Siode³ko

Data: 2009-07-20 18:25:17
Autor: Jaroslaw Berezowski
Siode³ko
Dnia Mon, 20 Jul 2009 08:33:50 -0700, rendziq napisał(a):

Popsuło mi się dziś siodełko. A że siodełko, jak i cały rower, to staroć
straszny, mam wątpliwość, czy tego typu siodełka są jeszcze do dostania.
Otóż sztyca nie jest zakończona - po prostu rura, za to siodełko ma taką
obejmę, którą się zakłada na rurę i dokręca coby się trzymało. Po
krótkim przejrzeniu tematu w googlach widzę, że teraz wszystkie siodełka
mają tylko takie 2 metalowe pręty po bokach, a sztyca jest zakończona
specjalnym cosiem (który pewnie się jakoś mądrze nazywa) w który te
pręty się wkłada i dokręca. Czy takie siodełko jak moje jest jeszcze do
dostania, czy też muszę wymienić i sztycę?
A do tej obejmy nie sa wlasnie te 2 palaki przymocowane i do tego siodelko? Ostatnio dalem wlasnie nowe stare siodelko z odzysku (z palakami) na taka sztyce z obejma.

--
Jaroslaw "jaros" Berezowski

Data: 2009-07-20 10:43:02
Autor: rendziq
Siode³ko
On 20 Lip, 18:25, Jaroslaw Berezowski <prezyd...@gov.pl> wrote:
Dnia Mon, 20 Jul 2009 08:33:50 -0700, rendziq napisa³(a):

> Popsu³o mi siê dzi¶ siode³ko. A ¿e siode³ko, jak i ca³y rower, to staroæ
> straszny, mam w±tpliwo¶æ, czy tego typu siode³ka s± jeszcze do dostania.
> Otó¿ sztyca nie jest zakoñczona - po prostu rura, za to siode³ko ma tak±
> obejmê, któr± siê zak³ada na rurê i dokrêca coby siê trzyma³o. Po
> krótkim przejrzeniu tematu w googlach widzê, ¿e teraz wszystkie siode³ka
> maj± tylko takie 2 metalowe prêty po bokach, a sztyca jest zakoñczona
> specjalnym cosiem (który pewnie siê jako¶ m±drze nazywa) w który te
> prêty siê wk³ada i dokrêca. Czy takie siode³ko jak moje jest jeszcze do
> [...]

nie, obejma jest integraln± czê¶ci± siode³ka

Siode³ko