Data: 2009-09-01 16:28:05 | |
Autor: Darkac | |
Simplus i pakiety internetowe | |
Telefon z Internetem posiadam od niedawna i nie jestem jeszcze obcykany w zawiłościach różnych promocji i usług. Aby korzystać z Internetu aktywowałem tzw. "Pakiety Internetowe 500MB", a właściwie zrobiła to pracowniczka punktu obsługi i to z pomocą łączności z centralnym serwisem, bo okazało się to jakoś skomplikowane. Trzeba było aktywować GPRS i jeszcze ustawić sporo innych opcji. Fakt że zaczęło działać. Pobrało jednorazowo z konta karty SIM 35 zł.
Według regulaminu, pakiet taki jest aktywny przez miesiąc. Co po upływie tego miesiąca następuje regulamin nie wspomina. Tylko tyle, że niewykorzystany limit bajtów przepada. Sądziłem że łączność z Internetem też jest blokowana aż aktywuje się następny pakiet. Ale tak nie jest. Mimo że miesiąc dawno minął, internet dalej działa,. Czyżby nie zauważyli? Raczej niemożliwe. Fakt, że zostało mi sporo niewykorzystanych bajtów. Ale niepokój mój wzbudził szybko spadający stan konta na karcie SIM. Czyżby Internet działał dalej, ale opłata za niego była pobierana jakoś na bieżąco z konta SIM z jakąś sporo droższą taryfą? Proszę o wyjaśnienia od obeznanych z tematem. Darkac |
|
Data: 2009-09-01 16:46:56 | |
Autor: Korsarz | |
Simplus i pakiety internetowe | |
Internet działał dalej, ale opłata za niego była pobierana jakoś na bieżąco z konta SIM z jakąś sporo droższą taryfą? Dokladnie tak. |
|
Data: 2009-09-01 17:30:03 | |
Autor: monowalker | |
Simplus i pakiety internetowe | |
Darkac pisze:
Ale niepokój mój wzbudził szybko spadający stan konta na karcie SIM. Czyżby Internet działał dalej, ale opłata za niego była pobierana jakoś na bieżąco z konta SIM z jakąś sporo droższą taryfą? Skończyła Ci się ważność pakietu, opłata jest pobierana wg cennika. Ważność pakietów możesz sprawdzić kodem *121# (wyświetlają się tylko aktywne). -- monowalker |
|
Data: 2009-09-01 17:31:32 | |
Autor: Wincynty | |
Simplus i pakiety internetowe | |
Użytkownik "Darkac" <darkac2@wp.pl> napisał w wiadomości news:h7jb2m$b4m$1news.task.gda.pl... Internet działał dalej, ale opłata za niego była pobierana jakoś na bieżąco z konta SIM z jakąś sporo droższą taryfą? powiem brutalnie - dość drogo teraz cię ten internet kosztuje... ja w mixie akurat dostałem informację na telefon że wyczerpałem dostępne megabajty... ale po aktywacji kolejnego pakietu informacji że upłynął termin ważności nie dostałem więc tutaj trzeba ostrożnie |
|
Data: 2009-09-01 20:13:00 | |
Autor: X | |
Simplus i pakiety internetowe | |
Użytkownik Darkac napisał:
Telefon z Internetem posiadam od niedawna i nie jestem jeszcze obcykany w zawiłościach różnych promocji i usług. Aby korzystać z Internetu aktywowałem tzw. "Pakiety Internetowe 500MB", a właściwie zrobiła to pracowniczka punktu obsługi i to z pomocą łączności z centralnym serwisem, bo okazało się to jakoś skomplikowane. Trzeba było aktywować GPRS i jeszcze ustawić sporo innych opcji. Fakt że zaczęło działać. Pobrało jednorazowo z konta karty SIM 35 zł.Przy kończącym się pakiecie lub gdy zbliża się data jego ważności, warto aktywować kolejny pakiet, np. 250MB,wtedy sesje internetowe będą rozliczane z nowego pakietu a nie z konta głównego złotówkowego. Na tym polega pakiet. Najpierw aktywuj, zapłać a potem do 30 dni korzystaj. Jak mało to aktywuj nowy pakiet o tej samej wielkości MB albo innej wilekosci MB. www.simplus.pl |
|
Data: 2009-09-02 00:29:15 | |
Autor: Tomasz W | |
Simplus i pakiety internetowe | |
nie da sie aktywowac 2 takich samych pakietow - przerabialem to w piatek - kiedy chcialem doladowac kolejny 250 MB pakiet - ktory stary wygasal mi w sobote - do wyboru sa tylko inne - tj. 50, 100 i 350 MB. musialem doladowac 100 MB - a jak wygasl ten 250 to majac aktywny 100 MB juz nie moglem doladowac 100 MB tylko 250... chyba prosto sie wyslowilem :)
w kazdym razie w eboku nie da sie tak zrobic... Użytkownik "X" <konsultant@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h7jo8c$r0r$1inews.gazeta.pl... Użytkownik Darkac napisał: |
|
Data: 2009-09-02 09:13:44 | |
Autor: Darkac | |
Simplus i pakiety internetowe | |
No to nie ładnie z ich strony. Przysyłają coraz to jakieś komunikaty, informacje o możliwościach różnych taryf i promocji itp. śmieci, a informacji że skończyła się ważność pakietu nie przysyłają.
Według jakiej stawki w takim razie jest teraz bez pakietu opłacany ten internet? Nakoś ani na stronie internetowej tego nie znalazłem wprost, ani pani w punkcie obsługi nic o tym nie mówiła. Wręcz powiedziała, że GPRS będzie działać tylko wtedy, kiedy wykupię te pakiety internetowe. Dlatego byłem przekonany, że kiedy ważność minie, to wszystko co związane z transmisją GPRS się zablokuje. Darkac |
|
Data: 2009-09-02 12:29:49 | |
Autor: Wooyek | |
Simplus i pakiety internetowe | |
Według jakiej stawki w takim razie jest teraz bez pakietu opłacany ten http://simplus.pl/v.do?idx=805077 czyli 20gr/100kB Wręcz Okłamała Cię, wredna baba. -- Michal "Wooyek" Lalik // wooyek na gmail.com // www.wooyek.pl // |
|
Data: 2009-09-02 15:43:40 | |
Autor: mund | |
Simplus i pakiety internetowe | |
Użytkownik "Darkac" <darkac2@wp.pl> napisał w wiadomości news:h7l60b$27u$1news.task.gda.pl...
No to nie ładnie z ich strony. Przysyłają coraz to jakieś komunikaty, informacje o możliwościach różnych taryf i promocji itp. śmieci, a informacji że skończyła się ważność pakietu nie przysyłają. Na tym właśnie polega haczyk! Oczywiście nie ma to nic wspólnego z tzw. kupiecką rzetelnością i dobrymi obyczajami. I zastanawiam się, czy tego typu praktyk plusa nie możnaby zaskarżyć. Wydaje mi się, że są ku temu podstawy... Bo przecież klient musi wiedzieć ile w danej chwili płaci za daną usługę. Skoro nie jest w stanie tego w żaden sposób ocenić (brak info. o wykorzystaniu pakietu lub jakiegokolwiek innego licznika udostępnianego przez operatora), to operator chyba narusza regulamin. |
|
Data: 2009-09-02 18:23:50 | |
Autor: Wooyek | |
Simplus i pakiety internetowe | |
Bo przecież klient musi wiedzieć ile w danej chwili płaci za daną Licznik jest - w każdej chwili dostępny pod *121#. -- Michal "Wooyek" Lalik // wooyek na gmail.com // www.wooyek.pl // |
|
Data: 2009-09-02 19:35:52 | |
Autor: mund | |
Simplus i pakiety internetowe | |
Użytkownik "Wooyek" <wooyek@(nospam)epf.pl> napisał w wiadomości news:h7m66r$72p$1inews.gazeta.pl...
Bo przecież klient musi wiedzieć ile w danej chwili płaci za danąLicznik jest - w każdej chwili dostępny pod *121#. Czy działa niezawodnie? Tzn czy odczyt licznika zawsze odpowiada aktualnemu stanowi wykorzystania pakietu? Sprawdźcie. :-) |
|
Data: 2009-09-02 20:32:46 | |
Autor: X | |
Simplus i pakiety internetowe | |
Użytkownik mund napisał:
Użytkownik "Wooyek" <wooyek@(nospam)epf.pl> napisał w wiadomości news:h7m66r$72p$1inews.gazeta.pl...Owszem, odpowiada stanowi pakietu na dany moment. Nie można jednak wysyłać żądania *121# podczas aktywnej sesji internetowej lub WAP. Wtedy system "wariuje" i zwraca niewłaściwą, często pomniejszoną w stosunku do rzeczywistej, wartość pozostałego pakietu w kB. Tak więc kończymy sesję, wysyłamy *121# i czekamy na info ile nam z pakietu jeszcze zostało;) Można też wejść na www.ebok.pl i sprawdzić stan pakietów na tej stronie. Potrzebujemy tylko 4 ostatnie numery PUK jako hasła do zalogowania do ebok.pl |
|