Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.telefonia.gsm   »   Simplus a dlugosc utrzymywania srodkow na koncie?

Simplus a dlugosc utrzymywania srodkow na koncie?

Data: 2009-11-30 18:42:25
Autor: Marek G
Simplus a dlugosc utrzymywania srodkow na koncie?
Sun, 29 Nov 2009 22:33:29 +0100, Rafał K. <brak@brak.pl> pisal(a):

Mam taki problemik... Korzystam z simdata w PlusGSM na ktorej mam internet... ...( I ponad 100 zl w plecy...

Czy ktos cos wie czy to mozna odkrecic ?

Witaj,

Na początek radzę przeczytać do końca wątek:
http://groups.google.pl/group/pl.misc.telefonia.gsm/browse_thread/thread/1a03b3f67236316/f6843b6863b65fe6?hl=pl&ie=UTF-8&oe=utf-8&q=na+co+zu%C5%BCy%C4%87+nadmiar+limitu+simdata#f6843b6863b65fe6

Jeśli zrobi się nieczytelny link, to
w google groups "na co zużyć nadmiar limitu simdata".

Jestem właśnie na etapie rozpatrywania kolejnej reklamacji z tym
związanej. We wrześniu br wyzerowali mi konto z powodu utraty
ważności.
Powołując się na zacytowane w powyższym wątku wyjaśnienie bok
(skierowane do mnie) złożyłem reklamację z żądaniem przywrócenia stanu
konta.

Reklamacja została rozpatrzona NEGATYWNIE, bo wbrew wyjaśnieniom ICH
bok jednak zerują, ale w drodze indywidualnego blabla... postanowili,
że jednorazowo doładują mi konto wartośią utraconych środków,czyli
pow. 100 zł. I jeszcze, że ma to charakter jednorazowy, teraz już na
pewno środki przepadną jak nie przedłużę i podobne bleble.
OK, niech i tak będzie.

Ale w październiku znów się wyzerowało.
Czegoś tu nie rozumiem. Skoro w październiku z tytułu rozpatrzenia
reklamacji DOŁADOWALI, a nie przywrócili stan konta, to zgodnie z ICH
regulaminem ważność konta powinna zostać przedłużona o 180 dni.

Ciekawe jak to się skończy, ale łatwo nie odpuszczę.




--
Pozdrawiam - Marek

Simplus a dlugosc utrzymywania srodkow na koncie?

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona