Data: 2009-11-29 22:33:29 | |
Autor: Rafał K. | |
Simplus a dlugosc utrzymywania srodkow na koncie? | |
Witam,
Mam taki problemik... Korzystam z simdata w PlusGSM na ktorej mam internet... Dotychczas doladowywalem ten internet raz na 3 miesiace kwota 50 zl i bylo dobrze, przed ostatnim razem miedzy zablokowaniem polaczen wychodzacych a kolejnym doladowaniem minelo okolo 1 miesiaca i po doladowaniu nadal mialem uzbierane srodki na koncie (czyli kwota stara + kwota nowa 50 zl). Ostatnio sie zagapilem i prawie 2 miesiace nie doladowalem tego simplusa, myslalem ze jak go zaladuje znow to stara kwota znow na mnie "poczeka" a sie okazalo ze po doladowaniu zostalo mi tyle ile doladowalem :-( I ponad 100 zl w plecy... Czy ktos cos wie czy to mozna odkrecic ? Jaka jest zasada w Simplusie? Czytalem ze 30 dni czeka kwota na kolejne doladowanie i jest likwidowana , lecz przed ostatnim razem napewno przekroczylem 30 dni i jednak ona czekala... a teraz juz nie... Jak to jest, moze ktos ma doswiadczenia ? A moze mozna jakos to odkrecic ? Czy juz nie ma co myslec ze mi wroci ta kwota ponad 100 zl... ? Dzieki za pomoc i rady , pozdrawiam:) |
|
Data: 2009-11-29 23:32:09 | |
Autor: poreba | |
Simplus a dlugosc utrzymywania srodkow na koncie? | |
Dnia Sun, 29 Nov 2009 22:33:29 +0100, Rafał K. napisał(a):
Korzystam z simdata w PlusGSM na ktorej mamJa mam niemal identyczne. Z tą różnicą, że ze względu na zastosowanie simdaty doładowywałem o wiele rzadziej i mniejszymi kwotami. I takoż jak Tobie 100zeta poszłoooo. W simdata są zasady podobne jak w simplusie: np. 30 + 7. Potem kasowanie konta (stanu). W okolicach 20.XI przeszli jakąś migrację na inny system i niestety regulaminowe 'okres ważności na wychodzące + 7dni karencji' działa. Jedyne co mi przychodzi do głowy to, że w regulaminie simdaty mowa o terminie ważności na połączenia wychodzące a w regulaminie dla użytkowników o terminie ważności konta (lub podobnie). Nie ma co jednak się kopać z koniem gdyż... Dzieki za pomoc i rady.... postanowiłem zmienić sieć dla okazjonalnych, incydentalnych i mało regularnych połączeń internetowych przez komórkę. I tak Ci radzę. PS. A że 3 lata temu konsultant mi nakłamał, że na simdata nie ma roamingu, radę powtórzę: INNA, dowolna sieć, aby nie plus -- pozdro poreba |
|
Data: 2009-11-29 23:36:40 | |
Autor: Rafał K. | |
Simplus a dlugosc utrzymywania srodkow na koncie? | |
PS. A że 3 lata temu konsultant mi nakłamał, że na Inna siec... hmm... na pewno nie Orange, bo tam to juz sie wogle nie cackaja, bo mialem internet i od nich i jak tylko zablokuja ci wychodzace to od razu kasuja konto :-( Nie wiem jak jest w erze ? Ale era chyba kiepsko stoi z jakoscia internetu (szybkosc i zasieg). Pozdrawiam i dziekuje. |
|
Data: 2009-11-30 00:00:42 | |
Autor: Chris | |
Simplus a dlugosc utrzymywania srodkow na koncie? | |
Dnia Sun, 29 Nov 2009 23:36:40 +0100, Rafał K. napisał(a):
Inna siec... hmm... na pewno nie Orange, bo tam to juz sie wogle nie cackaja, bo mialem internet i od nich i jak tylko zablokuja ci wychodzace to od razu kasuja konto :-( W tej chwili najlepsze oferty na mobilny internet mają GaduAir oraz mBank, oba na działają na infrastrukturze Plusa. Zwłaszcza atrakcyjna jest urodzinowa promocja w mBank-mobile: http://www.mbankmobile.pl/prl3.html -- Pozdrowienia, Krzysztof |
|
Data: 2009-11-30 00:10:34 | |
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl) | |
Simplus a dlugosc utrzymywania srodkow na koncie? | |
Chris wrote:
W tej chwili najlepsze oferty na mobilny internet mają GaduAir oraz Ona jest tak połowicznie atrakcyjna. Wprawdzie 50 MB miesięcznie jest za free, ale każdy następny kilobajt wg cennika, bo żadnego pakietu nie dokupisz. |
|
Data: 2009-11-29 23:55:17 | |
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl) | |
Simplus a dlugosc utrzymywania srodkow na koncie? | |
poreba wrote:
PS. A że 3 lata temu konsultant mi nakłamał, że na Roaming transmisji danych? Nie sądzę... |
|
Data: 2009-11-30 18:42:25 | |
Autor: Marek G | |
Simplus a dlugosc utrzymywania srodkow na koncie? | |
Sun, 29 Nov 2009 22:33:29 +0100, Rafał K. <brak@brak.pl> pisal(a):
Mam taki problemik... Korzystam z simdata w PlusGSM na ktorej mam internet... ...( I ponad 100 zl w plecy... Witaj, Na początek radzę przeczytać do końca wątek: http://groups.google.pl/group/pl.misc.telefonia.gsm/browse_thread/thread/1a03b3f67236316/f6843b6863b65fe6?hl=pl&ie=UTF-8&oe=utf-8&q=na+co+zu%C5%BCy%C4%87+nadmiar+limitu+simdata#f6843b6863b65fe6 Jeśli zrobi się nieczytelny link, to w google groups "na co zużyć nadmiar limitu simdata". Jestem właśnie na etapie rozpatrywania kolejnej reklamacji z tym związanej. We wrześniu br wyzerowali mi konto z powodu utraty ważności. Powołując się na zacytowane w powyższym wątku wyjaśnienie bok (skierowane do mnie) złożyłem reklamację z żądaniem przywrócenia stanu konta. Reklamacja została rozpatrzona NEGATYWNIE, bo wbrew wyjaśnieniom ICH bok jednak zerują, ale w drodze indywidualnego blabla... postanowili, że jednorazowo doładują mi konto wartośią utraconych środków,czyli pow. 100 zł. I jeszcze, że ma to charakter jednorazowy, teraz już na pewno środki przepadną jak nie przedłużę i podobne bleble. OK, niech i tak będzie. Ale w październiku znów się wyzerowało. Czegoś tu nie rozumiem. Skoro w październiku z tytułu rozpatrzenia reklamacji DOŁADOWALI, a nie przywrócili stan konta, to zgodnie z ICH regulaminem ważność konta powinna zostać przedłużona o 180 dni. Ciekawe jak to się skończy, ale łatwo nie odpuszczę. -- Pozdrawiam - Marek |