Siodło z dziurą

Data: 2015-11-28 11:22:18
Autor: PeJot
Siodło z dziurą
Czołem. Na ten temat można znaleĽć sporo opinii userów, ale szukam bardziej opinii go¶ci w białych fartuchach, a najlepiej takich co siedz± w sporcie. Widział kto¶ ?

--
P. Jankisz
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na ¶wiecie jest

Data: 2015-11-28 08:32:27
Autor: Ignac
Siodło z dziur±
W dniu sobota, 28 listopada 2015 11:22:13 UTC+1 użytkownik PeJot napisał:
Czołem. Na ten temat można znaleĽć sporo opinii userów, ale szukam bardziej opinii go¶ci w białych fartuchach, a najlepiej takich co siedz± w sporcie. Widział kto¶ ?

Przyznam, że nie wiem o co Ci chodzi.
Musisz być bardziej precyzyjny, czyli jaki jest kontekst.
Ja nie używam takiego, więc mogę się wypowiedzieć, jakby co.
Ponadto, to jest porz±dne forum i tu chyba nikt nie siedzi.

Data: 2015-11-28 19:51:25
Autor: PeJot
Siodło z dziurą
W dniu 2015-11-28 o 17:32, Ignac pisze:
[...]

O opinię lekarzy, tych od prostaty i okolic, co oni my¶l± na temat siodeł z dziur±. Wiem że tu na preclu takich lekarzy nie ma, szukam wypowiedzi w necie. Ot, zachciało mi się my¶leć na przyszło¶ć.

Data: 2015-11-28 20:35:57
Autor: ToMasz
Siodło z dziur±
W dniu 28.11.2015 o 19:51, PeJot pisze:
[...]

starsi panowie wol± szerokie siodła, kanapy, ale nie znam nikogo kto życzył sobie siodło z otworem, ze względu na prostate, albo inne schorzenia. raczej żeby się mniej pociły... te okolice
ToMasz

Data: 2015-11-28 20:57:29
Autor: Ghost
Siodło z dziur±

Użytkownik "PeJot"  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:n3ct38$5pm$1@node1.news.atman.pl...

[...]

Je¶li jaki¶ lekarz "od prostaty"* powie ci, że dziura w siodle co¶ zmienia, to szczerze radzę: nie lecz się u niego.

*hint: urolog

Data: 2015-11-30 03:17:54
Autor: Titus Atomicus
Siodło z dziur±
In article <n3ct38$5pm$1@node1.news.atman.pl>,
 PeJot <PeJot_slepy_adres@nigdzie.pl> wrote:

> [...]

O opinię lekarzy, tych od prostaty i okolic, co oni my¶l± na temat siodeł z dziur±. Wiem że tu na preclu takich lekarzy nie ma, szukam wypowiedzi w necie. Ot, zachciało mi się my¶leć na przyszło¶ć.

Hm, Brooks tez robi takie siodla z dziurami (w skorze jest po prostu wyciety otwor) - modele maja w nazwie Imperial. Co ciekawe - zarowno w wersji meskiej, jak i damskiej.
http://www.brooksengland.com/catalogue-and-shop/saddles/touring+&+trekkin
g/B17+Imperial/
The "registered cutting", as can be read in the 1890 catalogue is "a sure preventive to all perineal pressure".
--
TA

Data: 2015-11-28 17:49:06
Autor: mbut
Siodło z dziurą
W dniu 28.11.2015 o 11:22, PeJot pisze:
Czołem. Na ten temat można znaleĽć sporo opinii userów, ale szukam
bardziej opinii go¶ci w białych fartuchach, a najlepiej takich co siedz±
w sporcie. Widział kto¶ ?

Ja nie jestem go¶ciem w białym fartuchu ale wiem o co CI chodzi, więc takie siodełko z otworem służy do tego aby nie uciskać na gruczoł prostaty. Nie s± tu potrzebne wypowiedzi lekarzy.

Data: 2015-11-28 21:00:48
Autor: Ghost
Siodło z dziur±

Użytkownik "mbut"  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:n3clu0$evu$1@speranza.aioe.org...

[...]

Taa:
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/e/e0/Digital_rectal_exam_nci-vol-7136-300.jpg/1024px-Digital_rectal_exam_nci-vol-7136-300.jpg

Data: 2015-11-30 00:52:20
Autor: Piotr Ratyński
Siodło z dziur±
W dniu sobota, 28 listopada 2015 21:00:57 UTC+1 użytkownik Ghost napisał:

>Ja nie jestem go¶ciem w białym fartuchu ale wiem o co CI chodzi, więc takie >siodełko z otworem służy do tego aby nie uciskać na gruczoł prostaty.

> [...]

Nooo... Zwichnięcie prostaty to przecież makabra. :-D

Data: 2015-11-30 09:58:11
Autor: mbut
Siodło z dziurą
W dniu 30.11.2015 o 09:52, Piotr Ratyński pisze:
[...]

Nie masz z czego się ¶miać, to poważna choroba

Data: 2015-11-30 10:54:02
Autor: Ghost
Siodło z dziur±

Użytkownik "mbut"  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:n3h332$c3v$1@speranza.aioe.org...

[...]

Tylko jakim cudem dziura w siodle ma zapobiec uciskowi prostaty, zobacz dokładnie na obrazek.

Data: 2015-11-29 11:38:39
Autor: abn140
Siodło z dziur±

Tylko jakim cudem dziura w siodle ma zapobiec uciskowi prostaty, zobacz dokładnie na obrazek.
????
ale jestes pewien ze wiesz o czym piszesz?
jako posiadacz stanu zapalnego prostaty wiem ze taka dziura w siodle MOZE pomoc.
ona jest w okreslonym miejscu i boli w okreslonym miejscu.
te miejsca pasuja do siebie....
no ale to trzeba poczuc na wlasnej skorze.
ja jezdze b. malo i mam to gdzies. A boli mnie raz na rok wiec tak na powaznie to moj stan zapalny jest zaleczony...
ale choroba ta jest przewlekla i ma zwyczaj wracac...
pustke w siodle warto rozwazyc.
o ile ktos robi te 50 km dziennie.....

Data: 2015-11-30 12:27:46
Autor: Ignac
Siodło z dziur±
W dniu poniedziałek, 30 listopada 2015 11:38:42 UTC+1 użytkownik abn140 napisał:

[...]

Aby wykryć stan zapalny prostaty to trzeba zrobić:
badanie bakteriologiczne nasienia- 30zł z antybiogramem.
Je¶li jest bakteria, a najczę¶ciej escherichia coli,
należy łykn±ć stosowny antybiotyk,(t± bakteri± możemy
się zarazić od samych siebie,lub od naszej partnerki,
bo s± one w naszym kale. Kobiety maj± większe szanse na
zakażenie, ze względu na inn± budowę anatomiczn± i często
dochodzi do wzajemnych zakażeń i końca nie widać).
Nasienie ma być sterylne!!!, bo przenoszone takie stany
zapalne ulegaj± powikłaniom i prowadz± po np.20/30 latach
do raka prostaty. Należy jeszcze wykonać badanie PSA i wynik też ma być
w normie, można zrobić jeszcze USG prostaty-jak/czy jest
powiększona. Ja robię opisane badania co 3 lata i z "gumk±"
się nie rozstaję w czasie kontaktu.

A teraz konkluzja: maj±c zdrow± prostatę można jeĽdzić
bezproblemowo i często na dystanse powyżej 50 km,
bez dziury w siodle. Zdecydowanie, temat nigdy nie był poruszany.

Data: 2015-12-01 02:18:37
Autor: Ignac
Siodło z dziur±
W dniu poniedziałek, 30 listopada 2015 21:27:49 UTC+1 użytkownik Ignac napisał:

escherichia coli-t± bakteri± możemy
się zarazić od samych siebie,lub od naszej partnerki

Szczególnie sprzyjaj±ce warunki takim zakażeniom(a samo
zakażenie nie boli, widać lub nie po pewnym czasie tylko jego skutki)
to siedz±cy tryb pracy, czy jazda na rowerze, szczególnie w lecie,
gdy intensywnie się pocimy.
Nie należy jednak popadać w jak±¶ paranoje, tylko stosować zasady
higieny, bo nie bez powodu wynaleziono bidet, czy prysznic.
Je¶li nie mamy dostępu do w/w, można z powodzeniem stosować
papier toaletowy, ale tzw. finisz wykonać nawilżona chusteczk±
do higieny intymnej, po "posiedzeniu" w WC.
Apel o higienę, czy badań profilaktycznych-raz w roku, szczególnie należy kierować do kobiet, niestety.
Mimo wszystko nie bać się jazdy na rowerze, nawet w lecie,
bo układ immunologiczny naszym sprzymierzeńcem jest.

Data: 2015-12-01 12:59:14
Autor: bans
Siodło z dziurą
W dniu 2015-12-01 o 11:18, Ignac pisze:

Apel o higienę, czy badań profilaktycznych-raz w roku,
szczególnie należy kierować do kobiet, niestety.

A co kobiety maj± wspólnego z zapaleniem prostaty?

Co¶ tam wiesz, co¶ ci dzwoni, ale mieszasz półprawdy z zupełnymi konfabulacjami, w dodatku jak to ty nie potrafi±c przekazać na pi¶mie tego co my¶lisz.

Z reguły twoje posty s± do¶ć zabawne, ale teraz zaczynasz przeginać i to w dodatku NTG.

--
bans

Data: 2015-12-01 14:18:30
Autor: mbut
Siodło z dziurą
W dniu 01.12.2015 o 11:18, Ignac pisze:
[...]

My rozmawiamy o siodełkach a nie o prysznicach, nie wiedziałem, że kobiety maj± prostatę hahaha

Data: 2015-12-01 15:12:20
Autor: cytawa
Siodło z dziurą
mbut pisze:

My rozmawiamy o siodełkach a nie o prysznicach, nie wiedziałem, że
kobiety maj± prostatę hahaha

te, ktore maja meza to maja. Z dobrodziejstwem inwentarza. :)

Jan Cytawa

Data: 2015-12-01 18:04:35
Autor: PeJot
Siodło z dziurą
W dniu 2015-11-30 o 21:27, Ignac pisze:

A teraz konkluzja: maj±c zdrow± prostatę można jeĽdzić
bezproblemowo i często na dystanse powyżej 50 km,
bez dziury w siodle. Zdecydowanie, temat nigdy nie był poruszany.

PSA u mnie jest OK, martwi mnie natomiast że w kolejce do "ginekologa męskiego" poważnie psuję ¶redni± wieku od dołu, choć doktor twierdzi że widuje znacznie młodszych. W latach młodo¶ci człowiekowi było dokładnie wszystko jedno na jakim siodle jeĽdził, bo i tak w SRach wybór był żaden. I tak sobie dumam czy aby przypadkiem za młodu sobie nie zaszkodziłem.

Data: 2015-12-03 08:44:08
Autor: Coaster
Siodło z dziurą
Ignac wrote:
W dniu poniedziałek, 30 listopada 2015 11:38:42 UTC+1 użytkownik abn140 napisał:

[...]
powaznie to moj stan zapalny [...]
ale choroba ta jest przewlekla [...]

Aby wykryć stan zapalny  [...]

GOSH! Nie bylo mnie tu jakis czas i juz przez chwile myslalem, ze pomylilem drzwi i wszedlem do pokoju z tabliczka pl.rec.geriatria...
:-P

--
PoZdR

"Don't try any other colors, red's the only one that works."

– Sheldon Brown, 1944-2008

Data: 2015-12-03 11:18:02
Autor: bans
Siodło z dziurą
W dniu 2015-12-03 o 08:44, Coaster pisze:

GOSH! Nie bylo mnie tu jakis czas i juz przez chwile myslalem, ze
pomylilem drzwi i wszedlem do pokoju z tabliczka pl.rec.geriatria...

I pl.rec.tetrapiloktomia

--
bans

Data: 2015-11-30 14:30:20
Autor: mbut
Siodło z dziurą
W dniu 30.11.2015 o 13:03, mbut pisze:
W dniu 29.11.2015 o 11:38, abn140 pisze:

[...]

  siodełka rowerowe z dziur± w ¶rodku maj± na celu chronić prostatę,
poza tym istotny jest dobór szeroko¶ci siodła, tak żeby podpierało Twoje
ko¶ci kulszowe i odci±żało wła¶nie prostatę.

Przeczytaj ten artykuł i nie będziesz musiał się dopytywać ludzi, którzy mog± wprowadzić Cię w bł±d:

http://im226.blogspot.com/2008/08/dobr-siodeka.html

Data: 2015-11-30 06:00:09
Autor: Rowerex
Siodło z dziur±
W dniu poniedziałek, 30 listopada 2015 14:30:41 UTC+1 użytkownik mbut napisał:

> [...]
> ko¶ci kulszowe i odci±żało wła¶nie prostatę.

Przeczytaj ten artykuł i nie będziesz musiał się dopytywać ludzi, którzy mog± wprowadzić Cię w bł±d:

Przy doborze trzeba się kierować procentowym udziałem produktów okre¶lonych producentów siodełek w jakich¶ zawodach?

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2015-11-30 18:34:13
Autor: Prot Ogenes
Siodło z dziurą
On 2015-11-30 15:00, Rowerex wrote:
[...]

Czyż internet to nie jest wspaniałe narzędzie? ;-)

pozdr
Prot

Data: 2015-11-30 14:31:26
Autor: mbut
Siodło z dziurą

Tu poczytaj: http://im226.blogspot.com/2008/08/dobr-siodeka.html

Data: 2015-11-30 20:09:07
Autor: Ghost
Siodło z dziur±

Użytkownik "abn140"  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:n3h8vd$qbt$1@speranza.aioe.org...

Tylko jakim cudem dziura w siodle ma zapobiec uciskowi prostaty, zobacz dokładnie na obrazek.
????
ale jestes pewien ze wiesz o czym piszesz?

Tak

jako posiadacz stanu zapalnego prostaty wiem ze taka dziura w siodle MOZE pomoc.

Watpię

ona jest w okreslonym miejscu i boli w okreslonym miejscu.
te miejsca pasuja do siebie....

Mówisz, ze twoja prostata jest dokładnie pod skór± i trafia oraz mie¶ci się dokładnie w otworze siodełkowym?

Data: 2015-11-30 11:50:20
Autor: Piotr Ratyński
Siodło z dziur±
W dniu poniedziałek, 30 listopada 2015 09:58:14 UTC+1 użytkownik mbut napisał:
W dniu 30.11.2015 o 09:52, Piotr Ratyński pisze:
Nooo... Zwichnięcie prostaty to przecież makabra. :-D

Nie masz z czego się ¶miać, to poważna choroba

Z lat mojej młodo¶ci pamiętam, ze prostatę można zwichn±ć jedynie podczas stosowania jaki¶ nie prawomy¶lnych obecnie pozycji podczas stosunku płciowego, czyli dziura OK, ale nie do końca ta. :-D
Obecnie jestem w wieku kiedy prostata najczę¶ciej to już jest problem, ale nie słyszałem, żeby kto¶ mniej cierpiał z jej powodu gdy ma dziurę w siodełku rowerowym. Ja w każdym b±dĽ razie dziury w siodełku nie mam, a jedynie samo siodełko jest odpowiednio wyprofilowane, z silikonowymi wkładkami i prostat jak na razie nie zgłaszała żadnych przeciwwskazań.

--
Piotr Ratyński

Data: 2015-11-30 22:28:38
Autor: Piotr aka dracorp
Siodło z dziur±
Dnia Mon, 30 Nov 2015 11:50:20 -0800, Piotr Ratyński napisał(a):

Z lat mojej młodości pamiętam, ze prostatę można zwichnąć jedynie
podczas stosowania jakiś nie prawomyślnych obecnie pozycji podczas
stosunku płciowego, czyli dziura OK, ale nie do końca ta. :-D Obecnie
jestem w wieku kiedy prostata najczęściej to już jest problem, ale nie
słyszałem, żeby ktoś mniej cierpiał z jej powodu gdy ma dziurę w
siodełku rowerowym. Ja w każdym bądź razie dziury w siodełku nie mam, a
jedynie samo siodełko jest odpowiednio wyprofilowane, z silikonowymi
wkładkami i prostat jak na razie nie zgłaszała żadnych przeciwwskazań.
A ta dziura nie miała raczej przeciwdziałać uciskowi żył? Żeby krążenie krwi było lepsze?

--
piecia aka dracorp

Data: 2015-12-01 00:18:37
Autor: Liwiusz
Siodło z dziurą
W dniu 2015-11-30 o 23:28, Piotr aka dracorp pisze:
[...]

Ech, dziura pewnie ma za zadanie działać li tylko i wyłącznie
marketingowo, ale jeśli już bym miał się doszukiwać jakiegoś jej sensu,
to tylko i wyłącznie "miejsca na jajka" ;)

--
Liwiusz

Data: 2015-12-01 09:21:35
Autor: mbut
Siodło z dziurą
W dniu 01.12.2015 o 00:18, Liwiusz pisze:
[...]

Chyba, ĹĽe masz kurze:)

Data: 2015-12-01 12:57:28
Autor: Wojtas
Siodło z dziurą
W dniu 2015-12-01 o 00:18, Liwiusz pisze:

Ech, dziura pewnie ma za zadanie działać li tylko i wyłącznie
marketingowo, ale jeśli już bym miał się doszukiwać jakiegoś jej sensu,
to tylko i wyłącznie "miejsca na jajka" ;)

Bez przesady. Dziura daje niezłą wentylację i nie jest to wymysł typowo marketingowy. Dwa, ucisk na w jej miejscu też jest mniejszy.
Mam porównanie bo jeździłem na podobnych modelach siodeł z i bez tego wynalazku.

--
Tęskno i nudno jest na tym naszym świecie, proszę państwa.

Data: 2015-12-01 16:44:51
Autor: Titus Atomicus
Siodło z dziur±
In article <n3ilgu$6rb$1@node2.news.atman.pl>,
 Liwiusz <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> wrote:

W dniu 2015-11-30 o 23:28, Piotr aka dracorp pisze:

> A ta dziura nie miała raczej przeciwdziałać uciskowi żył? Żeby kr±żenie > krwi było lepsze?

Ech, dziura pewnie ma za zadanie działać li tylko i wył±cznie
marketingowo, ale je¶li już bym miał się doszukiwać jakiego¶ jej sensu,
to tylko i wył±cznie "miejsca na jajka" ;)

A co z siodlami z dziura dla kobiet?
Jak juz tu pisalem w tym watku, Brooks produkuje takie od lat.
Czy myslicie, ze to w ramach gender?
--
TA

Data: 2015-12-01 19:32:39
Autor: Piotr aka dracorp
Siodło z dziur±
Dnia Tue, 01 Dec 2015 00:18:37 +0100, Liwiusz napisał(a):

Ech, dziura pewnie ma za zadanie działać li tylko i wyłącznie
marketingowo, ale jeśli już bym miał się doszukiwać jakiegoś jej sensu,
to tylko i wyłącznie "miejsca na jajka" ;)
Ale żeś wymyślił. Wyobraź sobie że masz taką dziurę na jajka i nagle masz OTB plus kastrację :)

--
piecia aka dracorp

Data: 2015-12-01 21:37:55
Autor: Ghost
Siodło z dziurą

UĹĽytkownik "Piotr aka dracorp"  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci grup dyskusyjnych:n3kskm$c9h$1@dont-email.me...

[...]

OTB plus kastracjÄ™ :)

Panowie - gdzie i jakiej wielkości wy te jajka macie, że włażą wam w tą siodełkową dziurkę?

Data: 2015-12-01 01:57:24
Autor: tadeklodz
Siodło z dziur±
W dniu poniedziałek, 30 listopada 2015 20:50:22 UTC+1 użytkownik Piotr Ratyński napisał:

> [...]
Obecnie jestem w wieku kiedy prostata najczę¶ciej to już jest problem, ale nie słyszałem, żeby kto¶ mniej cierpiał z jej powodu gdy ma dziurę w siodełku rowerowym. Ja w każdym b±dĽ razie dziury w siodełku nie mam, a jedynie samo siodełko jest odpowiednio wyprofilowane, z silikonowymi wkładkami i prostat jak na razie nie zgłaszała żadnych przeciwwskazań.

a odlać się możesz bez problemów?

Data: 2015-12-01 06:02:42
Autor: Piotr Ratyński
Siodło z dziur±
W dniu wtorek, 1 grudnia 2015 10:57:30 UTC+1 użytkownik tade...@poczta.onet.pl napisał:
a odlać się możesz bez problemów?

Siedz±c na siodełku jeszcze nie próbowałem, ale po zej¶ciu z roweru problemów jeszcze nie mam, chociaż nie sikam tak daleko jak 40 lat temu. :) --
Piotr Ratyński

Data: 2015-12-01 15:55:24
Autor: mbut
Siodło z dziurą
W dniu 01.12.2015 o 15:02, Piotr Ratyński pisze:
[...]

Ten otwór wła¶nie do tego służy, aby sobie w czasie jazdy sikn±ć :):)

Siodło z dziurą