Simon Bolivar i Francisco de Miranda contra Superman i Spidermen.

Data: 2009-03-17 10:21:10
Autor: cirrus
Simon Bolivar i Francisco de Miranda contra Superman i Spidermen.
# Prezydent Wenezueli, który konsekwentnie buduje w swoim kraju socjalizm, wpadł na kolejny genialny pomysl. Tym razem wypowiedział bezwzględną wojnę superbohaterom z USA. Superman czy Spiderman mają się czego obawiać.
Hugo Chavez, którego fascynują "wielkie osiągnięcia" Fidela Castro, jest przekonany, że lepszymi wzorcami do naśladowania dla wenezuelskich dzieci będą zabawki pokazujące narodowych bohaterów. Prezydent już zarządził, aby producenci stworzyli całą serię postaci.
Zaskakujący ruch ma być jednym z elementów długiej walki prezydenta z "imperialistyczną" dominacją Stanów Zjednoczonych na świecie. Projekt całej linii zabawek stworzył 58-letni malarz i nosi nazwę "Wenezuela's Heroes".
Wśród postaci do zabawy znajdzie się między innymi bohater walk o wyzwolenie Ameryki Południowej spod władzy Hiszpanów Simon Bolivar i wenezuelski rewolucjonista Francisco de Miranda.
Produkacja zabawek będzie finansowana z rządowych dotacji i przekazana w całości ubogim dzieciom w całym kraju. Warto podkreślić, że przywódca Wenezueli wzór jednej z lalek zaprezentował osobiście podczas programu w publiczneij telewizji. #
Ze strony:
http://www.se.pl/wydarzenia/swiat/chavez_92757.html

--
stevep

Data: 2009-03-17 10:31:50
Autor: jadrys
cirrus pisze:
[...]

Znakomity pomysł. Jeszcze powinien przepędzić te garkuchnie Macdonalda z Wenezueli..

--
Linuks to system dla myślących użytkowników..    Ja

A Debian jest pierwszym sekretarzem tego
systemu...   Również ja

Data: 2009-03-17 09:34:13
Autor: mrdevilyn
Simon Bolivar i Francisco de Miranda contra Superman i Spidermen.
On 17 Mar, 16:49, jadrys <il...@wp.pl> wrote:

No niby było, ale zwróć uwagę na to że ten wóz zwany socjalizmem nie
mógł zajechać daleko z takim woźnicą jakim był ZSRR..

Musze cie zmartwić ale srednie IQ południowoamerykańskich Indian jest
tak nieszczególne, ze w porówaniu z nimi nawewt kacapski rus to tytan
intelektu.
Pisząc bardziej dosadnie- Indianie sa w ogólności rasą tępa i leniwą.
Pozornie dla takich wlaśnie socjalizm stworzono ale przykład
afrykańskich Murzynów (tak samo tępych i leniwych) wskazuje jasno że
tą drogą dojść mogą najwyżej do śmierci głodowej. O która obwinią
zapewne amerykańskich imperialistów.....
J-23

Data: 2009-03-17 18:11:31
Autor: jadrys
mrdevilyn@gmail.com pisze:
[...]

Mocno bym dyskutował nad poziomem inteligencji rdzennej ludności południowoamerykańskiej. Przecież ci Indianie to potomkowie  w prostej linii Azteków, Inków itp plemion .. Więc chyba nie można o nich mówić - "tępi i leniwi"..

Data: 2009-03-17 10:27:40
Autor: mrdevilyn
On 17 Mar, 18:11, jadrys <il...@wp.pl> wrote:

Mocno bym dyskutował nad poziomem inteligencji rdzennej ludności
południowoamerykańskiej.

To nie jest kwestia do dyskusji tylko...do pomiarów.

Przecież ci Indianie to potomkowie  w prostej
linii Azteków, Inków itp plemion .. Więc chyba nie można o nich mówić -
"tępi i leniwi"..

To bylo uogólnienie, niemniej Aztekowie i Inkowie to były w gruncie
rzeczy stosunkowo nieduże plemiona, które podbiły i podporządkowały
leniwszych, bardziej tępych sąsiadów i zagnały ich do pracy przy
budowie swoich imperiów. I tak, jak sam wiesz, imponujacych wyżyn
rozwoju cywilizacyjnego raczej w ten sposób nie osiągnęli, daleko im
było choćby do starozytnych Egipcjan.
Dzisiejsi Indianie południowoamerykańscy zdaja się w głównej mierze
być potomkami owych głupich i gnuśnych niestety.
Ale Meksykanie (czyli potomkowie Azteków, Majów i ludów
spokrewnionych) radza sobe znacznie lepiej niz inne ludy ich rasy i
gdyby nie panujący tam od ponad 100 lat socjalizm to...kto wie.
J-23

Data: 2009-03-18 08:39:04
Autor: Vic
mrdevilyn@gmail.com wrote:
Pisząc bardziej dosadnie- Indianie sa w ogólności rasą tępa i leniwą.

Do tego się nawet nie odnoszę, bo to rasistowskie brednie oparte o z dupy wziętą wartość "średniego IQ Indian południowoamerykańskich"...

[...]

Aaaa, widzisz, bo socjalizm sprawdza się tylko wtedy gdy na starcie można podpierdolić, o przepraszam, znacjonalizować prywatne przedsiębiorstwa, banki i nieruchomości oraz położyć łapę na oszczędnościach społeczeństwa (np. poprzez wprowadzenie nowego pieniądza, unieważniając stary i zastrzegając możliwość wymiany starego na nowy do wysokości - powiedzmy - dwukrotności średniej płacy).

Zapewniwszy sobie w ten sposób środki, socjalizm może się rozwijać i uszczęśliwiać wszystkich. Z tym, że tylko do momentu wyczerpania zagarniętych na starcie środków. Bo wielcy myśliciele socjalizmu wymyślili wszystko oprócz sposobu w jaki gospodarka socjalistyczna miałaby się utrzymać (tzn. zarobić na siebie).

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-03-18 08:53:59
Autor: jadrys
Vic pisze:
mrdevilyn@gmail.com wrote:
Pisząc bardziej dosadnie- Indianie sa w ogólności rasą tępa i leniwą.

Do tego się nawet nie odnoszę, bo to rasistowskie brednie oparte o z dupy wziętą wartość "średniego IQ Indian południowoamerykańskich"...

A już traciłem nadzieje że kiedykolwiek coś mądrego od ciebie usłyszę..

Data: 2009-03-17 09:37:47
Autor: Panslavista
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości
Vic pisze:
> [...]

Nie podoba wam się sybarytyzm w stylu i wykonaniu Indian amerykańskich?

Data: 2009-03-18 10:04:29
Autor: jadrys
Vic pisze:
mrdevilyn@gmail.com wrote:
Pisząc bardziej dosadnie- Indianie sa w ogólności rasą tępa i leniwą.

Nie podoba wam się sybarytyzm w stylu i wykonaniu Indian amerykańskich?

Mi się podoba "El condor passa"

Data: 2009-03-17 10:27:06
Autor: Panslavista

Panslavista pisze:
> Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości
>
> Nie podoba wam się sybarytyzm w stylu i wykonaniu Indian amerykańskich?

Mi się podoba "El condor passa"

Zapomniałeś o "!No pasaran!".

Data: 2009-03-18 10:34:28
Autor: jadrys
Vic pisze:
mrdevilyn@gmail.com wrote:
Pisząc bardziej dosadnie- Indianie sa w ogólności rasą tępa i leniwą.
Nie podoba wam się sybarytyzm w stylu i wykonaniu Indian amerykańskich?

Mi się podoba "El condor passa"

Zapomniałeś o "!No pasaran!".

O takich hasłach się nie zapomina.. Przynajmniej ja..

Data: 2009-03-18 12:29:31
Autor: Vic
jadrys wrote:
Zapomniałeś o "!No pasaran!".

O takich hasłach się nie zapomina.. Przynajmniej ja..

No jakże tu zapomnieć lektury z młodości o generale majorze armii czerwonej, na sam koniec życia przebranym w Polski mundur - generale, co to się kulom nie kłaniał, aż w końcu kulkę dostał od litościwego Ukraińca. Tym samym obywatel Ukraiński przyczynił się do walki z alkoholizmem w Polsce, tym zręcznym posunięciem zmniejszając skalę tego zjawiska w kraju nad Wisłą.

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-03-18 13:01:53
Autor: jadrys
Vic pisze:
jadrys wrote:
[...]

Chodzą oszczercze plotki że kulkę panu generałowi posłał jego adiutant.. Czego to propaganda kapitalistyczna nie zrobi na użytek chwili..

Data: 2009-03-18 13:12:53
Autor: Vic
jadrys wrote:
Chodzą oszczercze plotki że kulkę panu generałowi posłał jego adiutant..

To nawet całkiem prawdopodobne. Facet stał się niewygodny, bo do niczego się już nie nadawał, a żłopał na potęgę. Natomiast na martwego bohatera walki z nacjonalizmem ukraińskim nadawał się doskonale.

A ty wiesz, że ten twój "pan generał" brał udział w wojnie 1920 r.? Z tym, że nie po stronie Polski, he, he :)

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-03-18 13:45:38
Autor: jadrys
Vic pisze:
jadrys wrote:
[...]

Nie po stronie Polski, ale o polską sprawę.. Chyba w interesie większości Polaków leżało popędzenie kota jaśnie panom?

Data: 2009-03-18 10:15:28
Autor: mrdevilyn
On 18 Mar, 13:45, jadrys <il...@wp.pl> wrote:

Nie po stronie Polski, ale o polską sprawę.. Chyba w interesie
większości Polaków leżało popędzenie kota jaśnie panom?

Tak jadrysiu, koniecznie trzeba pogonić kota jasniepanom, bogaczom,
profesorkom, inteligencikom z morskiej pianki... niech nam  rzadzi
wszechwładny CHAM, prostacki komuszy bydlak o IQ omułka. Tylko sie
potem nie dziw jak w kraju rzadzonym przez chamów ludzie zaczna z
głodu zdychać. Bo   klasy robotniczej ludu pracujacego miast i wsi
jest wszędzie pełno ale niema NIKOGO zdolnego do wykonania PRACY
MYSLOWEJ. A fachowe pomyslenie głową, jadrysiu, jest milion razy
wiecej warte niz bezsensowne przerzucenie tysiąca ton ziemi.  Dlatego
kraje w których rzadzi "jasniepaństwo" rozwijaja się z korzyscia
wszystkich obywateli, a kraje rządzone przez komuchów i chamów kończa
na smietniku historii albo pod obcym butem.
To sobie zakonotuj raz na zawsze: ELITY są istotne, właśnie to
"jaśniepaństwo", pogonienie którego leżało RZEKOMO w interesie
większości Polaków, stanowi istotę bytu państwowego.  To od ich pracy
zalezy los państwa, nie od szarej masy nie potrafiącej spojrzeć dalej
niż koniec własnego nosa.
J-23

Data: 2009-03-18 20:00:13
Autor: jadrys
mrdevilyn@gmail.com pisze:
[...]

Ależ Hans, zaszło tu jakieś nieporozumienie. Kto by popędzał "kota" inteligencikom, profesorkom iimp. Mowa jest o sprowadzeniu do parteru kapitalistów, wyzyskiwaczy, czyli tych którzy żyją z pracy innych..Nikt tu nie mówi żeby na czele państwa stawał jakiś matoł..

Data: 2009-03-18 12:29:16
Autor: mrdevilyn
On 18 Mar, 20:00, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:

 Mowa jest o sprowadzeniu do parteru
kapitalistów, wyzyskiwaczy, czyli tych którzy żyją z pracy innych...

Takich ludzi jadrysiu zwyczajnie NIE MA. Oni są jedynie wytworem
twojej wyobraźni bedącej pod wpływem komuszej propagandy. Własciciel
fabryki i bankier (których sobie zapewne uroiłeś jako owych
"wyzyskiwaczy") mają do wykonania trudną i odpowiedzialną prace, od
której zalezy los wielu ludzi.
I nie łudź sie że ty byś ją tez potrafił wykonać- najpredzej
doprowadziłbys fabrykę do bankructwa a bank i ludzi ktorzy w nim
trzymają swoją kasę puścił z torbami. To sa naprawde TRUDNE i
ODPOWIEDZIALNE zajęcia, do ich wykonywania trzeba miec odpowiednie
predyspozycje psychiczne i duzą wiedzę.
J-23

Data: 2009-03-18 20:54:54
Autor: jadrys
mrdevilyn@gmail.com pisze:
[...]

Nie chce mi się wierzyć żebyś był ślepy Hans, myślę że jesteś tylko zaślepiony.. Bielmo z oczu zejdzie ci kiedy w Polsce nastanie czas rewolucji, wtedy zobaczysz wyzyskiwaczy spieprzających z kraju..I mówię Ci: będzie to spore stado.. Mały przedsmak tego już był po dojściu PIS-u do władzy..

Data: 2009-03-18 13:41:18
Autor: mrdevilyn
On 18 Mar, 20:54, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:

Nie chce mi się wierzyć żebyś był ślepy Hans, myślę że jesteś tylko zaślepiony...

To ty jestes zaslepiony. Masz komusze wyobrażenie o tzw
"kapitalizmie", daleś sobie wmówić że to jest co w rodzaju ustroju
niewolniczego gdzie uprzywilejowana garstka nierobów pogania batem lud
pracujacy miast i wsi. Tymczasem jest to kompletna bzdura- gospodarka
rynkowa to sprawnie funkcjonująca maszyna do budowy zamoznosci
spoleczenstw, o niebo sprawniejsza niz dychawiczny i marnotrawny twór
skonstruowany na bazie sprzecznych ze zdrowym rozsadkiem rojen
komuchów w rodzaju marksa. Kazdy w niej ma swoje miejsce, a ludzie
których nazywasz "pasozytami" czy "wyzyskiwaczami" sa najwazniejszymi
z trybików tej maszyny.

Bielmo z oczu zejdzie ci kiedy w Polsce nastanie czas rewolucji,
Wyyykleeeety powtan ludu zieeeeemi, powtaaaancie których dreczy...co
dreczy jadrysiu, głód? Ted zniknął wraz ze zniknieciem komuny w naszym
kraju.

wtedy zobaczysz wyzyskiwaczy spieprzających z kraju..I mówię
Ci: będzie to spore stado..

Pleciesz co ci slina na jezyk przyniesie. Typowy przyklad kompletnego
wymózdzenia marksisto-leniwskiego.

Mały przedsmak tego już był po dojściu PIS-u do władzy..

ŻE CO??? Cos sobie uroiłes najwyraźniej albo ci się przysniło.
J-23

Data: 2009-03-19 09:06:15
Autor: Vic
jadrys wrote:
Bielmo z oczu zejdzie ci kiedy w Polsce nastanie czas rewolucji, wtedy zobaczysz wyzyskiwaczy spieprzających z kraju..

Jadrys, w tym kraju nie dało się przeprowadzić waszej rewolucji nawet wtedy gdy cały kraj był trzymany za mordę przez armię czerwoną i NKWD. Dlaczego? Bo ludzie, w tym również wasz potencjalny "żelazny" elektorat, was zlali.

 Mały przedsmak tego już był po dojściu PIS-u
do władzy..

Tak z ciekawości, jaką ksywę ma w waszej partii towarzysz Jarosław?

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-03-19 09:18:57
Autor: jadrys
Vic pisze:
jadrys wrote:
[...]

Ale się da, nie będzie to łatwe, ludzie są otumanieni propagandą, ale jest to wykonalne, dla ich dobra oczywiście.. Po to są właśnie rewolucje dla biednych uciśnionych..

 Mały przedsmak tego już był po dojściu PIS-u
do władzy..

Tak z ciekawości, jaką ksywę ma w waszej partii towarzysz Jarosław?

Jaka partia? Jaki Jarosław?

Data: 2009-03-19 09:47:14
Autor: Vic
jadrys wrote:
Ale się da, nie będzie to łatwe, ludzie są otumanieni propagandą, ale jest to wykonalne, dla ich dobra oczywiście..

Jak sobie znowu sfałszujecie wybory, to może się da. Ale nie nastawiałbym się na to, bo armia czerwona i NKWD już nie istnieją... któż więc zorganizuje rewolucję?

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-03-19 10:34:59
Autor: jadrys
 pisze:
jadrys wrote:
[...]

Duże nadzieje pokładam w boukunie..  :-)

Data: 2009-03-19 10:58:52
Autor: Vic
jadrys wrote:
któż więc zorganizuje rewolucję?

Duże nadzieje pokładam w boukunie..  :-)

Zawsze musicie się wysługiwać upośledzonymi? Dacie mu później na jakiś czas stanowisko komendanta Urzędu Miłości Obywatelskiej, albo dyrektora w Ministerstwie Prawdy, czy od razu po wypełnieniu zadania oskarżycie o szpiegostwo na rzecz imperialistów i poślecie do piachu? ;)

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-03-19 11:24:10
Autor: jadrys
Vic pisze:
jadrys wrote:
[...]

Podoba mi się to "ministerstwo prawdy". niewątpliwie po rewolucji coś takiego powstanie..

Data: 2009-03-19 12:17:00
Autor: Vic
jadrys wrote:
Podoba mi się to "ministerstwo prawdy". niewątpliwie po rewolucji coś takiego powstanie..

Ministerstwo Prawdy (propaganda i cenzura)
Ministerstwo Pokoju (prowadzenie wojny)
Ministerstwo Miłości (inwigilacja obywateli)
Ministerstwo Obfitości (gospodarka, produkcja, reglamentacja)

Do tego: Policja Myśli, Partia Wewnętrzna, Partia Zewnętrzna, prole, nowomowa, ewaporacja, i inne... Jadrys, możesz czerpać pełnymi garściami!

Nie jestem autorem tych pięknie oddających prawdziwą naturę socjalizmu ślicznych określeń. Polecam lekturę George'a Orwell'a :)

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-03-19 13:03:05
Autor: jadrys
Vic pisze:
jadrys wrote:
[...]

Oczywiście że nie twoje, wy tam na prawicy rzadko kiedy macie swoje własne pomysły.. (wam myśleć nie kazano).
Mam parę książek Orwella, jednak do końca nie przeczytałem żadnej (nie trawie go) Czytając 1984  odniosłem wrażenie że opisuje sielankę kapitalistyczną..

Data: 2009-03-19 13:48:01
Autor: Vic
jadrys wrote:
Mam parę książek Orwella, jednak do końca nie przeczytałem żadnej (nie trawie go)

Komuniści tak mają - Orwell'a nie trawią. Nie bez powodu w PRL Orwella się nie drukowało.

Czytając 1984  odniosłem wrażenie że opisuje sielankę kapitalistyczną..

Taaa, i pewnie cenzorzy w PRL doszli do tego samego wniosku, zabronili wydawać "Rok 1984" bo opisywał sielankę kapitalistyczną...

A tak przy okazji, właśnie sobie zdałem sprawę, że co chwilę tytułuję cię komunistą, a przecież ty nikogo nie zamordowałeś i nie okradłeś (tak przynajmniej zakładam). Głupio mi... nie było moją intencją wyzywać cię od morderców i złodziei...

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-03-19 15:25:51
Autor: jadrys
Vic pisze:
jadrys wrote:
[...]

No niestety nie możesz mnie nazwać komuchem (choć bardzo bym chciał) , jeszcze nic wielkiego (dobrego) dla ludzkości nie zrobiłem..

PS. Kradłem już - wyniosłem kiedyś z przyjęcia potężnego wędzonego jesiotra.. I to była moja pierwsza i zarazem ostatnia kradzież..

Data: 2009-03-19 15:52:48
Autor: Vic
jadrys wrote:
[...]

Wiesz, odnoszę wrażenie, że komunizm/socjalizm jest produktem myślowym zblazowanych przedstawicieli klasy średniej i wyższej, którym się w dupach od luksusu poprzewracało. Produktem realizowanym rękami tępych bezmózgów o psychopatycznej mentalności seryjnego zabójcy i/lub niewyrafinowanego złodzieja...

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-03-19 16:08:15
Autor: jadrys
Vic pisze:
jadrys wrote:
[...]

Mylisz się, komunizm/socjalizm jest produktem myślowym ludzi wrażliwych na krzywdę innych ludzi..

Data: 2009-03-19 08:29:48
Autor: mrdevilyn
On 19 Mar, 16:08, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:

Mylisz się, komunizm/socjalizm jest produktem myślowym

BLĄD! Socjalizm/komunizm są produktami ludzkiej BEZmyślności.
J-23

Data: 2009-03-19 16:48:13
Autor: jadrys
mrdevilyn@gmail.com pisze:
On 19 Mar, 16:08, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:

Mylisz się, komunizm/socjalizm jest produktem myślowym

BLĄD! Socjalizm/komunizm są produktami ludzkiej BEZmyślności.
J-23

Hans, ty jako rasowy prawicowiec nigdy nie zrozumiesz idei wyższych..

Data: 2009-03-19 08:59:34
Autor: mrdevilyn
On 19 Mar, 16:48, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:

Hans, ty jako rasowy prawicowiec nigdy nie zrozumiesz idei wyższych..

To nie jest idea wyższa, wręcz przeciwnie- jest to idea bardzo niska,
bo odwołująca się do bardzo niskich, zwierzęcych instynktów wrodzonych
człowiekowi. Idee wyższe przybierają z reguły postać systemów
filozoficzno-moralnych, dawniej stawały się często religiami.
Natomiast koncepcja socjalizmu jest płytką, prymitywną, pozbawioną
wyrafinowania i niespójną logicznie   próbą mentalnego cofnięcia
ludzkości w czasy wspólnoty pierwotnej albo i jeszcze wcześniej.
J-23

Data: 2009-03-19 17:17:08
Autor: jadrys
mrdevilyn@gmail.com pisze:
[...]

  Idea hołubionego przez Ciebie kapitalizmu bazująca na żerowaniu na słabszych jest bardziej prymitywna niż by sobie mógł ktoś wyobrazić..
A idea socjalizmu bazująca na - "Równości Wolności Braterstwie" jest dokładnie na drugim biegunie..

Data: 2009-03-19 09:41:48
Autor: mrdevilyn
On 19 Mar, 17:17, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:

  Idea hołubionego przez Ciebie kapitalizmu bazująca na żerowaniu na
słabszych

Teę bzdurę ktoś ci zwyczajnie wmówił. Idea "kapitalizmu" czyli
dobrowolnej wymiany towarów, usług, mysli i idei między jednostkami
ludzkimi jest JEDYNYM jak dotąd udanym sposobem urzeczywistnienia idei
wolności człowieka.
Oczywiście prymitywna komusza koncepcja "równości" to bzdura kompletna
(ludzie nie sa "równi", nigdy równi nie byli i nie będą, więcej
powiem- NIE POWINNI być równi) podobnie jak owo "braterstwo"- ja sobie
wręcz nie życzę żadnego "braterstwa" z ludźmi nie spokrewnionymi ze
mną.

jest bardziej prymitywna niż by sobie mógł ktoś wyobrazić.

No popatrz- i pomyślec tylko że to dzięki temu "prymitywizmowi"
cywilizacja zachodnia zapewniła swoim obywatelom dobrobyt materialny,
wysłała człowieka na księzyc, konstruuje komputery. A idea "wolnosci
równości braterstwa" jakimi wymiernymi efektami może się poszczycić?
Wysłaniem 100 milionów niewinnych ludzi do piachu, innego nie znam ani
ty innego nie dasz rady znaleźć. No, może poza doprowadzeniem do nędzy
materialnej dalszych setek milionów. Jedno jest tylko prawdziwe w
twoim poście- "dokładnie na drugim biegunie". Wolnorynkowy  dobrobyt,
życie i wolność naprzeciw komuszej nędzy, śmierci i zniewolenia.
J-23

Data: 2009-03-19 20:11:31
Autor: jadrys
mrdevilyn@gmail.com pisze:
[...]

Żal mi Ciebie, naprawdę.. Jak można żyć w takim zaślepieniu?  Nawet nie będę obalał Twojej teorii punkt po punkcie bo to i tak nic nie zmieni w  twoim podejściu do prawdy do faktów.. Tu trzeba jakiegoś radykalniejszego działania.. :-(

Data: 2009-03-19 12:33:53
Autor: mrdevilyn
On 19 Mar, 20:11, jadrys <il...@wp.pl> wrote:

Żal mi Ciebie, naprawdę.. Jak można żyć w takim zaślepieniu?

Lol chłopie, kto z nas dwóch jest  zaslepiony ;)?

 Nawet nie
będę obalał Twojej teorii punkt po punkcie

Owe "teorie" nie sa bynajmniej moje i maja tę przykrą cechę że obalic
ich SIE NIE DA, bo nie da się obalic twierdzenia PRAWDZIWEGO. Nie
dziwie się wiec ze nie bedziesz tego robił ;)

bo to i tak nic nie zmieni w   twoim podejściu do prawdy do faktów

Ooo.. dawaj, fakty to jest to co lubie. Dawaj: z ostatnich 200 lat
(tyle sobie ów socjalizm liczy) wymień 10 najwazniejszych wynalazków
dokonanych w krajach socjalistycznych kontra 10 najwazniejszych
wynalazków zrobionych w tym wstrętnym kapitalizmie...oj zle, moze
inaczej: 10 najwiekszych odkryc naukowych.. 10 najwybitniejszych dzieł
sztuki..10 najpoczytniejszych ksiązek.. 10 najbogatszych
społeczeństw....DAWAJ jadrysiu te FAKTY, posmiejemy się wszyscy ;).

Tu trzeba jakiegoś radykalniejszego działania.. :-(

Tak, wiem przydałby sie ten jeden z nielicznych wynalazków dokonanych
dzięki socjalizmowi (choc nie w socjalizmie) i twórczo przez
socjalistów rozwinięty- gilotyna.....
J-23

Data: 2009-03-19 09:04:59
Autor: jadrys
cirrus pisze:
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:gprgcb$cc$1news.onet.pl...
mrdevilyn@gmail.com pisze:
[...]

Np Ikonowicz. :)

Pan Piotr Ikonowicz, człowiek mądry i wrażliwy na ludzką krzywdę jak najbardziej nadaje się na to stanowisko..

Data: 2009-03-18 14:10:17
Autor: Vic
jadrys wrote:
Nie po stronie Polski, ale o polską sprawę.. Chyba w interesie większości Polaków leżało popędzenie kota jaśnie panom?

W interesie państwa polskiego, jego obywateli i legalnych władz raczej chyba nie leżała utrata ledwie co odzyskanej niepodległości?

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-03-18 14:24:24
Autor: jadrys
Vic pisze:
jadrys wrote:
[...]

Nie wiem, ale myślę że dla polskich "chudopachołków" nie miało wielkiego znaczenia od kogo dostają baty - niemieckiego grafa czy polskiego hrabiego..

Data: 2009-03-18 15:06:07
Autor: Vic
jadrys wrote:
Nie wiem, ale myślę że dla polskich "chudopachołków" nie miało wielkiego znaczenia od kogo dostają baty - niemieckiego grafa czy polskiego hrabiego..

Ha, ha. Po spotkaniu z bolszewikami w 1920 nawet plebs nie darzyl armii czerwonej szczególnie ciepłymi uczuciami :) Spotkanie z tymi przyjaciółmi ludu na długo wyleczyło większość owego ludu z jakiejkolwiek sympatii do komunizmu.

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-03-18 15:13:08
Autor: jadrys
cirrus pisze:
Użytkownik "jadrys" <ilicz@wp.pl> napisał w wiadomości news:gpqnrb$8t1$3news.task.gda.pl...
Vic pisze:
jadrys wrote:
[...]

Ooo, to nie oglądałeś programów Baliszewskiego (tego od teorii o zamachu na Sikorskiego)- podobno trencz nieklaniającego się gienierała nosi ślad po uderzeniu bagnetem.

Już wiele nie brakuje żeby jakiś oszołom zaczął głosić teorię o gromie z jasnego nieba który to spadł na ziemie i zabił "komucha"..

Data: 2009-03-19 09:08:18
Autor: jadrys
cirrus pisze:
Vic pisze:
jadrys wrote:
[...]

Ale on ten trencz pokazywał.

Opozycja w Rumunii rozkopała parę cmentarzy powyciągała zwłoki i pokazała jako ofiary Ceausescu..

Data: 2009-03-18 15:03:40
Autor: jadrys
cirrus pisze:

Zapomniałeś o "!No pasaran!".
O takich hasłach się nie zapomina.. Przynajmniej ja..

Eee tam, ja wolę "amigo go home".

Jeszcze lepsze: Capitalists out ! on Madagascar.. Or on the Mars..

Data: 2009-03-18 10:09:02
Autor: Vic
jadrys wrote:
Mi się podoba "El condor passa"

A mnie "tetas y culo".

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-03-17 10:27:45
Autor: Panslavista

Użytkownik "Vic" <bjorgul@o2.pl> napisał w wiadomości
jadrys wrote:
> Mi się podoba "El condor passa"

A mnie "tetas y culo".

A mi mujer desnudo.

Data: 2009-03-18 10:56:37
Autor: Vic
Simon Bolivar i Francisco de Miranda contra Superman i Spidermen.
Panslavista wrote:
A mi mujer desnudo.

W twoim przypadku to raczej gran pene circuncidado en el trasero peludo de Panslav... :)

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Simon Bolivar i Francisco de Miranda contra Superman i Spidermen.