Siodelko z amortyzacja neoprenowa.

Data: 2010-01-05 12:31:30
Autor: ąćęłńóśźż
Siodelko z amortyzacja neoprenowa.
Czy ten kawałek neoprenu w sztycy to jedna część, czy składa się z dwóch oddzielnych części?
Bo mi wczoraj przy podnoszeniu roweru "wyszło" siodełko ze sztycy (jakoś odkręciła się zakrętka z gwintu drobnozwojowego) i
zobaczyłem ów neopren w dwóch kawałkach.
I nie wiem, czy tak ma być, czy może mróz jakoś zadziałał, że pękło na pół?

Data: 2010-01-05 17:46:21
Autor: szaman
Siodelko z amortyzacja neoprenowa.
ąćęłńóśźż wytworzył w szalonym umyśle, a następnie przelał w postać elektroniczną to, co następuje::

[...]

Ale o co Ci chodzi?
POkaż zdjęcie, bo nie mam pojęcia o czym piszesz.
No i neopren nie służy do amortyzacji...

sz

Siodelko z amortyzacja neoprenowa.