Siode艂ko niskie ale szerokie

Data: 2015-12-27 22:10:16
Autor: Jacek
Siode艂ko niskie ale szerokie
Syn ma fajny rower, ale dla mnie nieco za du偶y. Wymy艣li艂em, 偶e gdyby za艂o偶y膰 siode艂ko o jak najmniejszej wysoko艣ci, to i ja m贸g艂bym sobie poje藕dzi膰. Obecne siode艂ko jest do艣膰 wysokie - 7 cm od jarzma do 艣rodka siode艂ka. No i zdecydowanie preferuj臋 siode艂ka szerokie (odpowiednie pod m贸j t艂usty zadek ;-)
Macie jaki艣 model, kt贸ry by艂by niski i szeroki, a jak jeszcze w miar臋 mi臋kki, to ju偶 pe艂nia szcz臋艣cia,
Jacek

Data: 2016-03-01 21:34:24
Autor: 膮膰臋艂艅贸艣藕偶
Siode艂ko niskie ale szerokie