Data: 2009-09-01 20:13:00 | |
Autor: X | |
Simplus i pakiety internetowe | |
Użytkownik Darkac napisał:
Telefon z Internetem posiadam od niedawna i nie jestem jeszcze obcykany w zawiłościach różnych promocji i usług. Aby korzystać z Internetu aktywowałem tzw. "Pakiety Internetowe 500MB", a właściwie zrobiła to pracowniczka punktu obsługi i to z pomocą łączności z centralnym serwisem, bo okazało się to jakoś skomplikowane. Trzeba było aktywować GPRS i jeszcze ustawić sporo innych opcji. Fakt że zaczęło działać. Pobrało jednorazowo z konta karty SIM 35 zł.Przy kończącym się pakiecie lub gdy zbliża się data jego ważności, warto aktywować kolejny pakiet, np. 250MB,wtedy sesje internetowe będą rozliczane z nowego pakietu a nie z konta głównego złotówkowego. Na tym polega pakiet. Najpierw aktywuj, zapłać a potem do 30 dni korzystaj. Jak mało to aktywuj nowy pakiet o tej samej wielkości MB albo innej wilekosci MB. www.simplus.pl |
|
Data: 2009-09-02 00:29:15 | |
Autor: Tomasz W | |
Simplus i pakiety internetowe | |
nie da sie aktywowac 2 takich samych pakietow - przerabialem to w piatek - kiedy chcialem doladowac kolejny 250 MB pakiet - ktory stary wygasal mi w sobote - do wyboru sa tylko inne - tj. 50, 100 i 350 MB. musialem doladowac 100 MB - a jak wygasl ten 250 to majac aktywny 100 MB juz nie moglem doladowac 100 MB tylko 250... chyba prosto sie wyslowilem :)
w kazdym razie w eboku nie da sie tak zrobic... Użytkownik "X" <konsultant@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h7jo8c$r0r$1inews.gazeta.pl... Użytkownik Darkac napisał: |
|
Data: 2009-09-02 09:13:44 | |
Autor: Darkac | |
Simplus i pakiety internetowe | |
No to nie ładnie z ich strony. Przysyłają coraz to jakieś komunikaty, informacje o możliwościach różnych taryf i promocji itp. śmieci, a informacji że skończyła się ważność pakietu nie przysyłają.
Według jakiej stawki w takim razie jest teraz bez pakietu opłacany ten internet? Nakoś ani na stronie internetowej tego nie znalazłem wprost, ani pani w punkcie obsługi nic o tym nie mówiła. Wręcz powiedziała, że GPRS będzie działać tylko wtedy, kiedy wykupię te pakiety internetowe. Dlatego byłem przekonany, że kiedy ważność minie, to wszystko co związane z transmisją GPRS się zablokuje. Darkac |
|
Data: 2009-09-02 12:29:49 | |
Autor: Wooyek | |
Simplus i pakiety internetowe | |
Według jakiej stawki w takim razie jest teraz bez pakietu opłacany ten http://simplus.pl/v.do?idx=805077 czyli 20gr/100kB Wręcz Okłamała Cię, wredna baba. -- Michal "Wooyek" Lalik // wooyek na gmail.com // www.wooyek.pl // |
|
Data: 2009-09-02 15:43:40 | |
Autor: mund | |
Simplus i pakiety internetowe | |
Użytkownik "Darkac" <darkac2@wp.pl> napisał w wiadomości news:h7l60b$27u$1news.task.gda.pl...
No to nie ładnie z ich strony. Przysyłają coraz to jakieś komunikaty, informacje o możliwościach różnych taryf i promocji itp. śmieci, a informacji że skończyła się ważność pakietu nie przysyłają. Na tym właśnie polega haczyk! Oczywiście nie ma to nic wspólnego z tzw. kupiecką rzetelnością i dobrymi obyczajami. I zastanawiam się, czy tego typu praktyk plusa nie możnaby zaskarżyć. Wydaje mi się, że są ku temu podstawy... Bo przecież klient musi wiedzieć ile w danej chwili płaci za daną usługę. Skoro nie jest w stanie tego w żaden sposób ocenić (brak info. o wykorzystaniu pakietu lub jakiegokolwiek innego licznika udostępnianego przez operatora), to operator chyba narusza regulamin. |
|
Data: 2009-09-02 18:23:50 | |
Autor: Wooyek | |
Simplus i pakiety internetowe | |
Bo przecież klient musi wiedzieć ile w danej chwili płaci za daną Licznik jest - w każdej chwili dostępny pod *121#. -- Michal "Wooyek" Lalik // wooyek na gmail.com // www.wooyek.pl // |
|
Data: 2009-09-02 19:35:52 | |
Autor: mund | |
Simplus i pakiety internetowe | |
Użytkownik "Wooyek" <wooyek@(nospam)epf.pl> napisał w wiadomości news:h7m66r$72p$1inews.gazeta.pl...
Bo przecież klient musi wiedzieć ile w danej chwili płaci za danąLicznik jest - w każdej chwili dostępny pod *121#. Czy działa niezawodnie? Tzn czy odczyt licznika zawsze odpowiada aktualnemu stanowi wykorzystania pakietu? Sprawdźcie. :-) |
|
Data: 2009-09-02 20:32:46 | |
Autor: X | |
Simplus i pakiety internetowe | |
Użytkownik mund napisał:
Użytkownik "Wooyek" <wooyek@(nospam)epf.pl> napisał w wiadomości news:h7m66r$72p$1inews.gazeta.pl...Owszem, odpowiada stanowi pakietu na dany moment. Nie można jednak wysyłać żądania *121# podczas aktywnej sesji internetowej lub WAP. Wtedy system "wariuje" i zwraca niewłaściwą, często pomniejszoną w stosunku do rzeczywistej, wartość pozostałego pakietu w kB. Tak więc kończymy sesję, wysyłamy *121# i czekamy na info ile nam z pakietu jeszcze zostało;) Można też wejść na www.ebok.pl i sprawdzić stan pakietów na tej stronie. Potrzebujemy tylko 4 ostatnie numery PUK jako hasła do zalogowania do ebok.pl |
|