Simplus w nowej taryfie Twój Profil to DNO ZUPEŁNE!!! Zobaczcie co na Ukrainie..

Data: 2009-03-16 21:01:59
Autor: Błażej
Simplus w nowej taryfie Twój Profil to DNO ZUPEŁNE!!! Zobaczcie co na Ukrainie..
Dnia Mon, 16 Mar 2009 20:12:00 +0100, XXX napisał(a):

tanie pakiety internetowe rozliczane co do bajta, a nie tak jak w nowej taryfie co 100kB). Dla mało znających się na internecie wyjaśniam że zmiana taryfikacji pakietów internetowych z 1bajta na 100kB to jak cofnięcie się do naliczania minutowego rozmów, podczas gdy standardem jest już naliczanie sekundowe.:(

Tu mnie najbardziej zaskoczyli - oczywiście nie jest to miłe zaskoczenie.
Jak jedno poprawią (0,29/min), to drugie muszą spartolić (taktowanie
100kB).
Chyba nadal zostanę na starej taryfie. Mam tańsze rozmowy wewnątrz sieci
(5gr/min), i normalne taktowanie pakietowe.
Pozdrawiam.
Błażej

Data: 2009-03-16 21:08:14
Autor: Błażej
Simplus w nowej taryfie Twój Profil to DNO ZUPEŁNE!!! Zobaczcie co na Ukrainie..
Zapomniałem dodać, że jeszcze wzrosła cena za sms. Normalnie rewelacja.
Pozdrawiam.
Błażej

Simplus w nowej taryfie Twój Profil to DNO ZUPEŁNE!!! Zobaczcie co na Ukrainie..