Simson - dziwne objawy braku p...zdy.

Data: 2011-04-28 10:54:32
Autor: Grzybol
Simson - dziwne objawy braku p...zdy.
Użytkownik "zbigi" <zbiegusek@wwirtualnejpolszcze.pl> napisał w wiadomości
news:ipb47e$u97$1news.onet.pl...
Witojciez!
Trafil do mnie Simson kolegi. A wlasciwie, to jego syna.
No i ten Simson sie dziwnie zachowuje. Owoz kolega (a wlasciwie jego syn) uskarzal sie na postepujace slabniecie motorka.
Pierwsze ogledziny i probna jazda nie wykazaly nic niepokojacego; Silnik ladnie zapalal, ladnie pracowal (no.. troszke potrafil zgubic wolne obroty albo zaciac sie na wysokich) i niczego - wlacznie z przyslowiowa pizda - mu nie brakowalo.
Zatrudnilem jednak jezdzca testowego w postaci syna sasiadow i nakazalem mu jezdzic tym Simsonem tak dlugo, az sie znudzi. Synowi sasiadow lub Simsononowi. ;)
No i znudzilo sie. Simsonowi wlasnie. Po dluzszym upalaniu w lekko trudnym (dla Simsona) terenie doprowadzono go do stanu, w ktorym odmowil wspolpracy. Zadne proby odpalenia nie skutkowaly i dopiero po dwudziestominutowej przerwie silnik nabral checi do wspolpracy.
Badania drogowe (a raczej lesne) potrwaly jeszcze kilka dni i pol zbiornika paliwa i mozna juz zwerbalizowac wnioski:
Silnik na zimno odpala ladnie i calkiem przyzwoicie pracuje. Czasem sa klopoty z obrotami biegu jalowego (potrafi dazyc do zgasniecia) a czasem podczas jazdy "gaz sie zacina" i motocykl potrafi poniesc. ;)
Po jakims czasie (minimum 15...30 minut pod ponadprzecietnym obciazeniem) silnik zaczyna slabnac, az wreszcie korzysta z chwili nieuwagi prowadzacego i gasnie. Ewentualnie zostanie wylaczony. No i wtedy zadna magia nie pomaga - swieca ma iskre, a silnik nie chce gadac. Podczas tych (bezskutecznych) prob uruchomienia potrafi solidnie kichnac w tlumik (i zadymic pol podworka).
Wiec ja sie pytam: o co sie temu Simsonowi moze rozchodzic?
Macie jakies pomysly?
Bo ja tylko lekkie podejrzenia bez zadnych pewniakow. A ze chwilowo zarobiony jestem, to i nie bardzo mam czas na dlugotrwala obserwacje i zabawe w eliminatke...
Z gory dziekuje za podpowiedzi :)

Kranik, dysze w gaźniku, wyczyścić bak, sprawdzic czy jest dziurka w korku - odpowietrznik, ajk zatkany, korek szczelny będą takie objawy j/w. Pozdr.

--
Grzybol

Simson - dziwne objawy braku p...zdy.