Simplus / Gaduair - żenada - brak podstawowych usług ...

Data: 2009-07-21 08:25:48
Autor: kordi82
Simplus / Gaduair - żenada - brak podstawowych usług ...
Niecały miesiac temu wypowiedziałem abo w plusie, bo mam sluzbowy numer i z prywatnego prawie nie korzystam. Mialem przeniesc do gaduair.... Wczoraj jednak mnie coś oświeciło, żeby zadać parę pytań i się rozczarowałem mocno....

Na prwyatnym numerze mam ustawione automatyczne przekierowanie wszystkich polaczen na numer sluzbowy a takze w telefonie odpowiednim softem przekierowuje wszystkie smsy ... Ku mojemu zdziwieniu w GaduAir NIE MA TAKIEJ USLUGI!!! No ale to nie koniec - mowie sobie, ok. To przeniose do simplusa. SIMPLUS ROWNIEZ NIE MA PRZEKIEROWANIA POLACZEŃ!!!!!!

Na deser zapytalem w gaduair, czy mozna zarejestrowac karte, tak zeby w przypadku kradeziezy otrzymac duplikat - no i w GaduAir JAK STRACISZ TELEFON TO AUTOMATYCZNIE ROWNA SIE ZMIANA NUMERU!!! Simplus na szczescie pod tym wzgledem jest lepszy i taka mozliwosc daje.

Tym oto sposobem pozostaje mi play fresh. Z tym, ze play mi nie lezy, bo czasem mam potrzebe wlaczenia pakietow internetowych, a pod tym wzgledem w play jest krucho. Chociaz zapytam jeszcze jak to wyglada w mbank mobile, bo moze wzialbym darmofon...

Ehhh....

Data: 2009-07-21 08:46:26
Autor: Olgierd
Dnia Tue, 21 Jul 2009 08:25:48 +0000,  kordi82 napisał(a):

No ale to nie koniec - mowie sobie, ok. To przeniose do simplusa.
SIMPLUS ROWNIEZ NIE MA PRZEKIEROWANIA POLACZEŃ!!!!!!

A który "na kartę" ma? Sprawdziłeś? Zacznij od pleja.

--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd
[Reklama]: Tanio i dobrze zrobić zdjęcia we Wrocławiu?

Data: 2009-07-21 11:26:47
Autor: Danny
Dnia Tue, 21 Jul 2009 08:46:26 +0000 (UTC), Olgierd napisał(a):

[...]

tak-tak ma na 100%

Daniel
http://pl.openoffice.org/ - darmowy odpowiednik pakietu MS Office
http://www.mozillapl.org - narzędzia internetowe "nie tylko dla orłów"

Data: 2009-07-21 13:34:25
Autor:
Olgierd <no.email.no.spam@no.problem> napisał(a):
> [...]

> SIMPLUS ROWNIEZ NIE MA PRZEKIEROWANIA POLACZEŃ!!!!!!

A który "na kartę" ma? Sprawdziłeś? Zacznij od pleja.

No przecież napisałem "zostaje mi play fresh" ...
W cenniku usług

http://web.playmobile.pl/resources/pdf/Cennik_Oferty_Play_Fresh_1_07_2009.pdf

Tabela nr 5 pkt.6 Ja to rozumiem jako usługa przekierowania połączeń w takim sensie jak pisałem.

Kordi

P.S.
Wieczny sceptyk... hehe... nic się nie zmieniło ;P

Data: 2009-07-21 10:28:17
Autor: Tristan
Simplus / Gaduair - żenada - brak podstawowych usług ...
W odpowiedzi na pismo z wtorek 21 lipiec 2009 10:25 (autor  kordi82 publikowane na pl.misc.telefonia.gsm, wasz znak: <h43u2c$k0d$1@inews.gazeta.pl>):

No ale to nie koniec - mowie sobie, ok. To przeniose do simplusa. SIMPLUS
ROWNIEZ NIE MA PRZEKIEROWANIA POLACZEŃ!!!!!!

Dodam, że SS też nie ma przekierowywania. --
Tristan

Niech nie wychodzi z waszych ust żadna mowa szkodliwa, lecz tylko budująca, zależnie od potrzeby, by wyświadczała dobro słuchającym. (Ef 4,29)

Simplus / Gaduair - żenada - brak podstawowych usług ...