Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   Silniki grupy VW, który wybrać?

Silniki grupy VW, który wybrać?

Data: 2014-05-06 11:43:11
Autor: megrimsES
Silniki grupy VW, który wybrać?
W dniu 2014-05-01 16:03, swirek75@gmail.com pisze:
Dzień Dobry,
Powiedzmy, że przymierzam się do kupna Skody Yeti z dieslem DSG, który z silników jest trwały i oszczędny?
Nie zależy mi na osiągach, priorytetem zakupu jest niskie spalanie i bezawaryjność.

200 jedzie.
z przyśpieszeniem to galaxy z 2 litrowym dieslem jest szybsze.
co do spalania to wszystko zależy od nogi. Ta moja spala od 5.5 do 11.5
w zależności od nogi, prędkości i ruchu.

http://otomoto.pl/skoda-yeti-2-0-tdi-salon-polska-fv-vat23-C32163923.html

to moja.

miesiąc przed końcem gwarancji wymieniono:
4 wtryski
sprzęgło kompletne
rozrząd kompletny
pompa common-rail'a

co do ceny dogadamy się :D

Data: 2014-05-06 17:24:22
Autor: radekp@konto.pl
Silniki grupy VW, który wybrać?
Tue, 06 May 2014 11:43:11 +0200, w <lkaara$7e6$1@usenet.news.interia.pl>,
megrimsES <megrimsNOSPAM@interia.pl> napisał(-a):

http://otomoto.pl/skoda-yeti-2-0-tdi-salon-polska-fv-vat23-C32163923.html

to moja.

miesiąc przed końcem gwarancji wymieniono:
4 wtryski
sprzęgło kompletne
rozrząd kompletny
pompa common-rail'a

co do ceny dogadamy się :D

"Imponująca" lista jak na 80k przebiegu... Ile kosztowałoby 1 m-c po gwarancji?
Jeszcze tylko planowanie głowicy i można jeździć ;)

PS. Kto robił to ogłoszenie? Jest absolutnie do niczego :).

Data: 2014-05-07 07:53:23
Autor: megrimsES
Silniki grupy VW, który wybrać?
W dniu 2014-05-06 17:24, radekp@konto.pl pisze:
Tue, 06 May 2014 11:43:11 +0200, w <lkaara$7e6$1@usenet.news.interia.pl>,
megrimsES <megrimsNOSPAM@interia.pl> napisał(-a):

http://otomoto.pl/skoda-yeti-2-0-tdi-salon-polska-fv-vat23-C32163923.html

to moja.

miesiąc przed końcem gwarancji wymieniono:
4 wtryski
sprzęgło kompletne
rozrząd kompletny
pompa common-rail'a

co do ceny dogadamy się :D

"Imponująca" lista jak na 80k przebiegu... Ile kosztowałoby 1 m-c po gwarancji?
Jeszcze tylko planowanie głowicy i można jeździć ;)
Wg info z ASO 25000.

PS. Kto robił to ogłoszenie? Jest absolutnie do niczego :).

Ja nie. A co konkretnie Tobie się nie podoba?

Data: 2014-05-07 09:27:43
Autor: radekp@konto.pl
Silniki grupy VW, który wybrać?
Wed, 07 May 2014 07:53:23 +0200, w <lkchoe$dse$1@usenet.news.interia.pl>,
megrimsES <megrimsNOSPAM@interia.pl> napisał(-a):

> PS. Kto robił to ogłoszenie? Jest absolutnie do niczego :).
>
Ja nie. A co konkretnie Tobie się nie podoba?

Zachwalić bezwypadkowość, książkę przeglądów, że dajesz gwarancję że przebieg
prawdziwy, że serwisowany w jednym ASO od nowości przez 1. właściciela itp.
itd, podać VIN, że sprzedajesz bo co 3 lata odnawiasz "flotę", a nie że psuje
się na potęgę po gwarancji...

I napisać o tych wymianach, bo to 2.0 TDI, więc to ważna informacja. :)

Inna sprawa, że w tej kategorii cenowej używane auta są dramatycznie
niesprzedawalne...

Data: 2014-05-07 11:55:07
Autor: megrimsES
Silniki grupy VW, który wybrać?
W dniu 2014-05-07 09:27, radekp@konto.pl pisze:
Wed, 07 May 2014 07:53:23 +0200, w <lkchoe$dse$1@usenet.news.interia.pl>,
megrimsES <megrimsNOSPAM@interia.pl> napisał(-a):

PS. Kto robił to ogłoszenie? Jest absolutnie do niczego :).

Ja nie. A co konkretnie Tobie się nie podoba?

Zachwalić bezwypadkowość, książkę przeglądów, że dajesz gwarancję że przebieg
prawdziwy, że serwisowany w jednym ASO od nowości przez 1. właściciela itp.
itd, podać VIN, że sprzedajesz bo co 3 lata odnawiasz "flotę", a nie że psuje
się na potęgę po gwarancji...

I napisać o tych wymianach, bo to 2.0 TDI, więc to ważna informacja. :)

Inna sprawa, że w tej kategorii cenowej używane auta są dramatycznie
niesprzedawalne...


Pewnie tak. Auto jest w ciągłej eksploatacji. Właśnie przeszło przegląd
na 90kkm. Płyny, filtry itp. Cena jest oczywiście do dyskusji, chociaż
za 55 to nie sprzedam.

Data: 2014-05-08 08:19:36
Autor: Bugatti
Silniki grupy VW, który wybrać?
W dniu środa, 7 maja 2014 11:55:07 UTC+2 użytkownik megrimsES napisał:

Pewnie tak. Auto jest w ci�g�ej eksploatacji. W�a�nie przesz�o przegl�d

na 90kkm. P�yny, filtry itp. Cena jest oczywi�cie do dyskusji, chocia�

za 55 to nie sprzedam.

Nie chce się wtrącać w zakąske...ale chce ci tylko pomóc sprzedać Yeti.

Twoje ogłoszenie niczym się nie wyróżnia spośród innych.
Daj fotki faktur z napraw, opakowań po częściach, wydruków ze ustawień zbieżności, wydruków (lub zdjęć) z badań na przeglądzie (amortyzatory, siły hamowania) itd. Jeśli nie chcesz pokazywać danych na fakturze (bo też takie masz prawo) to je zakryj w paint'cie.

W opisie:
napisz dokładnie jak i gdzie serwisowałeś furę, daj więcej fotek (np. z nr VIN). Napisz że zgadzasz się (jeśli "tak") na badanie geometrii zawieszenia i pkt płyty podłogowej, na diagnostykę softem.
Jeśli auto nie miał przygody to opisz że lakier trzyma fabryczny nominał grubości.

I to na pewno pomoże wyróżnić się twojemu autu spośród innych..

Bo pisząc ze nie oddasz za 55k pln odnoszę wrażenie że masz małe "mniemanie" o swym samochodzie.

Pozdrawiam,
Bugatti

Data: 2014-05-08 18:15:59
Autor: Cavallino
Silniki grupy VW, który wybrać?

Użytkownik "Bugatti" <bugattieb1001@gmail.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:36ec38f8-e722-4319-aaae-ffe032a827d9@googlegroups.com...
W dniu środa, 7 maja 2014 11:55:07 UTC+2 użytkownik megrimsES napisał:

Pewnie tak. Auto jest w ci�g�ej eksploatacji. W�a�nie przesz�o przegl�d

na 90kkm. P�yny, filtry itp. Cena jest oczywi�cie do dyskusji, chocia�

za 55 to nie sprzedam.

Nie chce się wtrącać w zakąske...ale chce ci tylko pomóc sprzedać Yeti.

Twoje ogłoszenie niczym się nie wyróżnia spośród innych.
Daj fotki faktur z napraw, opakowań po częściach, wydruków ze ustawień zbieżności, wydruków (lub zdjęć) z badań na przeglądzie (amortyzatory, siły hamowania) itd. Jeśli nie chcesz pokazywać danych na fakturze (bo też takie masz prawo) to je zakryj w paint'cie.

W opisie:
napisz dokładnie jak i gdzie serwisowałeś furę, daj więcej fotek (np. z nr VIN). Napisz że zgadzasz się (jeśli "tak") na badanie geometrii zawieszenia i pkt płyty podłogowej, na diagnostykę softem.
Jeśli auto nie miał przygody to opisz że lakier trzyma fabryczny nominał grubości.

I to na pewno pomoże wyróżnić się twojemu autu spośród innych.

Bo pisząc ze nie oddasz za 55k pln odnoszę wrażenie że masz małe "mniemanie" o swym samochodzie.

Dobrze pamiętam że to 4x4?
No to może kupię, bo za Dustera to prędzej dostanę zwrot kasy niż naprawione auto.
Jakość Renault.....

Data: 2014-05-08 23:38:10
Autor: megrimsES
Silniki grupy VW, który wybrać?
W dniu 2014-05-08 18:15, Cavallino pisze:

Użytkownik "Bugatti" <bugattieb1001@gmail.com> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:36ec38f8-e722-4319-aaae-ffe032a827d9@googlegroups.com...
W dniu środa, 7 maja 2014 11:55:07 UTC+2 użytkownik megrimsES napisał:

Pewnie tak. Auto jest w ci�g�ej eksploatacji. W�a�nie
przesz�o przegl�d

na 90kkm. P�yny, filtry itp. Cena jest oczywi�cie do dyskusji,
chociaďż˝

za 55 to nie sprzedam.

Nie chce się wtrącać w zakąske...ale chce ci tylko pomóc sprzedać Yeti.

Twoje ogłoszenie niczym się nie wyróżnia spośród innych.
Daj fotki faktur z napraw, opakowań po częściach, wydruków ze ustawień
zbieżności, wydruków (lub zdjęć) z badań na przeglądzie (amortyzatory,
siły hamowania) itd. Jeśli nie chcesz pokazywać danych na fakturze (bo
też takie masz prawo) to je zakryj w paint'cie.

W opisie:
napisz dokładnie jak i gdzie serwisowałeś furę, daj więcej fotek (np.
z nr VIN). Napisz że zgadzasz się (jeśli "tak") na badanie geometrii
zawieszenia i pkt płyty podłogowej, na diagnostykę softem.
Jeśli auto nie miał przygody to opisz że lakier trzyma fabryczny
nominał grubości.

I to na pewno pomoże wyróżnić się twojemu autu spośród innych.

Bo pisząc ze nie oddasz za 55k pln odnoszę wrażenie że masz małe
"mniemanie" o swym samochodzie.

Dobrze pamiętam że to 4x4?
No to może kupię, bo za Dustera to prędzej dostanę zwrot kasy niż
naprawione auto.
Jakość Renault.....
4x4 i do tego oklejone

Data: 2014-05-08 23:40:18
Autor: Cavallino
Silniki grupy VW, który wybrać?

Użytkownik "megrimsES" <megrimsNOSPAM@interia.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:

Dobrze pamiętam że to 4x4?
No to może kupię, bo za Dustera to prędzej dostanę zwrot kasy niż
naprawione auto.
Jakość Renault.....
4x4 i do tego oklejone

Dorżnąłeś je mocno (po swojemu)?
I co się z nim działo, że takie hocki-klocki Ci nawymieniali?
Te opiłki o których anacron nawijał faktycznie mogły być przyczyną?

Data: 2014-05-09 07:34:46
Autor: megrimsES
Silniki grupy VW, który wybrać?
W dniu 2014-05-08 23:40, Cavallino pisze:

Użytkownik "megrimsES" <megrimsNOSPAM@interia.pl> napisał w wiadomości
grup dyskusyjnych:

Dobrze pamiętam że to 4x4?
No to może kupię, bo za Dustera to prędzej dostanę zwrot kasy niż
naprawione auto.
Jakość Renault.....
4x4 i do tego oklejone

Dorżnąłeś je mocno (po swojemu)?
I co się z nim działo, że takie hocki-klocki Ci nawymieniali?
Te opiłki o których anacron nawijał faktycznie mogły być przyczyną?



Wczoraj stuknęło mu 90 kkm. Oleje i filtry już wymienione. W przyszłym
tygodniu na wszelki wypadek jeszcze wymienię olej w DSG. Dałem go do ASO
przed gwarancją, bo raz na jakiś czas jak był zimny, to stukał. Teraz
nic nie stuka. Auto nie było katowane, bo nadal lata na oryginalnych
hamulcach od nowości. Głównie jeździła nim żona i zaliczał dużo tras.
BTW - są 2 komplety kół. Rżnąłem c63amg, ale to już parę lat minęło.

Data: 2014-05-09 17:18:57
Autor: Cavallino
Silniki grupy VW, który wybrać?

Użytkownik "megrimsES" <megrimsNOSPAM@interia.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:lkhpdh$tjo$1@usenet.news.interia.pl...
W dniu 2014-05-08 23:40, Cavallino pisze:

Użytkownik "megrimsES" <megrimsNOSPAM@interia.pl> napisał w wiadomości
grup dyskusyjnych:

Dobrze pamiętam że to 4x4?
No to może kupię, bo za Dustera to prędzej dostanę zwrot kasy niż
naprawione auto.
Jakość Renault.....
4x4 i do tego oklejone

Dorżnąłeś je mocno (po swojemu)?
I co się z nim działo, że takie hocki-klocki Ci nawymieniali?
Te opiłki o których anacron nawijał faktycznie mogły być przyczyną?



Wczoraj stuknęło mu 90 kkm. Oleje i filtry już wymienione. W przyszłym
tygodniu na wszelki wypadek jeszcze wymienię olej w DSG. Dałem go do ASO
przed gwarancją,

Gwarancja jeszcze jest?
Idzie ją przedłużyć jakoś?

Który to w ogóle rocznik jest?

bo raz na jakiś czas jak był zimny, to stukał.

Ale jak stukał, silnik?

Data: 2014-05-09 21:49:05
Autor: megrimsES
Silniki grupy VW, który wybrać?
W dniu 2014-05-09 17:18, Cavallino pisze:

Użytkownik "megrimsES" <megrimsNOSPAM@interia.pl> napisał w wiadomości
grup dyskusyjnych:lkhpdh$tjo$1@usenet.news.interia.pl...
W dniu 2014-05-08 23:40, Cavallino pisze:

Użytkownik "megrimsES" <megrimsNOSPAM@interia.pl> napisał w wiadomości
grup dyskusyjnych:

Dobrze pamiętam że to 4x4?
No to może kupię, bo za Dustera to prędzej dostanę zwrot kasy niż
naprawione auto.
Jakość Renault.....
4x4 i do tego oklejone

Dorżnąłeś je mocno (po swojemu)?
I co się z nim działo, że takie hocki-klocki Ci nawymieniali?
Te opiłki o których anacron nawijał faktycznie mogły być przyczyną?



Wczoraj stuknęło mu 90 kkm. Oleje i filtry już wymienione. W przyszłym
tygodniu na wszelki wypadek jeszcze wymienię olej w DSG. Dałem go do ASO
przed gwarancją,

Gwarancja jeszcze jest?
Idzie ją przedłużyć jakoś?
Gwarancji było 2 lata i minęła 30.09.2013.


Który to w ogóle rocznik jest?

bo raz na jakiś czas jak był zimny, to stukał.

Ale jak stukał, silnik?

Stukał silnik przy obrotach w zakresie których turbina dobrze pcha.

Data: 2014-05-07 22:01:15
Autor: anacron
Silniki grupy VW, który wybrać?
W dniu 06.05.2014 11:43, megrimsES pisze:
miesiąc przed końcem gwarancji wymieniono:
4 wtryski
sprzęgło kompletne
rozrząd kompletny
pompa common-rail'a

co do ceny dogadamy się :D

To trzeba jeszcze zmienić zbiornik i przewody paliwowe. Wtryski padły,
bo się pompa łuszczyła i masz tam w chuj opiłków, bo nie idzie tego
doczyścić. Powodzenia.

--
anacron
Przeczytaj http://damskomesko.pl/2013/08/ja-nie-bede-gotowana-zaba/
Poprzyj https://www.fb.com/NielegalneRadaryDoKosza

Silniki grupy VW, który wybrać?

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona