Data: 2010-03-01 16:10:26 | |
Autor: Michal Sawicki | |
Simplus i terminy waznosci | |
Tak, wiem, ze temat byl walkowany juz wiele razy, ale zmian regulaminu bylo
sporo, a dyskusje zawsze konczyly sie wnioskiem, ze nikt nic nie wie. Z regulaminu: "9. POLKOMTEL zastrzega mozliwosc dokonania blokady połaczen przychodzacych Uzytkownikowi, który w ciagu 30 dni od dnia upływu okresu waznosci nie dokona zasilenia konta." Czyli wyraznie jest napisane, ze nie musi to nastapic, ale moze. Po jakim czasie to faktycznie nastepuje? Bo mi sie nigdy nie zdarzylo.. "11. W momencie upływu okresu waznosci dla połaczen przychodzacych niewykorzystana wartosc konta jest automatycznie anulowana 12. W przypadku dokonania zasilenia konta w terminie 7 (siedmiu) dni od dnia upływu okresu waznosci dla połaczen przychodzacych anulowana wartosc konta moze zostac przywrócona. Przywrócenie warto ci konta nastapi w terminie 2 (dwóch) dni po dokonaniu przez Uzytkownika zasilenia konta." Czy to oznacza, że dopóki połączenia przychodzące nie zostaną zablokowane, to nie utraci się możliwości odzyskania zablokowanych środków na koncie? Wystarczy raz na tydzień sprawdzić, czy nie są zablokowane połączenia przychodzące i wówczas nie doładowywać konta? M. -- |
|