Simplus i pakiety internetowe

Data: 2009-09-01 17:31:32
Autor: Wincynty
Simplus i pakiety internetowe

Użytkownik "Darkac" <darkac2@wp.pl> napisał w wiadomości news:h7jb2m$b4m$1news.task.gda.pl...
Internet działał dalej, ale opłata za niego była pobierana jakoś na bieżąco z konta SIM z jakąś sporo droższą taryfą?
Proszę o wyjaśnienia od obeznanych z tematem.

powiem brutalnie - dość drogo teraz cię ten internet kosztuje... ja w mixie akurat dostałem informację na telefon że wyczerpałem dostępne megabajty... ale po aktywacji kolejnego pakietu informacji że upłynął termin ważności nie dostałem więc tutaj trzeba ostrożnie

Simplus i pakiety internetowe