Siodełko - naprawa

Data: 2014-06-10 08:56:19
Autor: Niebieski-Luk
Siodełko - naprawa
Witam,

Czy ktoś przerabiał taki temat jak naprawa siodełka, dokładnie chodzi mi o przełożenie stelaża. Gruchnęło po ostatnich przejazdach - pękły pręty (dokładnie mówiąc rurki), co ponoć z tytanu miały być - a są z jakiegoś chińskiego szmelcu. Siodełko - część górna w stanie idealnym, dla dupy wygodne, kupę kasy kosztowało, więc trochę żal.
Jako że z rowerem zaprzyjaźniony od jakiegoś czasu to w piwnicy wygrzebałem jakiś prosty model na stalowym stelażu.

Teraz pytanie - idzie to jakoś przełożyć? - wizualnie wygląda na bardzo podobny - tylko nie wiem jak go wyciągnąć, a potem założyć.

Muszą to jakoś na wcisk robić i w specjalny sposób wyginać całe siodło, umęczyłem się aby ten połamany wyciągnąć - skorupa wygląda na jeden element.

Jak oni to wkładają? Mam nadz. że nie zalewają skorupy na gorąco razem ze stelażem. Jest na to jakiś patent?

Tutaj identyczna skorupa: http://tiny.pl/q8t35

Pozdr
Niebieski

Data: 2014-06-10 09:17:29
Autor: Jacek Maciejewski
Siodełko - naprawa
Dnia Tue, 10 Jun 2014 08:56:19 +0200, Niebieski-Luk napisa³(a):

Jak oni to wk³adaj±?

Spróbuj wrz±tku. Tylko zaopatrz siê w rêkawice :)
--
Jacek

Data: 2014-06-10 09:40:42
Autor: PeJot
Siodełko - naprawa
W dniu 2014-06-10 08:56, Niebieski-Luk pisze:

Teraz pytanie - idzie to jakoś przełożyć?

WÄ…tpiÄ™.

Jak oni to wkładają? Mam nadz. że nie zalewają skorupy na gorąco razem
ze stelażem.

Nie zalewajÄ…, tylko zatryskujÄ…. D4 blada.

--
P.Jankisz

Data: 2014-06-10 10:17:02
Autor: 666
Siodełko - naprawa
Wyfrezować jakimś Dremmelem, przełożyć, czymś zalać?

Data: 2014-06-10 12:44:32
Autor: twistedme
Siodełko - naprawa
[...]

Jak dobrze rozumiem wyciągnąłeś stare połamane druty i chcesz w otwory zamocować nowe? Może napchać w te dziury poxiliny i wcisnąć stelaż?

Kiedyś kleiłem rurę, zrobiło się twarde jak jasna cholera.

Data: 2014-06-10 12:45:37
Autor: cytawa
Siodełko - naprawa
Niebieski-Luk pisze:

[...]

Czasem mi sie udaje za pomoca 2 francuzow i dodatkowych rurek przedluzaczy. Trzeba zlapac prety siodla francuzami (prety sa bardzo sprezyste)i sprobowac nagiac, tak by koniec wskoczyl w przewidziane miejsce. Trzeba sie nieco nameczyc.

Jan Cytawa

Data: 2014-06-10 14:17:46
Autor: coaster
Siodełko - naprawa
W dniu 2014-06-10 12:45, cytawa pisze:
Czasem mi sie udaje za pomoca 2 francuzow

Ja bym zial do pomocy 2 szwedow, 2 anglikow ale 2 francuzow? ;-))

--
PoZdR
"As a rule," said Holmes, "the more bizarre a thing is

Data: 2014-06-10 17:20:44
Autor: 666
Siodełko - naprawa
Anglicy to jacyÅ› lewi ;-))

-- -- -
Ja bym zial do pomocy 2 szwedow, 2 anglikow ale 2 francuzow?

Data: 2014-06-12 09:28:29
Autor: coaster
Siodełko - naprawa
W dniu 2014-06-10 17:20,  666 pisze:
Anglicy to jacyÅ› lewi ;-))

Lewi Anglicy sa prawi - pozostali prawostronni to odszczepiency.

Data: 2014-08-02 22:27:27
Autor: Titus Atomicus
Siode(C)(C)ko - naprawa
In article <ln6t1a$62i$1@news.supermedia.pl>,
 coaster <manypeny@mac.com> wrote:

W dniu 2014-06-10 12:45, cytawa pisze:
> Czasem mi sie udaje za pomoca 2 francuzow

Ja bym zial do pomocy 2 szwedow, 2 anglikow ale 2 francuzow? ;-))

Ein Francoz Ein Stos.
--
TA

Data: 2014-09-04 03:24:02