Siodełko

Data: 2009-07-20 14:49:21
Autor: rendziq
Siodełko
W takim razie skoro problem mocowania już jest wyjaśniony, to może
jakieś dobre rady jakie to siodełko mam kupić? Rower był kupowany jako
"góral" ale ma błotniki, bagażnik itp. Rama stalowa, bez amortyzacji.
Jeżdżę głównie po mieście (asfalt/kostkowa ścieżka rowerowa), czasem
jakaś ścieżka leśna (piach/żwir). Interesuje mnie raczej rozwiązanie
budżetowe, ale ważę sporo (niecałe 100kg) więc fajnie by było, żeby
było wygodnie.

Data: 2009-07-21 01:49:10
Autor: Łukasz
Siodełko
On Jul 20, 11:49 pm, rendziq <rend...@gmail.com> wrote:
[...]
Hej,

Jeżdżę po dokładnie takich samych trasach (ale na oponach 23mm ;p ), i
ważę ponad 100kg
http://stacjarower.com.pl/siodelko-accent-derry-p-530.html - mam takie
siodełko, bardzo wygodne.
Swój model kupiłem za 40zeta.

Pozdrawiam,
--
Łukasz Gruner

Data: 2009-07-21 10:12:36
Autor: Jaroslaw Berezowski
Siodełko
Dnia Mon, 20 Jul 2009 14:49:21 -0700, rendziq napisał(a):

[...]
Mozna kupic siodelka z takim mocowaniem. Niedawno ojciec do kozy kupil.

--
Jaroslaw "jaros" Berezowski

Data: 2009-07-21 05:55:30
Autor: rendziq
Siodełko
On 21 Lip, 10:12, Jaroslaw Berezowski <prezyd...@gov.pl> wrote:
> [...]

> wygodnie.

Mozna kupic siodelka z takim mocowaniem. Niedawno ojciec do kozy kupil.

Gdzie? Czy one jakoś się nazywają, żebym mógł wyguglać? Bo na hasło
siodełko to znajduje nowe tylko.

Siodełko