SimplyCity jednak nie dla mnie :(

Data: 2017-06-09 23:26:04
Autor: Wojciech Bancer
SimplyCity jednak nie dla mnie :(
On 2017-06-09, Piotr Gałka <piotr.galka@cutthismicromade.pl> wrote:

[...]

Skutecznie (przez dwa lata) odstraszała mnie papierologia, bo np. nie mam zamiaru z powodu głupiej KK latać po urzędach.

O to to. 10 lat prowadzę działalność, każdy rok dochodowy mocno ponad
przeciętną. I o ile jeszcze przy kredycie hipotecznym to jestem w stanie
zrozumieć jeźdzenie po zaświadczenia, to przy karcie absolutnie.

Też pani podziękowałem i podałem papierologię jako powód.

--
Wojciech Bańcer
wojciech.bancer@gmail.com

Data: 2017-06-11 09:03:17
Autor: Pete
On 2017-06-09, Piotr Gałka <piotr.galka@cutthismicromade.pl> wrote:

[...]

[...]

A próbowałeś w innych? :)
Citi to chyba jednak jeden z najmniej upierdliwych banków.

--
Pete

Data: 2017-06-11 10:48:22
Autor: Wojciech Bancer
On 2017-06-11, Pete <nobody@nowhere.com> wrote:

[...]

Też pani podziękowałem i podałem papierologię jako powód.
A próbowałeś w innych? :)
Citi to chyba jednak jeden z najmniej upierdliwych banków.

Tak. mBank i BZWBK. W mBanku "od ręki" w systemie transakcyjnym,
ale tam miałem konto i obroty (w Citi też), w BZWBK musiałem
dostarczyć PIT i potwierdzenie przelewu do organów skarbowych.

--
Wojciech Bańcer
wojciech.bancer@gmail.com

SimplyCity jednak nie dla mnie :(