Singiel bez napinacza - jakie sa szanse?

Data: 2012-03-28 07:28:49
Autor: rmikke
Singiel bez napinacza - jakie sa szanse?
Dnia Tue, 27 Mar 2012 07:33:30 -0700 (PDT), MateuszK. naskrobał/a:

Chce zrobic singla z gorala, piasta na kasete, pionowe haki.
Jakie jest prawdopodobienstwo, ze robiac singla trafie tak, ze lancuch
bedzie mial idealna dlugosc i nie bede musial uzywac napinacz
lancucha?
Dodanie/odjecie ogniwka to 25mm, czyli tak jakby zblizyc osie do
siebie o 12.5mm.
Planuje dac cos w okolicach 46x17. Wg Sheldona zmiana zebatki o +/- 1
zabek zmienia rozstaw osi o 4mm.

Jak myslicie ma cos takiego sens?
Teoretycznie w najgorszym wypadku, to jak bedzie minimalnie za krotki
lancuch, to dodaje ogniwko i mam jakies 12mm za dlugo. Zmieniam
zebatke z 17 na 18 I mam 8mm za dlugo - bedzie to dzialac?

I bedziesz wymieniac zebatki w miare rozciagania sie lancucha?

To juz lepiej jedz na trzy lancuchy, jak tylko troszke sie rozciagna, to
wymieniaj, a te calkiem-jeszcze-dobre, ale za luzne na Twojego singla, rozdawaj
na preclu :D

--
rmikke                       Reklama | http://wyszukiwarkarowerowa.blogspot.com/
                                     | http://jolanta.korwin-mikke.pl/

Nadal szukam lepszego webreadera niz Newsguy. Najlepiej z poprawnymi pliterkami.

Singiel bez napinacza - jakie sa szanse?