Simlock w nokii 2680 Slide i Samsungu S5230 (Avila)

Data: 2012-03-25 04:51:54
Autor: akulowatosc
Simlock w nokii 2680 Slide i Samsungu S5230 (Avila)
Witam

Posiadam dwa stare telefony - Nokię 2680s i Samsunga S5230 Avila. Oba
mają simlocka na polskie orange. Szukałem chwilę kalkulatorów kodów do
tych telefonów i do samsunga znalazłem same śmieci, a do nokii
informację, że telefon jest na DCT4+ i żaden popularny kalkulator tego
nie wylicza.

Czy szanowni Grupowicze mają jakieś inne zdanie na ten temat? Jakiś
kalkulator, który sobie z tym radzi? Chciałbym ściągnąć blokadę z
przynajmniej jednego z tych telefonów, do samsunga mam kabel usb, do
nokii nic, więc zostaje kod.

Pozdrawiam
Filip

Data: 2012-03-25 12:56:39
Autor: Waldek Godel
Dnia Sun, 25 Mar 2012 04:51:54 -0700 (PDT), akulowatosc napisał(a):

[...]

Informacja jest prawdziwa. Nie ma kalkulatorów do nowych Nokii. Co więcej -
nie ma kalkulatorów do starych Nokii. Są tylko do bardzo starych.
Skoro przerasta Cię zakup kabla za 4 zł, to pozostaje zakup kodu od Orange.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"WIesz Apple nie musi sie rzucac na kazda nisze z rozpacza w oczach jak

Simlock w nokii 2680 Slide i Samsungu S5230 (Avila)