Si?y powietrzne skar?? swoich pilotów

Data: 2011-02-25 18:29:07
Autor: Tomasz Pyra
Si?y powietrzne skar?? swoich pilotów
W dniu 2011-02-25 16:11, Wilku pisze:
Jak w temacie

http://www.tvn24.pl/0,1694011,0,1,sily-powietrzne-zaloga-jaka_40-mogla-popelnic-przestepstwp,wiadomosc.html

Mo¿e same by od siebie zaczê³y przecie¿ to one ich wyszkoli³y;-)))

nic nie jest ju¿ wstanie mnie zaskoczyæ w tym kraju hehehe

To jest strza³ we w³asn± nogê.

Bo niezale¿nie jak by³o na prawdê pilot powie ¿e mg³a owszem by³a, ale na wysoko¶ci decyzji zobaczy³ pas no to wyl±dowa³.
I nie s±dzê ¿eby ktokolwiek by³ w stanie udowodniæ ¿e by³o inaczej, zw³aszcza ¿e ¿e niewykluczone ¿e to jest prawdziwa wersja.

Wiêc po co siê szamocz±? ¯eby siê jeszcze bardziej upokorzyæ?
No chyba ¿e uda siê zrobiæ proces z zamówionym od razu wyrokiem skazuj±cym. Tylko te¿ nie wiem co by to komu mia³o daæ.

Data: 2011-02-25 19:30:14
Autor: Artur Górniak
Si??y powietrzne skar??Ä? swoich pilot??w
Tomasz Pyra <hellfire@spam.spam.spam> wrote:
Bo niezależnie jak było na prawdę pilot powie że mgła owszem była, ale na wysokości decyzji zobaczył pas no to wylądował.
I nie sądzę żeby ktokolwiek był w stanie udowodnić że było inaczej, zwłaszcza że że niewykluczone że to jest prawdziwa wersja.

Więc po co się szamoczą? Żeby się jeszcze bardziej upokorzyć?
No chyba że uda się zrobić proces z zamówionym od razu wyrokiem skazującym. Tylko też nie wiem co by to komu miało dać.

Z ciekawości zapytam.

czy jeśli 100m nad pasem JAK-40 widział pas (czyli niech będzie,
że 500m przed progiem) to był w stanie wylądować opadając niech
będzie max 5m/s w dół?

Ktoś to sprawdziłby i policzył tutaj?
No ja za cieńki jestem żeby tyle danych posprawdzać ale zadać
pytanie chyba jeszcze mogÄ™. :-D

Pozdrawiam.

Artur Górniak

Data: 2011-02-26 01:16:23
Autor: Tomasz Pyra
W dniu 2011-02-25 19:30, Artur Górniak pisze:
[...]

To nie jest takie proste.
Mgła może być mocno niejednorodna i przy samej ziemi w poziomie widoczność może być niska, ale już kilkadziesiąt metrów wyżej może być znacznie lepsza.
I sądzę że nikt nie jest w stanie udowodnić że będąc na wysokości decyzyjnej, nawet całkiem daleko przed progiem pasa, nie było tego pasa z góry widać.

W mniejszej skali można to zaobserwować czasami latem o świcie, gdzieś nad jeziorem albo na łące jak gęsta mgła pojawia się tuż przy samej ziemi, ale wystarczy stanąć na nogi żeby wyjrzeć nad mgłę.

Data: 2011-02-26 20:52:37
Autor: Krzysztof Chajêcki
Si?y powietrzne skar?? swoich pilotów
Dnia Sat, 26 Feb 2011 01:16:23 +0100, Tomasz Pyra napisa³(a):

I s±dzê ¿e nikt nie jest w stanie udowodniæ ¿e bêd±c na wysoko¶ci
decyzyjnej, nawet ca³kiem daleko przed progiem pasa, nie by³o tego pasa
z góry widaæ.

rozmawia³em dzi¶ z koleg± lataj±cym na paralotni - potwierdzi³, ¿e jest ca³kowicie mo¿liwe pojawienie siê na moment okna w chmurach i mgle pozwalaj±cym dojrzeæ pas bêd±c na wysoko¶ci decyzji i nikt nie bêdzie w stanie udowodniæ, ¿e siê akurat wtedy na minutê nie pojawi³o... :)

--
pzdr
meping

Data: 2011-02-26 06:23:53
Autor: porterhouse
Si?y powietrzne skar?? swoich pilotów
czy je¶li 100m nad pasem JAK-40 widzia³ pas (czyli niech bêdzie,
¿e 500m przed progiem) to by³ w stanie wyl±dowaæ

Co ma dokladnie znaczyc "byl w stanie wyladowac"?
Te liczby oznaczaja przyziemienie okolo 1000 m poza poczatkiem pasa, czyli
okolo 3 razy dalej niz normalnie. Ten pas byl pewnie dostatecznie dlugi aby
zdarzyl wyhamowac, juz nie pamietam tej dlugosci. Pytanie powinno byc raczej
czy cos takiego bylo madre lub zgodne z ogolnymi przepisami. Przepisy
obowiazujace na calym swiecie dla tego rodzaju samolotow mowia ze 'stosujac
normalne manewry' (a wiec nie bawiac sie w Space Shuttle sztucznie zwiekszajac
szybkosci opadania) musisz przyziemic w pierwszych 1/3 dlugosci pasa. --

Data: 2011-02-26 08:22:41
Autor: Artur Górniak
porterhouse  <porterhouse@gazeta.skasuj-to.pl> wrote:
Co ma dokladnie znaczyc "byl w stanie wyladowac"?

no wiecie..

Też mam różne skojarzenia motywujące :-D.

Pozdrawiam.

Artur Górniak

Data: 2011-03-02 15:26:26
Autor: Artur Górniak
Artur Górniak <ag-spam@argo.pl.eu.org> wrote:
Też mam różne skojarzenia motywujące :-D.

"Bo może jakiś większy będzie chciał wylądować po Tobie."

:-D

Bo to wyżej chyba nie było wystarczająco powszechne.

Pozdrawiam.

Artur Górniak

Data: 2011-03-04 14:13:39
Autor: Artur Górniak
[...]

a co mi tam.

MAK <-- < a umiecie to powyżej powiedzieć tak żeby się wszyscy nie śmiali?

Artur Górniak, który wcale nie musiał ale chciał.

Data: 2011-03-04 14:16:04
Autor: Artur Górniak
Si??y powietrzne skar??Ä? swoich pilot??w
Artur Górniak <ag-spam@argo.pl.eu.org> wrote:
a co mi tam.

a gdyby kto pytał z kim to z babcią.

MAK <-- < a umiecie to powyżej powiedzieć tak żeby się wszyscy nie śmiali?

Artur Górniak, który wcale nie musiał ale chciał.

P.S. no może potem dodać, która ma chyba nieco przytępione zmysły.

Data: 2011-03-04 14:17:07
Autor: Artur Górniak
Si??y powietrzne skar??Ä? swoich pilot??w
Artur Górniak <ag-spam@argo.pl.eu.org> wrote:
P.S. no może potem dodać, która ma chyba nieco przytępione zmysły.

no ale nadal uważam, że nieźle wygląda...

Data: 2011-03-06 18:02:14
Autor: Artur Górniak
[...]

gdyby spytała.

tak to jest ten jednorazowy.

który jest nie tylko słowem ale również "gestem"
i po spełnieniu prowadzi donikąd.

Data: 2011-03-04 14:25:41
Autor: Artur Górniak
[...]

ale wiecie co...
to "przykazanie" to pokażcie jej na kartce tak żeby wszyscy widzieli.

Bo ona chyba nie dowidzi, a wyście nie zrozumieli.

Pozdrawiam.

Data: 2011-03-04 20:25:13
Autor: Artur Górniak
Si??y powietrzne skar??Ä? swoich pilot??w
Artur Górniak <ag-spam@argo.pl.eu.org> wrote:
Artur Górniak, który wcale nie musiał ale chciał.
osobiście

a co mi tam.

Data: 2011-03-04 22:44:52
Autor: Artur Górniak
[...]

może właśnie dlatego wątku.

;-)

Data: 2011-03-04 14:46:39
Autor: Artur Górniak
Si??y powietrzne skar??Ä? swoich pilot??w
Artur Górniak <ag-spam@argo.pl.eu.org> wrote:
Też mam różne skojarzenia motywujące :-D.

A do Was drogie dzieci.

Pytanie nie jak ja to robiÄ™.

Tylko czy wyście to widzieli.

Pozdrawiam ;-)

Data: 2011-03-04 16:14:50
Autor: Artur Górniak
Si??y powietrzne skar??Ä? swoich pilot??w
Artur Górniak <ag-spam@argo.pl.eu.org> wrote:
Pytanie nie jak ja to robiÄ™.

Tylko czy wyście to widzieli.

Ale Gdyby Ktoś Pytał O Tamto.

To ja też tego nie widzę.. ja tym jestem.
Ale wolałbym być człowiekiem...

i tutaj mamy tłumaczenie:
czy naprawdÄ™ nie rozumiecie:
ODPIERDOLIĆ SIĘ KURWA MAĆ ODE MNIE?

żrecie za moje, zabijacie za moje, jebiecie się za moje
ale głupiej srajtaśmy przysłać nie umiecie.

a co niektórzy przeczytali -> zagłodźcie mnie na śmierć...
no to po chuja ja te pierdolone anorektyczki robiłem?
żeby powiedzieć, że z człowieka da się zrobić cuda?

Data: 2011-03-04 16:35:23
Autor: Artur Górniak
[...]

A jeśli Wam zaczną donosić
to nie ja będę się bać

zajebać się dla chleba
to nie zajebać moją jaźń.

i w końcu zrozumiecie
różnicę w obu słowach

pytanie dla mnie?
Czy Was naprawdę na tą sratjtaśmę stać.

Data: 2011-03-04 16:52:45
Autor: Artur Górniak
Si??y powietrzne skar??Ä? swoich pilot??w
Artur Górniak <ag-spam@argo.pl.eu.org> wrote:
i w końcu zrozumiecie
różnicę w obu słowach

no tak...
samych polaczków bym pozwolił

gdybyście pierolnięci sami potrafili wszystkich beze mnie.
bo za cudze pieniądze to ja też umiem srać.

a jak mi jeszcze raz powie...
proszę proszę pozwól i pilnuj żeby nam się ręka nie skrzywiła to połamię tak, że nikt nie złoży.

Data: 2011-03-04 18:03:39
Autor: Artur Górniak
Si??y powietrzne skar??Ä? swoich pilot??w
Artur Górniak <ag-spam@argo.pl.eu.org> wrote:
bo za cudze pieniądze to ja też umiem srać.

zgadliście.

żądam prawa do mojej pracy i czasu oczekiwania na moją pracę

i będzie to naprawdę przykro wam czytać po latach.

bo główny sens poprzedniego macie...
ale mój prywatny to właśnie nie podpadanie temu kogo nie pojmujecie nawet pojmując mnie bo to on mną (z)decyd(ował/uje) i to ja mam wybierać co chcę rozumieć.

a oni to tylko przy okazji. bo oni w większości nie wiedzą nawet co jest ich przeznaczeniem.

a tamci pojebani to kuźwa się nawet do łopaty nie nadają, a już pchają się żeby decydować kto tą łopatą miałby machać.

Data: 2011-03-05 10:30:07
Autor: Artur Górniak
Si??y powietrzne skar??Ä? swoich pilot??w
Artur Górniak <ag-spam@argo.pl.eu.org> wrote:
a tamci pojebani to kuźwa się nawet do łopaty nie nadają, a już pchają się żeby decydować kto tą łopatą miałby machać.

no i tutaj mamy problem.

bo do tłumaczenia słowa pojebani w zależności od kontekstu w jakim to mówię to mi kurde Rosji brakuje...
a co dopiero.

Data: 2011-03-05 20:19:18
Autor: Artur Górniak
Si??y powietrzne skar??Ä? swoich pilot??w
Artur Górniak <ag-spam@argo.pl.eu.org> wrote:
no i tutaj mamy problem.

będę udawać, że mądrzejsi po wyborze nie czytają:

tak naprawdÄ™ mogÄ™.
nawet naprawdÄ™ z nimi.

a ludzkość powinna zastanowić się po co i dlaczego, a nie drzeć ryja.

i tak. teraz siÄ™ na 100% nie wtrÄ…cÄ™.

miłej zabawy.

Data: 2011-03-05 21:05:04
Autor: Artur Górniak
Si??y powietrzne skar??Ä? swoich pilot??w
Artur Górniak <ag-spam@argo.pl.eu.org> wrote:
a ludzkość powinna zastanowić się po co i dlaczego, a nie drzeć ryja.

i tak. teraz siÄ™ na 100% nie wtrÄ…cÄ™.

nie tak.
granice naprawdę są głównie na papierze.

powiedzmy, że za mało chciało ale był czas żeby coś powiedzieć.

Artur Górniak

Data: 2011-03-05 21:07:20
Autor: Artur Górniak
[...]

aha..

ze mną to 100% musi chcieć.
a beze mnie to mówiąc szczerze nie mam zielonego pojęcia.
czyt. można wierzyć w cuda ale ogólnie mówiąc no chyba to akurat
już macie na papierze.

;-)

będzie jak znalazł ;-).

Data: 2011-03-05 21:18:59
Autor: Artur Górniak
Si??y powietrzne skar??Ä? swoich pilot??w
Artur Górniak <ag-spam@argo.pl.eu.org> wrote:
będzie jak znalazł ;-).

i ja naprawdę.. w tej chwili nie mam bladego pojęcia o lataniu.
ale zawsze mogę sobie polatać na silniku ;-) przypięty pasami.

Data: 2011-04-02 18:37:30
Autor: Artur Górniak
Si??y powietrzne skar??Ä? swoich pilot??w
Artur Górniak <ag-spam@argo.pl.eu.org> wrote:
A jeśli Wam zaczną donosić
to nie ja będę się bać

:-)

eureka...

nie ma większego znaczenia w jakim stopniu mam rację.

albo kiepściutko bo może to ja...

albo kiepściutko bo to ni sensu ni przyszłości

naprawdÄ™ bowiem powiadam wam...
garstka wystarczy żeby się całą Ziemią pobawić

i to chyba byłby tej gałęzi EOT

Data: 2011-03-04 16:39:51
Autor: Artur Górniak
[...]

a... chcecie po ludzku?

czy naprawdę nie umiecie karmić mnie wtedy gdy nie jestem potrzebny,
a nie niszczyć to co umiem w zamian za robienie pilnującego mnie gówna?

ilu jeszcze wierzy, że ktokolwiek wyżyje z 5 minut pracy,
a z ciągłych dni żeńskiego orgazmu.

Data: 2011-02-25 19:39:38
Autor: J.F.
On Fri, 25 Feb 2011 18:29:07 +0100,  Tomasz Pyra wrote:
[...]

Tam dziennikarze na pokladzie byli, moze ktorys filmowal co za oknem.

Wiêc po co siê szamocz±? ¯eby siê jeszcze bardziej upokorzyæ?

Ty patrz dalej z tym strzalem. Skonczy sie tak ze piloci odejda .. moze komus na tym zalezy.
Moze wojsko sie ucieszy ze sie ich uwolni od zaszczytnego obowiazku i
pozwoli latac bez przeszkod, moze general bez pulku bedzie musial
dostac kopa w gore - i bedzie mial spokoj i wyzsza emeryture :-)

J.

Data: 2011-02-26 10:26:29
Autor: Delfino Delphis
Tomasz Pyra wrote:

Bo niezale¿nie jak by³o na prawdê pilot powie ¿e mg³a owszem by³a, ale
na wysoko¶ci decyzji zobaczy³ pas no to wyl±dowa³.

Ale tu nie chodzi o mg³ê, tylko o niewykonanie polecenia odej¶cia na drugi kr±g.

Data: 2011-02-26 11:50:36
Autor: Roman
Si?y powietrzne skar?? swoich pilotów

Ale tu nie chodzi o mg³ê, tylko o niewykonanie polecenia odej¶cia na drugi
kr±g.

Jako¶ nie ¶ledzi³em sytuacji z podej¶ciem Jaka i umknê³o mi polecenie odej¶cia na drugi kr±g.
Pozdrawiam
Roman

Data: 2011-02-26 12:49:45
Autor: J.F.
On Sat, 26 Feb 2011 11:50:36 +0100,  Roman wrote:
Ale tu nie chodzi o mg³ê, tylko o niewykonanie polecenia odej¶cia na drugi
kr±g.
Jako¶ nie ¶ledzi³em sytuacji z podej¶ciem Jaka i umknê³o mi polecenie odej¶cia na drugi kr±g.

Bylo, ale cholera wie w jakiej sytuacji.

Podejrzewam ze kontroler siedzial przy tym swoim rozklekotanym
radarze, zaloga procedury nie znala, nie zameldowala "pas widze", to
im w koncu krzyknal "uchod". A zaloga juz przyziemienie wykonywala.

J.

Data: 2011-02-26 13:51:52
Autor: Dariusz K. £adziak
Si?y powietrzne skar?? swoich pilotów
U¿ytkownik Roman napisa³:
Ale tu nie chodzi o mg³ê, tylko o niewykonanie polecenia odej¶cia na drugi
kr±g.

Jako¶ nie ¶ledzi³em sytuacji z podej¶ciem Jaka i umknê³o mi polecenie
odej¶cia na drugi kr±g.

Masz racjê. Nie by³o takiego polecenia bo by¼ nie mog³o - rosyjski kontroler wojskowy nie jest prze³o¿onym polskiego pilota wojskowego i nie mo¿e mu wydawaæ poleceñ. To by³o zalecenie. Wyra¼nie podane, s± ¶wiadkowie, s± nagrania. Czyli podchodzili poni¿ej swoich minimów (i tego kontroler ani sprawdziæ nie mo¿e bo nie wie jakie wyposa¿enie i jakie minima ma samolot i za³oga ani zabroniæ bo nie ma takiej w³adzy) i wyl±dowali mimo wyra¼nego sygnalizowania przez kontrolera ¿e podej¶cie nale¿a³oby przerwaæ. Ich prawo - i ich odpowiedzialno¶æ...

--
Darek

Data: 2011-02-26 17:43:39
Autor: saturn5
Si?y powietrzne skar?? swoich pilotów

Jako¶ nie ¶ledzi³em sytuacji z podej¶ciem Jaka i umknê³o mi polecenie odej¶cia na drugi kr±g.

Niech ci piloci lepiej sie odzwyczaja od latania jak za czasow PRL-u. Nikt
poza jakimis skansenowymi wojskowymi lotniskami w Rosji nie bedzie dawac im
zadnych "polecen". Cala odpowiedzialnosc jest ich, decyzje co robic, czy isc
na drugi krag tez wylacznie nalezy do nich.

--

Si?y powietrzne skar?? swoich pilotów