Simplus w nowej taryfie Twój Profil to DNO ZUPEŁNE!!! Zobaczcie co na Ukrainie..

Data: 2009-03-16 20:12:00
Autor: XXX
Simplus w nowej taryfie Twój Profil to DNO ZUPEŁNE!!! Zobaczcie co na Ukrainie..
W nowej taryfie brak pakietów do sieci Plus i stacjonarnych (w poprzedniej taryfie Nowy Simplus są pakiety 250 i 500 min.do Plusa za odpowiednio 15 i 24zł na 3 miesiące, dodatkowo były pakiety maxi minuty do Plusa ze stawką 5-15gr/min., tanie pakiety internetowe rozliczane co do bajta, a nie tak jak w nowej taryfie co 100kB). Dla mało znających się na internecie wyjaśniam że zmiana taryfikacji pakietów internetowych z 1bajta na 100kB to jak cofnięcie się do naliczania minutowego rozmów, podczas gdy standardem jest już naliczanie sekundowe.:(
Polecam stronę http://www.life.com.ua/index.php?area=mylife&lng=en&page=1-1
Znajdziecie tam ofertę prepaid ukrainskiego operatora LIFE.
W jednej z taryf połączenia do sieci są całkowicie za darmo a do innych sieci po 1 UAH czyli 42gr , w drugiej do wszystkich sieci stacjonarnych i komórkowych 0.35 UAH czyli 15gr. Dodatkowo w każdej z taryf jest możliwość zakupu pakietów internetowych 100MB za 30UAH, 350MB za 60UAH, 1000MB za 90UAH miesięcznie (odpowiednio 12,80zł, 25,60zł, 38,40zł) I to wszystko na jednej karcie SIM służącej do rozmów i internetu. Ale cóż, my 100lat za.... Taka prawda.

Data: 2009-03-16 21:01:59
Autor: Błażej
Dnia Mon, 16 Mar 2009 20:12:00 +0100, XXX napisał(a):

[...]

Tu mnie najbardziej zaskoczyli - oczywiście nie jest to miłe zaskoczenie.
Jak jedno poprawią (0,29/min), to drugie muszą spartolić (taktowanie
100kB).
Chyba nadal zostanę na starej taryfie. Mam tańsze rozmowy wewnątrz sieci
(5gr/min), i normalne taktowanie pakietowe.
Pozdrawiam.
Błażej

Data: 2009-03-16 21:08:14
Autor: Błażej
Simplus w nowej taryfie Twój Profil to DNO ZUPEŁNE!!! Zobaczcie co na Ukrainie..
Zapomniałem dodać, że jeszcze wzrosła cena za sms. Normalnie rewelacja.
Pozdrawiam.
Błażej

Data: 2009-03-16 23:39:31
Autor: Wooyek
Simplus w nowej taryfie Twój Profil to DNO ZUPEŁNE !!! Zobaczcie co na Ukrainie..
tanie pakiety internetowe
rozliczane co do bajta, a nie tak jak w nowej taryfie co 100kB).

Czyli rozumiem, że jeśli podczas jednej sesji wykorzystam np. 15kB, to i tak z konta leci 100kB?

Data: 2009-03-16 23:04:28
Autor: Jakub Danecki
Wooyek wrote:
> tanie pakiety internetowe
> rozliczane co do bajta, a nie tak jak w nowej taryfie co 100kB).
Czyli rozumiem, że jeśli podczas jednej sesji wykorzystam np. 15kB, to
i tak z konta leci 100kB?

Nie. 200kB, bo dane są rozliczane za przychodzące i wychodzące
oddzielnie.

Jakub

Data: 2009-03-17 20:02:34
Autor: XXX

Użytkownik "Błażej" <zlotemysli@interia.pl> napisał w wiadomości news:13lbb85emha1s.1ddvysg87vi6x.dlg40tude.net...
[...]

Dokładnie nie. Jeśli podczas jednej sesji wykorzystasz 15kB downloadu i 2kB uploadu, to system tayryfikuje 2*100kB (oddzielnie 100kB za każdą wysłaną paczkę danych po 100kB)
Czyli tragedia,   WPROST TRZEBA POWIEDZIEĆ ŻE JEST TO WZROST 2-10 KROTNY W STOSUNKU DO TARYFIKACJI CO 1 BAJTA W NOWYM SIMPLUSIE.

Data: 2009-03-17 20:09:54
Autor: Błażej
Dnia Tue, 17 Mar 2009 20:02:34 +0100, XXX napisał(a):

[...]

Masz rację. Zapomniałem o wychodzących.
Wychodzi na to, że najlepszym rozwiązaniem w Simplusie jest mieć taryfę
Nowy Simplus i drugi telefon z Play Fresh.
Pozdrawiam.
Błażej

Data: 2009-03-17 20:25:49
Autor: XXX
Użytkownik "Błażej" <zlotemysli@interia.pl> napisał w wiadomości news:1d9iury5k2m7$.vyivsq57pwvf$.dlg40tude.net...
[...]

Tak jest, już wszędzie na portalach opisuje dno zupełne taryfy Twój Profil, nawet maila do BOKu wysłałem , bcc całe szefostwo Polkomtela i marketing...:)

Data: 2009-03-17 21:55:45
Autor: Błażej
Dnia Tue, 17 Mar 2009 20:25:49 +0100, XXX napisał(a):

Tak jest, już wszędzie na portalach opisuje dno zupełne taryfy Twój Profil, nawet maila do BOKu wysłałem , bcc całe szefostwo Polkomtela i marketing...:)

Komentarzy na stronie nowej taryfy nie przyjmują, żeby nie straszyć
potencjalnych klientów.
Jedyną rzecz jaką mają dobrą to pakiety internetowe (Nowy Simplus), i tylko
dzięki temu jeszcze tam jestem.
Marzy mi się aby takie pakieciki były w Play Fresh.
Pozdrawiam.
Błażej

Data: 2009-03-18 20:13:01
Autor: XXX
Użytkownik "Błażej" <zlotemysli@interia.pl> napisał w wiadomości news:rnpiccj240zu.18i20k2syvo2b.dlg40tude.net...
[...]

Ja nie wiem czy tą sprawą nie powinien się zająć UOKiK, w Twoim Profilu pakiety internetowe są srednio 2-10 razy droższe od pakietów w Nowym Simplusie (poprzedniej taryfie). Co za ściema w tym Plusie. Tępaków z nas robią. Gdyby Play dał pakiety internetowe z rozliczaniem co do bajta, przeszedłbym bez namysłu.

Data: 2009-03-19 16:31:48
Autor: Zbylut
Simplus w nowej taryfie Twój Profil to DNO ZUPEŁNE!!! Zobaczcie co na Ukrainie..
XXX zapodal(a):

[...]

to tak jak ja. Ale ja korzystam więcej z internetu niż z rozmów :)

--
pozdrawiam, Zbylut

Data: 2009-03-22 14:07:19
Autor: Andre NH
[...]

    Taryfa Nowy Simplus sama w sobie ma jednostkę rozliczeniową 10kB / 100kB

http://www.simplus.pl/v.do?idx=805147

Andre

Data: 2009-03-23 17:57:27
Autor: Błażej
Dnia Sun, 22 Mar 2009 14:07:19 +0100, Andre NH napisał(a):

    Taryfa Nowy Simplus sama w sobie ma jednostkę rozliczeniową 10kB / 100kB

http://www.simplus.pl/v.do?idx=805147

Andre

To akurat nikogo tu nie interesuje. Porównanie odnosiło się do pakietów
internetowych.
--
Pozdrawiam.
Błażej

Simplus w nowej taryfie Twój Profil to DNO ZUPEŁNE!!! Zobaczcie co na Ukrainie..