Simplus - jaka taryfa najlepsza

Data: 2010-01-30 19:57:07
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
Simplus - jaka taryfa najlepsza

W dniu 2010-01-30 18:23, Wojtek pisze:
Witam,

ja mam taktaka, więc wiem co i jak. W taryfie HOT 0,29zł do wszystkich i jest to najlepsza taryfa. A jak jest w simplusie (moja siostra tam ma komórke)? Jest jakas fajna tania taryfa w stylu 0,29zł do wszystkich?

A po co przepłacać, skoro w mBank mobile jest 19gr?

--
Przemysław Adam Śmiejek

Data: 2010-01-31 10:13:59
Autor: januszek
Simplus - jaka taryfa najlepsza
Przemysław Adam Śmiejek napisał(a):

[...]

A po co przepłacać, skoro w mBank mobile jest 19gr?

W czasowej promocji bo normalnie jest 27gr.

j.

--
ps. swoja droga oddam za free dzialajaca kuchenke gazowa, w ktorej wystepuje problem z otwieraniem i zamykaniem drzwi od piekarnika. Warunek: trzeba ja sobie samemu odebrac z III pietra we WRO ;)
(kontakt na prv, ale trzeba usunac "polska" z adresu mailowego)

Simplus - jaka taryfa najlepsza