Sinus na baterii w UPS

Data: 2009-11-18 19:36:14
Autor: ±ćęłń󶿼
Sinus na baterii w UPS
Uważaj, kiedy¶ uwaliłem baterię w notebooku przez złej jako¶ci inwerter - jaki¶ dużej mocy, ale ch... wie o jakim kształcie napięcia
jak się okazało..
JaC

-- -- -

Jakie znaczenie dla komputera ma sinus podczas pracy na baterii?

Data: 2009-11-18 21:13:01
Autor: Irokez
Sinus na baterii w UPS
Użytkownik "±ćęłń󶿼" <usun_to@wp.eu> napisał w wiadomo¶ci news:he1ff0$rs3$1nemesis.news.neostrada.pl...
Uważaj, kiedy¶ uwaliłem baterię w notebooku przez złej jako¶ci inwerter - jaki¶ dużej mocy, ale ch... wie o jakim kształcie napięcia
jak się okazało..

Zasilałe¶ baterie kabelkami prosto z invertera jaiego¶?
Myslałem że w notebooku baterie sa zasilane przez układ elektroniczny w nich, ten przez układy laptopa a ten przez zasilacz sieciowy, który i tak prostuje wszystko co tam dostanie na wej¶cie i z reguły działa od 110V do 230V

--
Irokez

Data: 2009-11-18 22:06:31
Autor: ±ćęłń󶿼
Sinus na baterii w UPS
Normalnie wpinałem zasilacz sieciowy notebooka do gniazda 230V, ch...  wie jakie harmoniczne tam waliły.
Żeby¶ się nie zdziwił z tym prostowaniem.
JaC

-- -- -