[allegro] Siodełko Selle Italia Prolink Gel Flow

Data: 2009-04-18 21:16:43
Autor: Solar
[allegro] Siodełko Selle Italia Prolink Gel Flow
Sprzedam siodełko Siodełko Selle Italia Prolink Gel Flow.

Waga: 255 g.
Pręty: wanad+tytan.
Rozmiar: 144 x 277 mm.
Pokrycie: skóra.

"Tym samym mózgiem myśleć i wierzyć?"
                                     Stanisław Jerzy Lec

Data: 2009-04-18 23:18:09
Autor: Kuba Stasiak
[allegro] Siodełko Selle Italia Prolink Gel Flow
Czemu sprzedajesz? Cos lepszego sobie upatrzyłeś?

Data: 2009-04-18 23:21:12
Autor: Solar
Kuba Stasiak pisze:
Czemu sprzedajesz? Cos lepszego sobie upatrzyłeś?

Jakoś nie mogło się dogadać z moim tyłem. Teraz próbuję WTB Pure Team - wygląda na wygodniejsze, ale dłuższa jazda jeszcze przed nim.

Data: 2009-04-18 23:32:27
Autor: Kuba Stasiak
[allegro] Siodełko Selle Italia Prolink Gel Flow

Jakoś nie mogło się dogadać z moim tyłem. Teraz >próbuję WTB Pure Team -
wygląda na wygodniejsze, ale dłuższa jazda jeszcze >przed nim.

Też szukam wygodnego siodła do MTB. Aktualnie mam o szerokości 135mm i jest zbyt wąskie (wpija się między guzy kulszowe), skutkiem jest drętwiejąca noga (sprawdzałem gdy dałem od trekingowego noga nie drętwieje). najszersze do MTB jakie znalazłem to 150mm. Te trekingowe raczej nie nadają się do rowerów z zastosowaniem kolarstwa górskiego, ale nie wiem czy takie max 150mm będzie wystarczajace. A Twoje tylko 144mm ;/ ehh..

Data: 2009-04-19 08:05:02
Autor: Enagem

Użytkownik "Kuba Stasiak" <mp3fan@op.pl> napisał w wiadomości news:gsdh03$c1c$1news.onet.pl...

[...]

Witam
Szukałem też kiedyś takiego siodełka,przypasowałem coś takiego:
http://www.skiteam.pl/akcesoria-rowerowe/Specialized/INDIE_SPORT/
Widzę że jest jakaś tańsza wersja,czym się różni nie wiem:
http://www.skiteam.pl/akcesoria-rowerowe/Specialized/INDIE/
pozdrawiam
Enagem

Data: 2009-04-19 10:09:27
Autor: Solar
Enagem pisze:

[...]

Pokryciem. To droższe jakimś materiałem oddychającym.

"Kto obcuje z kobietami, narażony jest na skalanie swojego ducha, tak samo, jak ten, co idzie przez ogień, narażony jest na poparzenie stóp."
                                               św. Franciszek z Asyżu

Data: 2009-04-19 10:13:54
Autor: Solar
Kuba Stasiak pisze:

[...]

Szerszych MTB chyba nie znajdziesz. Ja usiadłem na WTB Speed http://wtb.com/products/saddles/recreation/speedv/ kumpla i było, przyjmniej pierwsze wrażenie, super wygodne. One mają podgięty do góry tył i w sumie siedzisz na większej powierzchni siodła.

"Zarodek męski staje się człowiekiem po 40 dniach, żeński po 80."
                               św. Tomasz z Akwinu

[allegro] Siodełko Selle Italia Prolink Gel Flow