Simplus najlepszy?? Obiektywnie?

Data: 2009-02-27 21:18:22
Autor: dizel
Simplus najlepszy?? Obiektywnie?
On Fri, 27 Feb 2009 20:19:50 +0100, X <robol@o2.pl> wrote:

Moim zdaniem Simplus powinien lepiej reklamować swoje plusy: Cóż, 1. miejsce Plusa pod wzgledem klientów w Polsce mnie nie dziwi. Taki Simplus w zestawieniu multimedialności prepaidów z pakieciarstwem,
 <ciach>

Rozchodzi się jednak o to żeby te plusy nie przysłoniły wam minusów.
Napiszę o minusach:
1. nowa platforma, chodzi o rozliczanie z opóźnieniem i ogólnie
problemy z działaniem.
2. minuta do innych sieci 0,60gr
3. pakiety internetowe i 5nr za 5gr to tylko promocja a jak wiadomo w
simplusie promocje pojawiają się i szybko znikają.

Data: 2009-02-27 21:31:01
Autor: X
Użytkownik dizel napisał:

[...]

Nr 1 już nieaktualny, Nowy Simplus już jest tylo na nowej platformie, wszystko rozliczane jest w czasie rzeczywistym.
2. Prawda, tak samo jak w Orange
3. Prawda ale tak juz zostanie:) a bedzie jeszcze lepiej. Pakiety już od ponad 1,5 roku działają. 5 numerów po 5gr też zostanie. o ile nie coś lepszego)

Data: 2009-02-27 23:23:02
Autor: Zbylut
X napisal(a):
3. Prawda ale tak juz zostanie:) a bedzie jeszcze lepiej. Pakiety już od ponad 1,5 roku działają. 5 numerów po 5gr też zostanie. o ile nie coś lepszego)

mam raczej wraĹźenie Ĺźe wiele promocji jest 'wiecznych':) OgĂłlnie sim+ ma
dużo bajerów - niby bzdury typu muzyka zamiast sygnału nieodbierania -
bzdet ale wole mieć wybór niż go nie mieć. --
pozdrawiam, Zbylut

Data: 2009-02-28 18:11:44
Autor: .Zykfryd.
dizel pisze:

Rozchodzi się jednak o to żeby te plusy nie przysłoniły wam minusów.
Napiszę o minusach:
1. nowa platforma, chodzi o rozliczanie z opóźnieniem i ogólnie
problemy z działaniem.

Zapomniałeś jeszcze o Roamingu który działa jak z epoki kamienia łupanego: dzwonienie tylko przez call-back, brak możliwości transmisji danych, czy nawet odebrania głupiego MMSa. A do tego żeby włączyć roaming trzeba wyłączyć wszystkie dodatkowe usługi. Jak dla mnie osoby często podróżującej za granice paranoja, bo przed każdym wyjazdem muszę pamiętać o wyłączeniu MMS/GPRS i wideo rozmów i włączeniu tego pseudo roamingu a po powrocie operacje w odwrotną stronę przeprowadzić.
I powiem więcej czasem nie chodzi o różnice 1-2gr na minucie, czasem chodzi o wygodę komfort działania pewnych usług, dlatego już nie długo przejdę z numerem do Orange GO.

A co do zasięgu UMTS Plusa w Polsce to faktycznie jest niezły ale w ostatnim czasie przynajmniej w moich rewirach Orange wyprzedza zdecydowanie Plusa.

Data: 2009-02-28 18:42:05
Autor: dizel
On Sat, 28 Feb 2009 18:11:44 +0100, ".Zykfryd." <xyz999@wp.pl> wrote:

Zapomniałeś jeszcze o Roamingu który działa jak z epoki kamienia łupanego: dzwonienie tylko przez call-back,
<ciach>

No właśnie zapomniałem:) Masz racje co do roamingu. Na najnowszej
platformie tej w której jest 36i6 i niektóre simplusy nowe można mieć
aktywny roaming i gprs jednocześnie z tego co wiem

Data: 2009-02-28 18:57:17
Autor: .Zykfryd.
dizel pisze:

No właśnie zapomniałem:) Masz racje co do roamingu. Na najnowszej
platformie tej w której jest 36i6 i niektóre simplusy nowe można mieć
aktywny roaming i gprs jednocześnie z tego co wiem

To już coś, a dalej dzwoni się z roamingu przez call-back??
Bo na to że coś poza smsami i rozmowami dostępne będzie zagranicą to jakoś nie liczę.

Data: 2009-02-28 19:10:59
Autor: dizel
On Sat, 28 Feb 2009 18:57:17 +0100, ".Zykfryd." <xyz999@wp.pl> wrote:

To już coś, a dalej dzwoni się z roamingu przez call-back??
Bo na to że coś poza smsami i rozmowami dostępne będzie zagranicą to jakoś nie liczę.

Z tego co piszą na stronie 36i6 to dzwoni się przez call back w
roamingu.

Simplus najlepszy?? Obiektywnie?