Singstar na dwóch ps3, a piosenki z singstore.

Data: 2009-04-25 10:42:32
Autor: Dentarg
Singstar na dwóch ps3, a piosenki z singstore.
Witam,

Kupiłem siostrze w prezencie Singstara vol 3, ale piosenki na dysku
szybko się przejadły.
Więc z mojego konta w PSN zakupiliśmy ze 30 kolejnych. Teraz siostra
nie ma czasu na granie
i pożyczyła mi Singstara. Próbuje uruchomić go na mojej konsoli i mam
zonka jeśli chodzi o piosenki kupione
w Singstore. Mam komunikat, że nie mogę ich downloadować bo są
przypisane do innego systemu (czyt. konsoli).

Mam rozumieć, że na swoją konsolę muszę kupić to samo po raz drugi ?
Trochę to nie miłe ze strony tego kto to sprzedaje. W końcu już raz za
nie zapłaciłem. Może jest jakiś magiczny sposób na to, przecież będę
grać na 1 konsoli na raz, czy może jednak będę okradać korporację z
ich dóbr intelektualnych robiąc tak ;) ?

Nie próbowałem, ale chyba nawet nie będę mógł kupić drugi raz tego
samego, skoro te kawałki mam już na tym koncie w "Purchase History".

Dziwne ... any idea ?

pzdr,
Dentarg

Data: 2009-04-25 12:52:00
Autor: mariuszborkiet
Singstar na dwóch ps3, a piosenki z singstore.
telefon do Sony Polska, wyjasnienie sytuacji, podanie numerow
seryjnych konsoli i piosenki przestana dzialac na konsoli siostry, a
beda dzialac na Twojej.

Data: 2009-04-26 06:24:13
Autor: Dentarg
On 25 Kwi, 21:52, mariuszbork...@gmail.com wrote:
telefon do Sony Polska, wyjasnienie sytuacji, podanie numerow
seryjnych konsoli i piosenki przestana dzialac na konsoli siostry, a
beda dzialac na Twojej.

OK, ale czy taka zmiana będzie permanentna czy mam dzwonić do nich
przy każdym pożyczeniu i oddaniu gry ?
Bo nie chciałbym żeby zrobili to tylko raz, bo siostra byłaby
niepocieszona ;(.

Pewnie zadzwonie i dopytam, ale znając życie to infolinia PL 9-17 w
dni robocze pewnie.

pzdr,
Dentarg

Data: 2009-04-26 09:17:27
Autor: mariuszborkiet
On Apr 26, 2:24 pm, Dentarg <lukasz.jozwin...@gmail.com> wrote:
> [...]

przy każdym pożyczeniu i oddaniu gry ?
Bo nie chciałbym żeby zrobili to tylko raz, bo siostra byłaby

pewnie mozesz dzwonic co tydzien i zmieniac ;-)
ale i tak zanim Ci to odblokuja, to bedziesz musial poczekac kilka
dni...

Singstar na dwóch ps3, a piosenki z singstore.