SimPlus taryfy

Data: 2009-05-27 22:57:40
Autor: Adax
SimPlus taryfy
Witam! Mam dodtychczas 1 komórkę (dziecka) w simplusie, gdzie mam chyba 2 numerki po 5 gr/min.
WŁaśnie usłyszałem o darmowym numerze i próbowałem zrozumieć ich zawiłe "taryfowe zajęczkowanie" i nic z tego -jestem chyba za stary! Dlatego b. proszę o pomoc w wybraniu taryfy w simplusie, tak żebym miał 1 darmowy numer i 2 tańsze numery. Czy jest to możliwe razem? W jakiej taryfie? Jakie są haczyki? Czy jest wtedy drożej do innych? B. proszę prosto rozszyfrować simplusa, pozdrawiam

Data: 2009-05-27 23:26:41
Autor: silesiac
SimPlus taryfy
Użytkownik "Adax" <Adax_TnijTo@op.pl> napisał w wiadomości news:gvk9g7$8rp$1news.onet.pl...
[...]

W taryfie nowy simplus (uwaga - to poprzednia w stosunku do najnowszej i jeśli już przeszedłeś na najnowszą to nie ma powrotu). Darmowy numer w plusie - na 30 dni przy doładowaniu za 50 PLN. Wybranie numeru jest bezpłatne - wystarczy wprowadzić kod z klawiatury telefonu: *104*11*48numer_telefonu#, potem doładować konto. Do tego 5 możliwych tańszych numerów w plusie (5gr) lub innych (40gr). W przypadku najnowszej taryfy, czyli Twój profil jest możliwość uruchomienia profilu 19gr do wszystkich w plusie + darmowy numer (za 10 PLN miesięcznie).
pozdr
sil

Data: 2009-05-28 06:29:07
Autor: Adax
SimPlus taryfy
Użytkownik "silesiac" <silesiac@wp.pl> napisał w wiadomości news:gvkbal$lmt$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Doładowanie konieczne i zawsze po kodzie?

Do tego 5 możliwych tańszych numerów w plusie (5gr) lub innych (40gr).

Tutaj też należy po konfiguracji numerków doładować, czy w ramach istniejących zasobów PLN?

[...]

Dzięki!!!  A ogólnie rzecz biorąc to warto pozostać przy taryfie nowy simplus czy lepiej przejść do Twój profil? Wiem, że to zależy o telefonowania, ale interesuje mnie czy w Twoim Profilu mozna też mieć kilka tanich numerów? Poza tym przypuszczam, że ważna jest też taryfa do innych numerów -pewnie jest wysoka. :)

Mam nadzieję, że w końcu te taryfy będą dla normalnych śmiertleników, gdyż słyszałem, że "pewien" urząd zaczął się temu przyglądać. Jestem starszym facetem i serio! po 1x przeczytaniu taryf mam totalny mętlik w głowie i dużo niedopowiedzeń....  Może dzęki Koledze pojmę to w końcu  - nie zwykłem wchodzić w rzeczy nie do końca zrozumiałe  :) pozdrawiam!

Data: 2009-05-28 10:10:14
Autor: Maciek
SimPlus taryfy
[...]

Nic Tobie nie ujmując - bo ten mętlik jest tworzony rozmyślnie - może w takim przypadku warto skorzystać z oferty, która jest jasna, prosta i przejrzysta?
Konkretna stawka za połączenia do wszystkich + jakiś pakiet "taniej w swojej sieci". A to wszystko niezależnie od częstotliwości i wysokości kwoty doładowania. Są takie oferty :)

Maciek.

Data: 2009-05-28 20:01:32
Autor: silesiac
SimPlus taryfy
Użytkownik "Adax" <Adax_TnijTo@op.pl> napisał w wiadomości news:gvl3ul$nth$1news.onet.pl...

[...]

najpierw wybranie darmowego numeru, potem doładowanie

Do tego 5 możliwych tańszych numerów w plusie (5gr) lub innych (40gr).

Tutaj też należy po konfiguracji numerków doładować, czy w ramach istniejących zasobów PLN?

nieistotne - ciągnie z kasy jaką masz na koncie

warto pozostać przy taryfie nowy
simplus czy lepiej przejść do Twój profil?

zależy od tego, czego potrzebujesz. Niestety - choć Twój Profil jest "rewolucyjny" i ma cenę za minutę 29 gr (po odpowiednim doładowaniu dasz radę zejść na 21), to żadnych dodatków poza jednym "darmowym numerem" (za 10PLN ;-) smsami do plusa i internetem. Ja jeszcze pólki co pozostaję w Nowym Simplusie - korzystam z 5 tanich numerów i tego akurat potrzebuję. Po 6 miesiącach w tej taryfie dochodzi się do pakietów 5 gr do wszystkich w sieci. Niestety cena do wszystkich sieci jest bardzo wysoka - po pół roku dopiero schodzi do 60 gr.

[...]

w okolicy prima aprilis pojawił się niezły news - o ile pamiętam o księdze którą ma Plus wydać z objaśnieniami wszystkich możliwych pakietów, kodów i taryf. I całkiem to fajny żart był, tylko szkoda, że tak rzeczywisty. Plus jest tak zakręcony pod tym względem, że świra można dostać.
Pozdrawiam
sil

Data: 2009-05-28 21:26:02
Autor: Adax
[...]