Data: 2009-11-30 18:42:25 | |
Autor: Marek G | |
Simplus a dlugosc utrzymywania srodkow na koncie? | |
Sun, 29 Nov 2009 22:33:29 +0100, Rafał K. <brak@brak.pl> pisal(a):
Mam taki problemik... Korzystam z simdata w PlusGSM na ktorej mam internet... ...( I ponad 100 zl w plecy... Witaj, Na początek radzę przeczytać do końca wątek: http://groups.google.pl/group/pl.misc.telefonia.gsm/browse_thread/thread/1a03b3f67236316/f6843b6863b65fe6?hl=pl&ie=UTF-8&oe=utf-8&q=na+co+zu%C5%BCy%C4%87+nadmiar+limitu+simdata#f6843b6863b65fe6 Jeśli zrobi się nieczytelny link, to w google groups "na co zużyć nadmiar limitu simdata". Jestem właśnie na etapie rozpatrywania kolejnej reklamacji z tym związanej. We wrześniu br wyzerowali mi konto z powodu utraty ważności. Powołując się na zacytowane w powyższym wątku wyjaśnienie bok (skierowane do mnie) złożyłem reklamację z żądaniem przywrócenia stanu konta. Reklamacja została rozpatrzona NEGATYWNIE, bo wbrew wyjaśnieniom ICH bok jednak zerują, ale w drodze indywidualnego blabla... postanowili, że jednorazowo doładują mi konto wartośią utraconych środków,czyli pow. 100 zł. I jeszcze, że ma to charakter jednorazowy, teraz już na pewno środki przepadną jak nie przedłużę i podobne bleble. OK, niech i tak będzie. Ale w październiku znów się wyzerowało. Czegoś tu nie rozumiem. Skoro w październiku z tytułu rozpatrzenia reklamacji DOŁADOWALI, a nie przywrócili stan konta, to zgodnie z ICH regulaminem ważność konta powinna zostać przedłużona o 180 dni. Ciekawe jak to się skończy, ale łatwo nie odpuszczę. -- Pozdrawiam - Marek |
|