użytkownik RoMan Mandziejewicz napisał:

>>> Problemow nie mam. Bo pisze przez gugle grups. Niestety nie znam

>>> zadnej bramki niusowej do ktorej moglbym sie podpiac.

>> news.neostrada.pl nie wystarcza?

> news.neostrada niestety nie wpuszcza �adnych IP spoza swojej puli, a nie

> wszyscy w u�ywaj� neozdrady....



Wpuszcza wszystkie IP z poprawnym revDNS z Polski.


Dzieki. Sprawdze sobie w wolnej chwili z mojego starego xnews'a.
Pytanie tylko kiedy i tutaj wylacza... ;-)

--
Dman-666

Data: 2014-05-06 19:38:19
Autor: Cavallino
Silniki grupy VW, który wybrać?

Użytkownik "BartekK" <sibi@drut.org> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:lkamt0$2km$2@node2.news.atman.pl...
W dniu 2014-05-06 14:45, RoMan Mandziejewicz pisze:
Hello Dman666,

Tuesday, May 6, 2014, 2:25:55 PM, you wrote:

[...]

Problemow nie mam. Bo pisze przez gugle grups. Niestety nie znam
zadnej bramki niusowej do ktorej moglbym sie podpiac.

news.neostrada.pl nie wystarcza?
news.neostrada niestety nie wpuszcza żadnych IP spoza swojej puli, a nie wszyscy w używają neozdrady....

Dawno nieprawda.

Data: 2014-05-06 20:15:29
Autor: z
Silniki grupy VW, który wybrać?
W dniu 2014-05-06 19:38, Cavallino pisze:
Dawno nieprawda.

Potwierdzam.
Jednak ostatnio na innej grupie zauważyłem brak postów jednej osoby. :-)

z

Data: 2014-05-06 19:37:29
Autor: Cavallino
Silniki grupy VW, który wybrać?

Użytkownik "Dman666" <dm4n666@gmail.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:f063cb5e-331f-4599-aecd-6ede533ef6f8@googlegroups.com...
W dniu poniedziałek, 5 maja 2014 15:54:06 UTC+2 użytkownik RadoslawF napisał:


A musi mieć ?

Skoro już nie jest to chyba są jakieś dane to potwierdzające.

Bo jak nie ma to jest nadal bublem i po dyskusji.


Ludzie pisza o problemach wtedy gdy je maja. Jesli nic sie nie psuje to nie ma potrzeby wylewac zalu nad felernym silnikiem.

Ale ludzie dalej beda opowiadac pierdoly o 2.0TDI. Proponuje poczytac troche nt tych silnikow a nie przeklepywac opinie sprzed dekady niemalze.
Tyle w temacie.

A gdzie poczytać?
Jak coś wiesz to napisz, tak będzie bardziej merytorycznie niż gołosłowne pieklenie się.

Data: 2014-05-07 06:43:06
Autor: Dman666
Silniki grupy VW, który wybrać?
W dniu wtorek, 6 maja 2014 19:37:29 UTC+2 użytkownik Cavallino napisał:
A gdzie poczytaďż˝?

A co gugla zamkneli?

Jak cos wiesz to napisz, tak bedzie bardziej merytorycznie niz goloslowne pieklenie sie.

Problemy usterkowosci 2.0TDI rozwiazne zostaly od roku 2007/2008 (wersja CR).

Bicie piany sie skonczylo bo awaryjnosc nie odbiega najwidoczniej od normy.

--
Dman-666

Data: 2014-05-07 17:13:32
Autor: Cavallino
Silniki grupy VW, który wybrać?

Użytkownik "Dman666" <dm4n666@gmail.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:3403642b-0c49-41ec-b1f5-95ca272f3747@googlegroups.com...
W dniu wtorek, 6 maja 2014 19:37:29 UTC+2 użytkownik Cavallino napisał:
A gdzie poczytaďż˝?

A co gugla zamkneli?

Ta grupa to dobre miejsce na takie wpisy, lepsze niż googiel.
A taki wpis i googlowi pomoże.



Jak cos wiesz to napisz, tak bedzie bardziej merytorycznie niz goloslowne

pieklenie sie.

Problemy usterkowosci 2.0TDI rozwiazne zostaly od roku 2007/2008 (wersja CR).

Pękające głowice też?

Data: 2014-05-07 11:48:45
Autor: Dman666
Silniki grupy VW, który wybrać?
W dniu środa, 7 maja 2014 17:13:32 UTC+2 użytkownik Cavallino napisał:
U�ytkownik "Dman666" <dm4n666@gmail.com> napisa� w wiadomo�ci grup dyskusyjnych:3403642b-0c49-41ec-b1f5-95ca272f3747@googlegroups.com...

> W dniu wtorek, 6 maja 2014 19:37:29 UTC+2 u�ytkownik Cavallino napisa�:

>> A gdzie poczytaďż˝?

>

> A co gugla zamkneli?



Ta grupa to dobre miejsce na takie wpisy, lepsze niďż˝ googiel.

A taki wpis i googlowi pomo�e.
>> Jak cos wiesz to napisz, tak bedzie bardziej merytorycznie niz goloslowne
>> pieklenie sie.
> Problemy usterkowosci 2.0TDI rozwiazne zostaly od roku 2007/2008 (wersja > CR).
Pekajace glowice tez?

Eeee...no nie wiem co Ci Koniu odpisac...Nie rozumiesz powyzszej notatki? Jedna z flagowych usterek byly pekajace glowice noszkurwa.
;-)
--
Dman-666

Data: 2014-05-07 23:11:16
Autor: Cavallino
Silniki grupy VW, który wybrać?

Użytkownik "Dman666" <dm4n666@gmail.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:

> Problemy usterkowosci 2.0TDI rozwiazne zostaly od roku 2007/2008 > (wersja
> CR).
Pekajace glowice tez?

Eeee...no nie wiem co Ci Koniu odpisac...

Najlepiej przekaz zawierający jakieś konkretne informacje, zamiast półsłówek.

Nie rozumiesz powyzszej notatki?

Rozumiem, po prostu pytam co wyeliminowali, a co zostało.
Pytam bo nie wiem.

Jedna z flagowych usterek byly pekajace glowice noszkurwa.
;-)

Ok, rozumiem że przestały pękać.
A inne usterki?
Bo to chyba nie była jedyna nagminna?

Data: 2014-05-08 07:50:05
Autor: Marek
Silniki grupy VW, który wybrać?
Ok, rozumiem że przestały pękać.
A inne usterki?
Bo to chyba nie była jedyna nagminna?
Wpisz w googla userki tdi 2.0 to dostaniesz kilka stron z opisem usterek i poprawkami wraz z numerami.


--
Marek
echo qavio.dsbvycom@kqamp.csq | tr  a-di-rs-ze-h a-z

Data: 2014-05-07 06:45:52
Autor: dddddddd
Silniki grupy VW, który wybrać?
W dniu 2014-05-05 15:54, RadoslawF pisze:
A masz jakies dane potwierdzajace, ze 2.0TDI nadal jest bublem?

A musi mieć ?
Skoro już nie jest to chyba są jakieś dane to potwierdzające.
Bo jak nie ma to jest nadal bublem i po dyskusji.


to ja napiszę że nie jest bublem dzięki temu masz już informację że to zajebisty silnik. Miałem 2.0TDI z 2007r., sprzedałem jak miał >260kkm i nie miał poważniejszej naprawy. Z całą pewnością stwierdzam że 2.0TDI to dobry silnik, a psują się te 'od dziadka z niemiec' - bo z tego samego rocznika auto w PL (od pierwszego właściciela) ma 140-180tys. km, a z DE 70-120 tys. km... (ale tam tylko do kościoła jeżdżą...)

--
Pozdrawiam
Łukasz

Data: 2014-05-07 09:21:13
Autor: radekp@konto.pl
Silniki grupy VW, który wybrać?
Wed, 07 May 2014 06:45:52 +0200, w <lkcdq3$3qb$1@dont-email.me>, dddddddd
<fejk@email.com> napisał(-a):

W dniu 2014-05-05 15:54, RadoslawF pisze:
>> A masz jakies dane potwierdzajace, ze 2.0TDI nadal jest bublem?
>>
> A musi mieć ?
> Skoro już nie jest to chyba są jakieś dane to potwierdzające.
> Bo jak nie ma to jest nadal bublem i po dyskusji.
>

to ja napiszę że nie jest bublem dzięki temu masz już informację że to zajebisty silnik. Miałem 2.0TDI z 2007r., sprzedałem jak miał >260kkm i nie miał poważniejszej naprawy. Z całą pewnością stwierdzam że 2.0TDI to dobry silnik, a psują się te 'od dziadka z niemiec' - bo z tego samego rocznika auto w PL (od pierwszego właściciela) ma 140-180tys. km, a z DE 70-120 tys. km... (ale tam tylko do kościoła jeżdżą...)

Taaaa, twoja próbka jest reprezentatywna dla całości...

Data: 2014-05-07 19:10:18
Autor: dddddddd
Silniki grupy VW, który wybrać?
W dniu 2014-05-07 09:21, radekp@konto.pl pisze:
Wed, 07 May 2014 06:45:52 +0200, w <lkcdq3$3qb$1@dont-email.me>, dddddddd
<fejk@email.com> napisał(-a):

W dniu 2014-05-05 15:54, RadoslawF pisze:
A masz jakies dane potwierdzajace, ze 2.0TDI nadal jest bublem?

A musi mieć ?
Skoro już nie jest to chyba są jakieś dane to potwierdzające.
Bo jak nie ma to jest nadal bublem i po dyskusji.


to ja napiszę że nie jest bublem dzięki temu masz już informację że to
zajebisty silnik. Miałem 2.0TDI z 2007r., sprzedałem jak miał >260kkm i
nie miał poważniejszej naprawy. Z całą pewnością stwierdzam że 2.0TDI to
dobry silnik, a psują się te 'od dziadka z niemiec' - bo z tego samego
rocznika auto w PL (od pierwszego właściciela) ma 140-180tys. km, a z DE
70-120 tys. km... (ale tam tylko do kościoła jeżdżą...)

Taaaa, twoja próbka jest reprezentatywna dla całości...


tak samo reprezentatywna jak 10 negatywnych wypowiedzi na forach...


--
Pozdrawiam
Łukasz

Data: 2014-05-07 19:12:08
Autor: Cavallino
Silniki grupy VW, który wybrać?

Użytkownik "dddddddd" <fejk@email.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:

to ja napiszę że nie jest bublem dzięki temu masz już informację że to
zajebisty silnik. Miałem 2.0TDI z 2007r., sprzedałem jak miał >260kkm i
nie miał poważniejszej naprawy. Z całą pewnością stwierdzam że 2.0TDI to
dobry silnik, a psują się te 'od dziadka z niemiec' - bo z tego samego
rocznika auto w PL (od pierwszego właściciela) ma 140-180tys. km, a z DE
70-120 tys. km... (ale tam tylko do kościoła jeżdżą...)

Taaaa, twoja próbka jest reprezentatywna dla całości...


tak samo reprezentatywna jak 10 negatywnych wypowiedzi na forach...

A czemu niby 1=10?

Data: 2014-05-08 07:22:01
Autor: dddddddd
Silniki grupy VW, który wybrać?
W dniu 2014-05-07 19:12, Cavallino pisze:

Użytkownik "dddddddd" <fejk@email.com> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:

to ja napiszę że nie jest bublem dzięki temu masz już informację że to
zajebisty silnik. Miałem 2.0TDI z 2007r., sprzedałem jak miał >260kkm i
nie miał poważniejszej naprawy. Z całą pewnością stwierdzam że
2.0TDI to
dobry silnik, a psują się te 'od dziadka z niemiec' - bo z tego samego
rocznika auto w PL (od pierwszego właściciela) ma 140-180tys. km, a
z DE
70-120 tys. km... (ale tam tylko do kościoła jeżdżą...)

Taaaa, twoja próbka jest reprezentatywna dla całości...


tak samo reprezentatywna jak 10 negatywnych wypowiedzi na forach...

A czemu niby 1=10?



Przypuszczałbym nawet, że 1>10 - bo o pozytywnych rzeczach się nie pisze- bo nie ma o czym.
Ludzie tylko napiszą o problemach z tym, z tamtym, a później ktoś podsumuje i wyjdzie na to, że to do dupy auto. Na kilkadziesiąt (?) tysięcy użytkowników tego auta mających dostęp do internetu i umiejących wrzucić jakiś nowy wątek na dowolne forum, jest kilkadziesiąt (?) negatywnych opinii..
A jak zaraz po zakupie auta skręconego do 140.000km padnie coś za 6000zł to się ludziom wydaje że to złom...

--
Pozdrawiam
Łukasz

Data: 2014-05-07 21:59:22
Autor: anacron
Silniki grupy VW, który wybrać?
W dniu 05.05.2014 15:23, Dman666 pisze:
W dniu poniedziałek, 5 maja 2014 15:05:04 UTC+2 użytkownik rad...@konto.pl napisał:

Producent (i nie tylko ten) już dawno temu doszedł do wniosku, że klepanie

takich bubli jak 2.0TDI to po prostu świetny biznes na lata.

Kupują ludzie 2.0? Kupują. To po co ma zmieniać?

A masz jakies dane potwierdzajace, ze 2.0TDI nadal jest bublem?

2l TDI szmecwagena ma problem z łuszczeniem się pompy przed upływem
100kkm wymieniasz wtryski, pompę, zbiornik, przewody paliwowe i płacisz
(jak nie masz gwarancji) około 20 tys. zł. Akurat dziś dowiedziałem się
o tym od kierownika serwisu auto-turbiak. Aby nie było identyczny
problem mają 2l od BMW, Mazdy i Hyundai/KIA, z tym, że w tych ostatnich
1.4 mają ten sam problem.

--
anacron
Przeczytaj http://damskomesko.pl/2013/08/ja-nie-bede-gotowana-zaba/
Poprzyj https://www.fb.com/NielegalneRadaryDoKosza

Data: 2014-05-07 23:12:38
Autor: Cavallino
Silniki grupy VW, który wybrać?

Użytkownik "anacron" <anacron@anacron.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:536a909a$0$2362$65785112@news.neostrada.pl...
W dniu 05.05.2014 15:23, Dman666 pisze:
W dniu poniedziałek, 5 maja 2014 15:05:04 UTC+2 użytkownik rad...@konto.pl napisał:

Producent (i nie tylko ten) już dawno temu doszedł do wniosku, że klepanie

takich bubli jak 2.0TDI to po prostu świetny biznes na lata.

Kupują ludzie 2.0? Kupują. To po co ma zmieniać?

A masz jakies dane potwierdzajace, ze 2.0TDI nadal jest bublem?

2l TDI szmecwagena ma problem z łuszczeniem się pompy przed upływem
100kkm wymieniasz wtryski, pompę, zbiornik, przewody paliwowe i płacisz
(jak nie masz gwarancji) około 20 tys. zł. Akurat dziś dowiedziałem się
o tym od kierownika serwisu auto-turbiak. Aby nie było identyczny
problem mają 2l od BMW, Mazdy i Hyundai/KIA, z tym, że w tych ostatnich
1.4 mają ten sam problem.

A co mają wspólnego te silniki?
Producenta pompy?
Bo jeśli to wspomniany Bosch, to chyba więcej silników może mieć te same problemy.
Czy to może tylko jakiś konkretny typ pompy tak ma?

Data: 2014-05-08 00:04:14
Autor: anacron
Silniki grupy VW, który wybrać?
W dniu 07.05.2014 23:12, Cavallino pisze:
A masz jakies dane potwierdzajace, ze 2.0TDI nadal jest bublem?

2l TDI szmecwagena ma problem z łuszczeniem się pompy przed upływem
100kkm wymieniasz wtryski, pompę, zbiornik, przewody paliwowe i płacisz
(jak nie masz gwarancji) około 20 tys. zł. Akurat dziś dowiedziałem się
o tym od kierownika serwisu auto-turbiak. Aby nie było identyczny
problem mają 2l od BMW, Mazdy i Hyundai/KIA, z tym, że w tych ostatnich
1.4 mają ten sam problem.

A co mają wspólnego te silniki?
Producenta pompy?
Bo jeśli to wspomniany Bosch, to chyba więcej silników może mieć te same
problemy.
Czy to może tylko jakiś konkretny typ pompy tak ma?

A nie wiem co, ale wczoraj wchodzę na serwis i słyszę, "A miał Pan już
problem z pompą w tym aucie?" I szczęka mi opada, bo całkiem niedawno
właśnie było to wszystko zmieniane w ASO. Zaczynam się zastanawiać, czy
to nie celowe postarzanie produktu. W końcu jaki procent aut dokręci na
gwarancji 100kkm?

--
anacron
Przeczytaj http://damskomesko.pl/2013/08/ja-nie-bede-gotowana-zaba/
Poprzyj https://www.fb.com/NielegalneRadaryDoKosza

Data: 2014-05-06 15:05:39
Autor: BartekK
Silniki grupy VW, który wybrać?
W dniu 2014-05-05 10:25, radekp@konto.pl pisze:
Do Yeti montowano chyba tylko 2.0TDI, więc bezawaryjność raczej odpada.
2.0 TDI były dramatycznie awaryjne, ale te "starsze", nowsze z osprzętem boscha "ponoć" są dużo lepsze. I nie porównujmy 2.0 tdi z czasów "zaraz po 1.9", z nowymi comonrailowymi, bo też jest zupełnie inaczej...


--
| Bartłomiej Kuźniewski
| sibi@drut.org  GG:23319  tel +48 696455098  http://drut.org/
| http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=338173

Data: 2014-05-06 20:19:52
Autor: z
Silniki grupy VW, który wybrać?
W dniu 2014-05-06 15:05, BartekK pisze:
2.0 TDI były dramatycznie awaryjne, ale te "starsze", nowsze z osprzętem
boscha "ponoć" są dużo lepsze. I nie porównujmy 2.0 tdi z czasów "zaraz
po 1.9", z nowymi comonrailowymi, bo też jest zupełnie inaczej...

Mnie utkwiło w pamięci koło zębate rozrządu zespolone z wałem korbowym.
Małe koło więc wiadomo że się będzie zużywało.
Dalej tak jest? Za takie coś jako człowiek po technikum mechanicznym jaja bym pourywał :-)

z

Data: 2014-05-07 18:35:29
Autor: ZIWK
Silniki grupy VW, który wybrać?
W dniu 2014-05-06 20:19, z pisze:
W dniu 2014-05-06 15:05, BartekK pisze:
2.0 TDI były dramatycznie awaryjne, ale te "starsze", nowsze z osprzętem
boscha "ponoć" są dużo lepsze. I nie porównujmy 2.0 tdi z czasów "zaraz
po 1.9", z nowymi comonrailowymi, bo też jest zupełnie inaczej...

Mnie utkwiło w pamięci koło zębate rozrządu zespolone z wałem korbowym.
Małe koło więc wiadomo że się będzie zużywało.
Ciekawe, że podobny w zarysie napęd - łańcuch na wale korbowym - u innych producentów jest bezobsługowy przez pierwszy milion kilometrów...
A i koło zębate można wymienić bez wyrywania wału, i nie kosztuje jeszcze majątku (ASO = 80,- złotych)
Oczywiście szanujemy opętanych wizją niemieckiej techniki motoryzacyjnej...

Dalej tak jest? Za takie coś jako człowiek po technikum mechanicznym
jaja bym pourywał :-)

Silniki grupy VW, który wybrać?

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona