[film] Singletracki pod Smrkiem

Data: 2011-11-05 12:34:56
Autor: Łorzełek
[film] Singletracki pod Smrkiem
Podrzucam link do filmiku z poleconych singli w okolicy Świeradowa Zdrój z poprzedniego weekendu:

http://vimeo.com/31576157

--
pozdrówko
Łorzełek

Data: 2011-11-05 17:13:15
Autor: Mike
[film] Singletracki pod Smrkiem
Podrzucam link do filmiku z poleconych singli w okolicy Świeradowa Zdrój z
poprzedniego weekendu:
http://vimeo.com/31576157

Ano świetny jest ten singielek. 1:47 mój ulubiony fragment :)

A ktoś wie jak z rozbudową na stronę PL? Bo podobno były już nawet prace odpowiednie aby powstałą trasa dojazdowa do pętli ze Świeradowa w podobnym stylu, czyli na pełnej podbudowie i skonstruowana z pomysłem i w oparciu o jakieś tam kalkulacje, a nie typu jak zwykle, czyli jest ścieżka w lesie to ją oznaczmy i będzie świetny szlak rowerowy ;)

Mike
[WRO][M.T.Fuji]
[GG:1303401] mikemtb małpa o2 pl
http://mikemtb.org

Data: 2011-11-05 17:23:03
Autor: Łorzełek

Użytkownik "Mike" <mikemtb@mail.patrz.w.sigu> napisał w wiadomości news:j93ncn$kuh$1mx1.internetia.pl...
[...]

po naszej stronie jest czarny w obie strony z Czerniawy-Zdrój.
Zrobiony w stylu jak czeskie single, czyli dobrze trzymają, sa chopki, szykany itd.
Zaczyna się powyżej zabudowań. Dalej ma być mostek nad strumykiem, ale na tą chwilę,
są tylko "chorągiewki" :)
Całkiem fajny w obie strony - trochę darcia do góry jest ale i w dół.
Podobno poniżej stacji gondoli już są fragmenty czerwonego.
W przyszłym roku mają to skończyć.
Już teraz od Czerniawy pełna pętla, czyli wszelkie wiarianty czarny+czerwony dają prawie 40km.
Czas przejazdu to prawie 3,5-4h.
Jak dorobią ten fragment po naszej stronie to powinno być z 50km jak nic - każdy znajdzie coś dla siebie.

--
pozdrówko
Łorzełek

[film] Singletracki pod Smrkiem