Simplus nie blokuje karty na przychodzące

Data: 2010-02-13 19:38:18
Autor: Piotr M
Simplus nie blokuje karty na przychodzące

Simplus nie stosuje polityki ważności karty na połączenia przychodzące.
Od czasu do czasu zaloguje się i można do mnie dzwonić, minął już rok od  ostatniego doładowania i zerowego stanu konta.
Nie wiem, może to standard i żadna nowość.
Tym samym nie pozbywamy się swojego dawnego starego numeru gdyby ktoś tam  miał na dnie szuflady..

--
pzdr, Piotr M

"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
   - Szukałem, ale nie znalazłem."

Data: 2010-02-13 19:59:37
Autor: SDD

Użytkownik "Piotr M" <xxx@xxx.xx> napisał w wiadomości news:op.u72wp4q8z3rgbspiotr-asus...

Simplus nie stosuje polityki ważności karty na połączenia przychodzące.

Zaden operator w zasadzie nie blokuje karty na przychodzace.
Po prostu po jakims czasie nastepuje dezaktywacja karty - do jakiegos tam czasu odwracalna.

Pozdrawiam
SDD

Data: 2010-02-13 20:24:38
Autor: Piotr M
Dnia 13-02-2010 o 19:59:37 SDD <sddwytnij@towszechwiedza.pl> napisał(a):

Zaden operator w zasadzie nie blokuje karty na przychodzace.
Po prostu po jakims czasie nastepuje dezaktywacja karty - do jakiegos tam
czasu odwracalna.

No taką dezaktywacje miałem na myśli :) Bo to ostatnie stadium życia sima.  Pierw blokada na wychodzące, później (wg "ostrzeżeń" informacyjnych  operatorów) blokada przychodzących czyli agonia a na końcu trup, death  całkowity.
Takiego trupa całkowitego miałem w TT, ale konsultant z salonu mi go  wskrzesił, po agonii 2 letniej. Musiałem zapłacić haracz doładowując numer  ale środki przeznaczyłem na przeniesienie do Fresha. Bo szkoda numeru  było, pozłacany :) (no wg Allegro to złoto pierwszej próby)
A widać Simplus nie stosuje już w ogóle deaktywacji kart.

Data: 2010-02-13 23:37:09
Autor: J.F.
Simplus nie blokuje karty na przychodzšce
On Sat, 13 Feb 2010 20:24:38 +0100,  Piotr M wrote:
A widać Simplus nie stosuje już w ogóle deaktywacji kart.

Mysle ze stosuje. Moze po prostu trafiles na ulgowy moment.
Klienci jednak rezygnuja, a numerow brakuje.

Jeszcze jedna kwestia czy karta sobie lezy w szufladzie, czy w
telefonie i czasem cos odbiera. Przychodzace spoza sieci - czysty
zysk. Choc jesli ktos odbiera .. to czemu nie sciagnac z niego paru
zlotych za utrzymanie numeru :-)

J.

Data: 2010-02-13 23:48:29
Autor: Piotr M
Dnia 13-02-2010 o 23:37:09 J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał(a):

[...]

Leży w szufladzie, hmm, ze 3 razy w miesiącu, czasem jeden raz w miesiącu,  czasem jeden raz na 2 m-ce raz, użyta aby wykonać przychodzącą darmową  (dla nadawcy) rozmowę z Plusa. I nic poza tym.
Także same straty dla Plusa :)

To jeżeli nie jest regułą taki przypadek to faktycznie trafiłem w jakąś  ulgę.
Tylko pytanie w jakim sensie ulgę.
System dobre serce dostał.. ;)
Program operacyjny do utrupiania simów to program, nie może robić  wyjątków..

Data: 2010-02-15 17:21:15
Autor: J.F.
On Sat, 13 Feb 2010 23:48:29 +0100,  Piotr M wrote:
[...]

Moze byc recznie zapuszczany, moze ma ambitniejsze kryteria kasowania,
a moze np jak beda potrzebowali setke kolejnych numerow dla jakiejs
firmy, to sie zalapiesz z sasiadami :-)

J.

Simplus nie blokuje karty na przychodzące