Simplus i terminy waznosci

Data: 2010-03-01 16:10:26
Autor: Michal Sawicki
Simplus i terminy waznosci
Tak, wiem, ze temat byl walkowany juz wiele razy, ale zmian regulaminu bylo
sporo, a dyskusje zawsze konczyly sie wnioskiem, ze nikt nic nie wie.

Z regulaminu:

"9.  POLKOMTEL zastrzega mozliwosc dokonania blokady połaczen przychodzacych
Uzytkownikowi, który w ciagu 30 dni od dnia upływu okresu waznosci nie dokona
zasilenia konta."

Czyli wyraznie jest napisane, ze nie musi to nastapic, ale moze.
Po jakim czasie to faktycznie nastepuje? Bo mi sie nigdy nie zdarzylo..

"11. W momencie upływu okresu waznosci dla połaczen przychodzacych
niewykorzystana wartosc konta jest automatycznie anulowana
12. W przypadku dokonania zasilenia konta w terminie 7 (siedmiu) dni od dnia
upływu okresu waznosci dla połaczen przychodzacych anulowana wartosc konta moze
zostac przywrócona. Przywrócenie warto ci konta nastapi w terminie 2 (dwóch) dni
po dokonaniu przez Uzytkownika zasilenia konta."

Czy to oznacza, że dopóki połączenia przychodzące nie zostaną zablokowane, to
nie utraci się możliwości odzyskania zablokowanych środków na koncie? Wystarczy
raz na tydzień sprawdzić, czy nie są zablokowane połączenia przychodzące i
wówczas nie doładowywać konta?

M.

--

Simplus i terminy waznosci