Simplus a dlugosc utrzymywania srodkow na koncie?

Data: 2009-11-29 23:32:09
Autor: poreba
Simplus a dlugosc utrzymywania srodkow na koncie?
Dnia Sun, 29 Nov 2009 22:33:29 +0100, Rafał K. napisał(a):

Korzystam  z  simdata  w  PlusGSM  na ktorej mam
internet...   Dotychczas   doladowywalem   /.../
ostatnim  razem  napewno  przekroczylem 30 dni i
jednak  ona czekala... a teraz juz nie... Jak to
jest, moze ktos ma doswiadczenia ?
Ja  mam  niemal  identyczne.  Z  tą różnicą, że ze
względu  na  zastosowanie  simdaty doładowywałem o
wiele  rzadziej  i mniejszymi kwotami. I takoż jak
Tobie  100zeta  poszłoooo.  W  simdata są zasady podobne jak w simplusie:  np. 30 + 7. Potem kasowanie   konta   (stanu).   W  okolicach  20.XI przeszli jakąś migrację na inny system i niestety regulaminowe 'okres ważności na wychodzące + 7dni karencji' działa.

Jedyne co mi przychodzi do  głowy  to,  że  w  regulaminie  simdaty mowa o terminie  ważności  na  połączenia  wychodzące a w regulaminie  dla  użytkowników o terminie ważności konta (lub podobnie). Nie ma co jednak się kopać z
koniem gdyż...
Dzieki za pomoc i rady
....  postanowiłem  zmienić sieć dla okazjonalnych,
incydentalnych   i   mało   regularnych   połączeń
internetowych przez komórkę. I tak Ci radzę.

PS. A że 3 lata temu konsultant mi nakłamał, że na
simdata nie ma roamingu, radę powtórzę: INNA,
dowolna sieć, aby nie plus

--
pozdro
poreba

Data: 2009-11-29 23:36:40
Autor: Rafał K.
Simplus a dlugosc utrzymywania srodkow na koncie?

PS. A że 3 lata temu konsultant mi nakłamał, że na
simdata nie ma roamingu, radę powtórzę: INNA,
dowolna sieć, aby nie plus

Inna siec... hmm... na pewno nie Orange, bo tam to juz sie wogle nie cackaja, bo mialem internet i od nich i jak tylko zablokuja ci wychodzace to od razu kasuja konto :-(
Nie wiem jak jest w erze ? Ale era chyba kiepsko stoi z jakoscia internetu (szybkosc i zasieg).

Pozdrawiam i dziekuje.

Data: 2009-11-30 00:00:42
Autor: Chris
Dnia Sun, 29 Nov 2009 23:36:40 +0100, Rafał K. napisał(a):

Inna siec... hmm... na pewno nie Orange, bo tam to juz sie wogle nie cackaja, bo mialem internet i od nich i jak tylko zablokuja ci wychodzace to od razu kasuja konto :-(

W tej chwili najlepsze oferty na mobilny internet mają GaduAir oraz
mBank, oba na działają na infrastrukturze Plusa.
Zwłaszcza atrakcyjna jest urodzinowa promocja w mBank-mobile: http://www.mbankmobile.pl/prl3.html

--
Pozdrowienia,
Krzysztof

Data: 2009-11-30 00:10:34
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl)
Chris wrote:

W tej chwili najlepsze oferty na mobilny internet mają GaduAir oraz
mBank, oba na działają na infrastrukturze Plusa.
Zwłaszcza atrakcyjna jest urodzinowa promocja w mBank-mobile: http://www.mbankmobile.pl/prl3.html

Ona jest tak połowicznie atrakcyjna. Wprawdzie 50 MB miesięcznie jest za free, ale każdy następny kilobajt wg cennika, bo żadnego pakietu nie dokupisz.

Data: 2009-11-29 23:55:17
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl)
poreba wrote:

PS. A że 3 lata temu konsultant mi nakłamał, że na
simdata nie ma roamingu, radę powtórzę: INNA,
dowolna sieć, aby nie plus

Roaming transmisji danych? Nie sądzę...

Simplus a dlugosc utrzymywania srodkow na koncie?