Simson - dziwne objawy braku p...zdy.

Data: 2011-04-29 09:38:01
Autor: Jackare
Simson - dziwne objawy braku p...zdy.
Ja to widze tak:
Wykonać na zimno regulację zapłonu na punkt.
Na ciepło wykonać regukację gaźnika.
W przypadku braku mocy skupić się na gaźniku.
To o czym piszesz wygląda z grubsza na lewe powietrze => gaźnik + dolot
lub utratę kompresji => pierścienie tłokowe i simmeringi na wale.
--
Jackare

Data: 2011-05-02 07:45:31
Autor: zbigi
Jackare napisał(a):
[...]

Tu sie przypne, bo nie dam rady odpisac w lubiany przeze mnie sposob

Kwestie odpowietrzenia zbiornika czy malej droznosci kranika wykluczylem "na dzien dobry".

KJ Siła Słów napisał(a):

> No to ISO 9001 raczej chuj strzelil jesli chodzi o normatywy testowania.

Siem pozwole nie zgodzic. Przyjete warunki eksperymentu pozwolily osiagnac parametry maksymalnie zblizone do warunkow uzytkowania sprzetu, co pozwolilo doprowadzic do wystapienia rzeczonych obiawow. Wszystko jak najbardziej zgodne z ISO - to ja decyzuje o przyjeciu miernika procesu. :P

> Ale dlaczego nie uwazasz ze w tym sprzecie tak po prostu se normalnie
> tlok puchnie od przegrzania?

Zjawisko puchniecia tloka w dwusuwie jest mi dosyc dobrze znane. Tu nie ma poszlak wskazujacych na jego wystepowanie.

Jacot napisał(a):

> A tez mie pierwsze przyszlo na mysl;)

Heh... Naklejkom nie wierze, a po rozdeklowaniu widze pod klasycznym kolem iskrownika klasyczny przerywacz (platynki). Jak poznac, czy to hjelektronik? ;)

> Ale iskra ponoc jest.
> I paliwo, a nawet za duzo jakby chwilami.
> Plywaki szczelne?
> Generalnie jak nie zaplon i nie paliwo to tylko simeringi na wale
> zostaja;)

Ano taka mniej wiecej kolejnosc grzebania sobie zalozylem.
Cholera - trza leciec, a tu jeszcze tyle do przeczytania/napisania.
--
zbigi i stopka zastepcza

Data: 2011-05-02 09:06:02
Autor: TaDzik
W dniu 02-05-2011 07:45, zbigi pisze:

Heh... Naklejkom nie wierze, a po rozdeklowaniu widze pod klasycznym
kolem iskrownika klasyczny przerywacz (platynki). Jak poznac, czy to
hjelektronik? ;)

Elektronik nie ma platynek tylko taki kawałek plastiku z wystającym kawałkiem metalu ... i już :)

--
Pozdro
TaDzik

Data: 2011-05-02 10:05:42
Autor: Michał Demczuk
zbigi wrote:
[...]

Jesli jest przerywacz to zaplon tradycyjny, zostaje kondensator (latwo po prostu wymienic za grosze) albo cewka. Najlepiej jakbys znalazl drugą dobrą cewkę tylko nie od japonskiej CDI tylko starutką od tradycyjnych zaplonów. Moze byc tak za pod wplywem temperatury iskra jest slabsza, wiec ja widac na powietrzu, a po kompresja niema. Na pewno w szpargałach znajdziesz cewke od trabanta czy syrenki, nieprawdasz? :)

--
Pozdr..

Michał Demczuk
www.demczuk.pl