Simplus a dlugosc utrzymywania srodkow na koncie?

Data: 2009-11-29 22:33:29
Autor: Rafał K.
Simplus a dlugosc utrzymywania srodkow na koncie?
Witam,

Mam taki problemik... Korzystam z simdata w PlusGSM na ktorej mam internet... Dotychczas doladowywalem ten internet raz na 3 miesiace kwota 50 zl i bylo dobrze, przed ostatnim razem miedzy zablokowaniem polaczen wychodzacych a kolejnym doladowaniem minelo okolo 1 miesiaca i po doladowaniu nadal mialem uzbierane srodki na koncie (czyli kwota stara + kwota nowa 50 zl). Ostatnio sie zagapilem i prawie 2 miesiace nie doladowalem tego simplusa, myslalem ze jak go zaladuje znow to stara kwota znow na mnie "poczeka" a sie okazalo ze po doladowaniu zostalo mi tyle ile doladowalem :-( I ponad 100 zl w plecy...

Czy ktos cos wie czy to mozna odkrecic ? Jaka jest zasada w Simplusie? Czytalem ze 30 dni czeka kwota na kolejne doladowanie i jest likwidowana , lecz przed ostatnim razem napewno przekroczylem 30 dni i jednak ona czekala... a teraz juz nie... Jak to jest, moze ktos ma doswiadczenia ?

A moze mozna jakos to odkrecic ? Czy juz nie ma co myslec ze mi wroci ta kwota ponad 100 zl... ?

Dzieki za pomoc i rady , pozdrawiam:)

Data: 2009-11-29 23:32:09
Autor: poreba
Dnia Sun, 29 Nov 2009 22:33:29 +0100, Rafał K. napisał(a):

[...]
Ja  mam  niemal  identyczne.  Z  tą różnicą, że ze
względu  na  zastosowanie  simdaty doładowywałem o
wiele  rzadziej  i mniejszymi kwotami. I takoż jak
Tobie  100zeta  poszłoooo.  W  simdata są zasady podobne jak w simplusie:  np. 30 + 7. Potem kasowanie   konta   (stanu).   W  okolicach  20.XI przeszli jakąś migrację na inny system i niestety regulaminowe 'okres ważności na wychodzące + 7dni karencji' działa.

Jedyne co mi przychodzi do  głowy  to,  że  w  regulaminie  simdaty mowa o terminie  ważności  na  połączenia  wychodzące a w regulaminie  dla  użytkowników o terminie ważności konta (lub podobnie). Nie ma co jednak się kopać z
koniem gdyż...
Dzieki za pomoc i rady
....  postanowiłem  zmienić sieć dla okazjonalnych,
incydentalnych   i   mało   regularnych   połączeń
internetowych przez komórkę. I tak Ci radzę.

PS. A że 3 lata temu konsultant mi nakłamał, że na
simdata nie ma roamingu, radę powtórzę: INNA,
dowolna sieć, aby nie plus

--
pozdro
poreba

Data: 2009-11-29 23:36:40
Autor: Rafał K.
Simplus a dlugosc utrzymywania srodkow na koncie?

PS. A że 3 lata temu konsultant mi nakłamał, że na
simdata nie ma roamingu, radę powtórzę: INNA,
dowolna sieć, aby nie plus

Inna siec... hmm... na pewno nie Orange, bo tam to juz sie wogle nie cackaja, bo mialem internet i od nich i jak tylko zablokuja ci wychodzace to od razu kasuja konto :-(
Nie wiem jak jest w erze ? Ale era chyba kiepsko stoi z jakoscia internetu (szybkosc i zasieg).

Pozdrawiam i dziekuje.

Data: 2009-11-30 00:00:42
Autor: Chris
Dnia Sun, 29 Nov 2009 23:36:40 +0100, Rafał K. napisał(a):

Inna siec... hmm... na pewno nie Orange, bo tam to juz sie wogle nie cackaja, bo mialem internet i od nich i jak tylko zablokuja ci wychodzace to od razu kasuja konto :-(

W tej chwili najlepsze oferty na mobilny internet mają GaduAir oraz
mBank, oba na działają na infrastrukturze Plusa.
Zwłaszcza atrakcyjna jest urodzinowa promocja w mBank-mobile: http://www.mbankmobile.pl/prl3.html

--
Pozdrowienia,
Krzysztof

Data: 2009-11-30 00:10:34
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl)
Chris wrote:

W tej chwili najlepsze oferty na mobilny internet mają GaduAir oraz
mBank, oba na działają na infrastrukturze Plusa.
Zwłaszcza atrakcyjna jest urodzinowa promocja w mBank-mobile: http://www.mbankmobile.pl/prl3.html

Ona jest tak połowicznie atrakcyjna. Wprawdzie 50 MB miesięcznie jest za free, ale każdy następny kilobajt wg cennika, bo żadnego pakietu nie dokupisz.

Data: 2009-11-29 23:55:17
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl)
poreba wrote:

PS. A że 3 lata temu konsultant mi nakłamał, że na
simdata nie ma roamingu, radę powtórzę: INNA,
dowolna sieć, aby nie plus

Roaming transmisji danych? Nie sądzę...

Data: 2009-11-30 18:42:25
Autor: Marek G
Simplus a dlugosc utrzymywania srodkow na koncie?
Sun, 29 Nov 2009 22:33:29 +0100, Rafał K. <brak@brak.pl> pisal(a):

Mam taki problemik... Korzystam z simdata w PlusGSM na ktorej mam internet... ...( I ponad 100 zl w plecy...

Czy ktos cos wie czy to mozna odkrecic ?

Witaj,

Na początek radzę przeczytać do końca wątek:
http://groups.google.pl/group/pl.misc.telefonia.gsm/browse_thread/thread/1a03b3f67236316/f6843b6863b65fe6?hl=pl&ie=UTF-8&oe=utf-8&q=na+co+zu%C5%BCy%C4%87+nadmiar+limitu+simdata#f6843b6863b65fe6

Jeśli zrobi się nieczytelny link, to
w google groups "na co zużyć nadmiar limitu simdata".

Jestem właśnie na etapie rozpatrywania kolejnej reklamacji z tym
związanej. We wrześniu br wyzerowali mi konto z powodu utraty
ważności.
Powołując się na zacytowane w powyższym wątku wyjaśnienie bok
(skierowane do mnie) złożyłem reklamację z żądaniem przywrócenia stanu
konta.

Reklamacja została rozpatrzona NEGATYWNIE, bo wbrew wyjaśnieniom ICH
bok jednak zerują, ale w drodze indywidualnego blabla... postanowili,
że jednorazowo doładują mi konto wartośią utraconych środków,czyli
pow. 100 zł. I jeszcze, że ma to charakter jednorazowy, teraz już na
pewno środki przepadną jak nie przedłużę i podobne bleble.
OK, niech i tak będzie.

Ale w październiku znów się wyzerowało.
Czegoś tu nie rozumiem. Skoro w październiku z tytułu rozpatrzenia
reklamacji DOŁADOWALI, a nie przywrócili stan konta, to zgodnie z ICH
regulaminem ważność konta powinna zostać przedłużona o 180 dni.

Ciekawe jak to się skończy, ale łatwo nie odpuszczę.

--
Pozdrawiam - Marek

Simplus a dlugosc utrzymywania srodkow na koncie?