Siodełko Giant flow lub Giant venture 1

Data: 2012-03-23 21:52:08
Autor: Wojtek
Siodełko Giant flow lub Giant venture 1
Witam,

czy ktoś z szanownych forumowiczów posiada takowe siodełko jak w temacie i może się podzielić opiniami na jego temat? Zamierzam kupić któreś z nich i się zastanawiam jak się na nim jeździ . . . wiem, że wszystko zależy od użytkownika i wielu elementów ale mimo to prosze o opinię.

pozdrawiam,
Wojtek

Data: 2012-03-29 20:40:26
Autor: Wojtek

Użytkownik "Wojtek" <wojtek@wp.pl> napisał w wiadomości news:jkinqv$gbo$1node2.news.atman.pl...
[...]

Jako, że nikt nie posiada albo przyznać się nie chce, sam nabyłem drogą kupna siodło Flow 1.
Będą testy po niedzieli to powiem co i jak :)

Wojtek

Siodełko Giant flow lub Giant venture 1