Simdata - czy to jeszcze ma sens?

Data: 2011-01-10 13:20:25
Autor: Poldek
Simdata - czy to jeszcze ma sens?

Jeżeli dobrze liczę, to jednostka 100 kB w Simdacie kosztuje 3 grosze, a w "pakiecie internetowym" 100 MB w Simplusie jednostka 100 kB kosztuje 1 grosz. Dobrze liczę? Regulaminy promocji są dość mętnie sformułowane, szczególnie w podpunktach dotyczących rozliczeń i warunków, połączeń z APN itd.

Czy trzymanie karty simdata ma jeszcze sens, jeżeli mam też simplusa?

Data: 2011-01-10 13:37:37
Autor: Przemysław Kowalik
Użytkownik Poldek napisał:

[...]

Simdata już nie istnieje, teraz jest iPlus na kartę :-)

http://www.iplus.pl/materialy/promocje/informacja_o_zmianie_cennika_simdata_dla_uzytkownikow_simdata.pdf?t=788.8060517114915-40.pdf

Poza tym wprowadzili ekstra MB za doładowania
http://www.iplus.pl/indywidualni-promocje-iplus-na-karte.html

Czy Ci się to opłaca, sam musisz przeliczyć.

Przemek

Data: 2011-01-10 13:57:19
Autor: Poldek
Przemysław Kowalik wrote:
Użytkownik Poldek napisał:

[...]

Poza zmianÄ… nazwy nie widzÄ™ istotnych zmian w cenniku.

Czyli te promocyjne ekstra MB mają być rekompensatą za wyższą cenę paczki 100 kB. Wygląda na to, że nie da się prosto przeliczyć tego.

Data: 2011-01-10 15:23:05
Autor: Przemysław Kowalik
Użytkownik Poldek napisał:
Przemysław Kowalik wrote:
Użytkownik Poldek napisał:

[...]

Obniżyli cenę rozmów krajowych do 79 gr (z VATem 23% 80 gr) i zlikwidowali międzynarodowe.

Czyli te promocyjne ekstra MB mają być rekompensatą za wyższą cenę
paczki 100 kB. Wygląda na to, że nie da się prosto przeliczyć tego.

Nie wiem czym mają być. To jest dokładnie tak samo co do zasady jak w Erze - 3 gr/100 kB, drogie głosowe i bonusy za doładowania:
http://www.era.pl/pl/indywidualni/taryfy/internet/blueconnect_na_karte/oplaty_doladowania.

Przemek

Simdata - czy to jeszcze ma sens?