Simplus - Extra kasa w środę

Data: 2013-11-13 14:03:14
Autor: Poldek
Simplus - Extra kasa w środę

Uważajcie na promocje w Plusie. Mam wrażenie, że odkąd ZS przejął firmę, oszczędności na pracownikach powodują, że robi się tzw. "burdel".

Do rzeczy - była promocja, że zasilenie we środę dodaje 30%.

Pierwsza sprawa, że w reklamach było napisane, że dostaje się do doładowania bonus 30%. Drobnym drukiem w regulaminie trzeba doczytać, że te 30% nie pojawi się na koncie simplusa, tylko utworzony zostanie osobny pakiet z jakichś jednostek do wykorzystania na połączenia w Plusie i SMSy w Plusie oraz internet.

Dziś przed południem reklama tej promocji wisiała na głównej stronie promocji simplusa. Zrobiłem zasilenie i nic - żadnego bonusa. Plus nieoficjalnie tłumaczy się, że promocja obowiązywała tylko w dniu 6 listopada...

W reklamie użyli jednak słowa "środy", czyli w liczbie mnogiej

http://www.nakarte.plus.pl/prepaid_new/promocja_extra_kasa_w_srode.html

Data: 2013-11-13 14:07:04
Autor: J.F
Simplus - Extra kasa w środę
Użytkownik "Poldek"  napisał w wiadomości
Uważajcie na promocje w Plusie. Mam wrażenie, że odkąd ZS przejął firmę, oszczędności na pracownikach powodują, że robi się tzw. "burdel".

Nie pierwszy raz.

http://prawo.rp.pl/artykul/1064160.html
http://www.infor.pl/prawo/prawa-konsumenta/nowosci/86950,Ukarani-za-reklamy-wprowadzajace-w-blad.html

J.

Data: 2013-11-13 14:29:54
Autor: Artur Maśląg
Simplus - Extra kasa w środę
W dniu 2013-11-13 14:03, Poldek pisze:

Uważajcie na promocje w Plusie. Mam wrażenie, że odkąd ZS przejął firmę,
oszczędności na pracownikach powodują, że robi się tzw. "burdel".

Jaki burdel? Celowa robota.

Do rzeczy - była promocja, że zasilenie we środę dodaje 30%.

A regulamin czytałeś? No tak, mało kto to robi, ale faktem, że
była mowa o środzie.

[...]

Było również napisane w regulaminie, że:
Regulamin Promocji „Extra kasa w środę ” („Regulamin”)

2. Promocja trwa od godziny 24.01 dnia 6/11/2013 do 23;59 6/11/2013.

[...]

A powinien oficjalnie, skoro nawet w regulaminie to zawarli :)

W reklamie użyli jednak słowa "środy", czyli w liczbie mnogiej

http://www.nakarte.plus.pl/prepaid_new/promocja_extra_kasa_w_srode.html

To ja na szczęście mało tych reklam słucham/oglądam, a jak już coś
to weryfikuję, ponieważ różne rzeczy tam opowiadają. Inna sprawa, że
jeżeli faktycznie w reklamie wprowadzają celowo ludzi w błąd - jak tak,
to trzeba to do UOKiK zgłaszać.

Data: 2013-11-13 15:28:42
Autor: J.F
Simplus - Extra kasa w środę
Użytkownik "Artur Maśląg"  napisał w wiadomości
W dniu 2013-11-13 14:03, Poldek pisze:
Uważajcie na promocje w Plusie. Mam wrażenie, że odkąd ZS przejął firmę,
oszczędności na pracownikach powodują, że robi się tzw. "burdel".
Jaki burdel? Celowa robota.

Celowa ? W jakim sensie ?
Zeby ci co nie wiedzieli sie pieklili ze nie dostali i ze drogo, czy zeby ci co nie doczytali doladowali bez bonusu ?
Zeby doladowywali co miesiac, czy zeby strone ogladali czesto ?

Bo sens takich promocyjek jest jak dla mnie znikomy ... zeby mlodziez szeptala ze w plusie taniej ?

Do rzeczy - była promocja, że zasilenie we środę dodaje 30%.
A regulamin czytałeś? No tak, mało kto to robi, ale faktem, że
była mowa o środzie.

Nie wiem jak bylo, ale teraz jest wyraznie
"Zyskaj 30% więcej do doładowań w pierwsze środy miesiąca"

J.

Data: 2013-11-13 16:55:27
Autor: Artur Maśląg
Simplus - Extra kasa w środę
W dniu 2013-11-13 15:28, J.F pisze:
[...]

W normalnym. Jak to reklama.

Zeby ci co nie wiedzieli sie pieklili ze nie dostali i ze drogo, czy
zeby ci co nie doczytali doladowali bez bonusu ?

A wielu takich co się piekli?

Zeby doladowywali co miesiac, czy zeby strone ogladali czesto ?

Wybierz sobie :)

Bo sens takich promocyjek jest jak dla mnie znikomy ...

A masz kartę w Plusie?

zeby mlodziez szeptala ze w plusie taniej ?

Ciężko stwierdzić, faktem jest że będą po stronie biegać i może
ich coś zainteresuje :)

[...]

Chyba w reklamie (której nie widziałem) - na stronie jest jak
byk "30% więcej przy doładowaniach w środy", "30% więcej w środy",
"30% więcej w środę" + regulamin. Były też inne wersje, choć
regulamin jeden.
No, znaczy było, bo już jest "30% więcej w weekendy":
2. Promocja trwa w weekendy, tj. od godziny 00:00 w sobotę do 23:59 w niedziele („weekend”) od 28/09/2013 r. do odwołania.

:)

Data: 2013-11-13 22:48:34
Autor: Poldek
Simplus - Extra kasa w środę
Artur Maśląg wrote:

2. Promocja trwa od godziny 24.01 dnia 6/11/2013 do 23;59 6/11/2013.

Czyli czas trwania promocji jest ujemny?
Dla mnie godzina 24:01 (zostawmy na razie na boku, czy w ogóle jest taka godzina na zegarze) jest później niż godzina 23:59 tego samego dnia...

Simplus - Extra kasa w środę