Sim+ 29gr do plusa za cala rozmowe nie działa

Data: 2011-08-10 21:55:13
Autor: Dariusz Młyński
Sim+ 29gr do plusa za cala rozmowe nie działa
Taryfa Simplus
Mam włączoną opcje 29gr za cała rozmowę w Plusie
sprawdzam kodem *136# i widze, że mam aktywną promocje
29 gr do wszystkich sieci i 29 gr za rozmowę dla stałych

Dzwonię pod numer Plusowy - rozmawiam kilka minut  i co
żeżarło mi 1,50 - próbują okradać klienta czy coś innego ?

Trochę mi szkoda kolenych 2zł na rozmowę z BOKiem

Może jakieś sugestie ?

Data: 2011-08-10 22:19:50
Autor: J.F.
Dnia Wed, 10 Aug 2011 21:55:13 +0200, Dariusz Młyński napisał(a):
[...]

Do takiej Ery to mozna bylo e-mailem, do orange tez, ale widac do
najlepszej sieci nie :-)

Może jakieś sugestie ?

A ten numer to aby na pewno w plusie ? J.

Data: 2011-08-11 19:38:03
Autor: niusy.pl
Sim+ 29gr do plusa za cala rozmowe nie działa

Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl>

[...]

A wiesz ile czeka się na odpowiedź na takie pismo ?!

Data: 2011-08-12 17:44:02
Autor: Dariusz Młyński
Sim+ 29gr do plusa za cala rozmowe nie działa

A ten numer to aby na pewno w plusie ?

J.

Na pewno.
Oba telefony są moje :)

Data: 2011-08-10 23:09:28
Autor: SDD

Użytkownik "Dariusz Młyński" <mlynski_nospam@post.pl> napisał w wiadomości news:4e42e22a$1news.home.net.pl...

Dzwonię pod numer Plusowy - rozmawiam kilka minut  i co
żeżarło mi 1,50 - próbują okradać klienta czy coś innego ?

Jestes absolutnie na 100% pewien, ze numer jest w Plusie?

Pozdrawiam
SDD

Data: 2011-08-12 17:45:25
Autor: Dariusz Młyński
Sim+ 29gr do plusa za cala rozmowe nie działa

Jestes absolutnie na 100% pewien, ze numer jest w Plusie?

Na 200%.
Oba telefony są moje :)

Data: 2011-08-11 07:57:42
Autor: JJK
Dariusz Młyński <mlynski_nospam@post.pl> napisał(a):
[...]

Kilka minut ? Może było to akurat 5 minut i 11 sekund ?
Jaki był czas połączenia ? Policz sobie ile policzyli za minutę.

Data: 2011-08-12 17:57:02
Autor: Dariusz Młyński
Sim+ 29gr do plusa za cala rozmowe nie działa

Kilka minut ? Może było to akurat 5 minut i 11 sekund ?
Jaki był czas połączenia ? Policz sobie ile policzyli za minutę.

Niezależnie ile było minut zgodnie z taryfą powinno być 29gr za całą rozmowę
(rozmowa w Plusie)
A zeżarło z konta ponad 1,50 - i faktycznie gadałem z 5 minut.

Łatwo oszukać konsumenta w PrePaid - nie ma bilingów
- większośc komórek jest nie zarejestrowana więc na stronie
nie ma bilingu

Jedyna możliwosć sprawdzenie kosztu rozmowy to sprawdzenie stanu konta przed i po
rozmowie. Mało kto to sprawdza. Ja sprawdziłem bo wcześniej córka mi sygnalizowała,
że "zjadło" jej za jakąś rozmowe 31 groszy zamiast 29 - jak któś ma mało na koncie to
pilnuje. Więc przpadek nie jest odosobniony.

Usługa może raz działac a raz nie - a pieniądze z konta schodzą.

Napisałem do Plusa - czekam na odzew.
Myślę, że będzie problem bo komórki nie są zarejestrowane.
Ale całe szczęście są administrowane z konta abonentowego.
Jak będzie trzeba to oprę się o UOKiK i UKE

I może to być jakaś globalna wpadka Plusa.

Data: 2011-08-11 10:21:43
Autor: Flo
Sim+ 29gr do plusa za cala rozmowe nie dzia�a
W dniu 2011-08-10 21:55, Dariusz M�y�ski pisze:

Mam w��czon� opcje 29gr za ca�a rozmow� w Plusie
sprawdzam kodem *136# i widze, �e mam aktywn� promocje
29 gr do wszystkich sieci i 29 gr za rozmow� dla sta�ych

UĹźyj
http://www.t-mobile.pl/pl/indywidualni/stali_klienci/uslugi_do_telefonu/polaczenia/przenoszalnosc_numerow
i będziesz wiedział gdzie dzwonisz.
Stawiam na numer z puli Plusa przeniesiony do innej sieci

Dzwoniďż˝ pod numer Plusowy - rozmawiam kilka minut  i co
�e�ar�o mi 1,50 - pr�buj� okrada� klienta czy co� innego ?

Stawka za połączenie z BOK bez względu na czas połączenia.
Chyba wszyscy operatorzy pobierają taką opłatę.

--
Florian

Sim+ 29gr do plusa za cala rozmowe nie działa