Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.telefonia.gsm   »   Simplus - "Twoj profil (do wszystkich)" - pytanie

Simplus - "Twoj profil (do wszystkich)" - pytanie

Data: 2009-06-15 09:52:05
Autor: Rafal M
Simplus - "Twoj profil (do wszystkich)" - pytanie
Hej

Mam tel w simplusie (Twoj profil)
Wlasnie dostalem SMSa, ze moj moje konto musi byc aktywne aby profil
"do wszystkich" byl nadal aktywny.

Czy to, ze moje konto musi byc aktywne oznacza tylko, ze musze miec
srodki na koncie + mozliwosc wykonywania rozmow wychodzacych?


Pozdrawiam
Rafal

Data: 2009-06-15 19:41:50
Autor: Titus Atomicus
Simplus - "Twoj profil (do wszystkich)" - pytanie
In article <6ae105a8-763d-414f-9332-d8ae8b95a08a@a7g2000yqk.googlegroups.com>,
 Rafal M <rafal.markiewicz@gmail.com> wrote:

Hej

Mam tel w simplusie (Twoj profil)
Wlasnie dostalem SMSa, ze moj moje konto musi byc aktywne aby profil
"do wszystkich" byl nadal aktywny.

Czy to, ze moje konto musi byc aktywne oznacza tylko, ze musze miec
srodki na koncie + mozliwosc wykonywania rozmow wychodzacych?


No wlasnie. Matka dostala podobnego SMSa - ze 'do wszystkich' konczy sie jej za kilka dni. AFAIK ma jeszcze ze 200zl na koncie i waznosc konta do jesieni.
O co tu chodzi???
Czyzby konczyla sie promocja z 'do wszystkich'?

TA

Simplus - "Twoj profil (do wszystkich)" - pytanie

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona