Siodelka z Lidla.

Data: 2017-03-14 09:01:09
Autor: ±ćęłń󶼿
Siodelka z Lidla.
Przmy¶lenie końcówki pompki z Lidla jest adekwatna do ceny :-(
Przy zakładaniu końcówki pompki na zaworek "samochodowy" bardzo dużo powietrza schodzi z koła zanim zamkniemy końcówkę (potrzebna duża siła do obrócenia dĽwigni zaciskowej, a nie bardzo jest gdzie przyłożyć kontrsiłę).
A "tradycyjnie" napompowanie Presty to jaka¶ wiedza tajemna, mnie się t± pompk± nie udało :-((
Odkrecałem zaworek w Pre¶cie i o dwa, i o trzy, i o cztery, i o pięć półobrotów i taki sam efekt: po założeniu końcówki pompki zablokowanie zaworka, nie da sie pompować :-((
Ma kto¶ pomysł (a może ma pomkę z Lidla)???

PS. Ja wiem jak się pompuje Presty dobrze przemy¶lan± końcówk±, w mojej głównej pompce ( dwunożny Specialized) to jak bułeczka z masłem!

-- -- -
Nabyłem natomiast dzi¶

Data: 2017-03-14 13:59:30
Autor: Prot Ogenes
Siodelka z Lidla.
On 2017-03-14 09:01, ±ćęłń󶼿 wrote:
[...]

Mam tę pompkę z zółtym zegarem. Pierwsza pompka miała prawdopdobnie
uszkodzony zaworek zwrotny i równie nie dało się napompować presty.
Pompkę bez zaj±knięcia wymieniono na now±, a kolejny egzemplarz
sprawdziłem od razu w sklepie i jest jak najbardziej OK.

Zanim zdecydowałem się wydać astronimiczn± kwotę 29.99 za to cudo zwróciłem 3 (słownie: trzy) pompki ParkToola PFP8. Każda jedna miała pęknięt± plastikow± podstawę :-/

pozdr
Prot

Data: 2017-03-14 14:25:54
Autor: ±ćęłń󶼿
Siodelka z Lidla.
Czy w tej dziurce od Presty widać jakis ruchomy "prztyczek" (bolec)?

-- -- -
kolejny egzemplarz sprawdziłem od razu w sklepie

Data: 2017-03-14 19:30:57
Autor: Prot Ogenes
Siodelka z Lidla.
On 2017-03-14 14:25, ±ćęłń󶼿 wrote:
Czy w tej dziurce od Presty widać jakis ruchomy "prztyczek" (bolec)?

Nie, dzyndzel jest tylko w otworze dla zaworów Auto.
Zamykasz dĽwigienkę i przytykasz palec do otworu na prestę.
Ma wyst±pić efekt sprężenia powietrza.

W wadliwym egzemplarzu powietrze uciekało przez Auto niezależnie od położenia dĽwigienki.

pozdr
Prot

Siodelka z Lidla.