Siodełko żelowe zaczyna pękać

Data: 2014-04-25 07:12:09
Autor: z
Siodełko żelowe zaczyna pękać
Ze staro¶ci :-) z przodu na czubku mojego siodełka pojawiło się 1 cm pęknięcie. Jak nic nie zrobię to "okroi" dookoła.
Można co¶ zrobić? Jakie¶ kleje? Ta¶ma? Wulkanizacja? ;-)

Data: 2014-04-25 07:25:31
Autor: artek
Siodełko żelowe zaczyna pękać
W dniu 2014-04-25 07:12, z pisze:
Ze starości :-) z przodu na czubku mojego siodełka pojawiło się 1 cm
pęknięcie. Jak nic nie zrobię to "okroi" dookoła.
Można coś zrobić? Jakieś kleje? Taśma? Wulkanizacja? ;-)

ja w takiej sytuacji kupuję nowe. tak właśnie zrobiłem miesiąc temu. aczkolwiek z poprzednim siodełkiem (lookin sport) z paroma solidnymi rozdarciami przejechałem co najmniej rok.

--
art3k

Data: 2014-04-25 09:20:26
Autor: z
Siodełko żelowe zaczyna pękać
W dniu 2014-04-25 07:25, artek pisze:
ja w takiej sytuacji kupuję nowe. tak wła¶nie zrobiłem miesi±c temu.
aczkolwiek z poprzednim siodełkiem (lookin sport) z paroma solidnymi
rozdarciami przejechałem co najmniej rok.

Tu jest pytanie czy 100 zł na dopasowane sprawdzone siodełko jest dużo czy mało (1/3 warto¶ci roweru). Pytanie czy kupię jeszcze identyczne? :-)

Data: 2014-04-25 09:34:12
Autor: abn140
Siodełko żelowe zaczyna pękać

Użytkownik "z" <z@z.pl> napisał w wiadomo¶ci news:535a0cbd$0$2229$65785112news.neostrada.pl...
[...]

zona cwiczyla takie wydarzenie. male pekniecie na czubku siodla. nie wiem czy rozdarla czy ot tak sobie poszlo....
klej kropelka + zabezpieczenie jakas tasma i ok....
ja na skórzanym z ruskiej ukrainy i nachwalic sie nie moge..., i gdzie ja kiedys takie 'nowe' dostane ??? :-(

Data: 2014-04-25 09:35:21
Autor: qrt
Dnia Fri, 25 Apr 2014 09:20:26 +0200, z napisał(a):

[...]

¶rednio :)
Nie jest to mało ałe nie jest też dużo.

Data: 2014-04-25 16:37:37
Autor: Titus Atomicus
In article <535a0cbd$0$2229$65785112@news.neostrada.pl>, z <z@z.pl> wrote:

> [...]
> rozdarciami przejechałem co najmniej rok.

Tu jest pytanie czy 100 zł na dopasowane sprawdzone siodełko jest dużo czy mało (1/3 warto¶ci roweru).

Hm, ale co ma wspolnego cena siodelka z cena roweru?
--
TA

Data: 2014-04-25 20:37:44
Autor: artek
W dniu 2014-04-25 09:20, z pisze:
[...]

czy mało (1/3 wartości roweru).

cóż, myślę, że najważniejsze jest to, co czuje twoja spodnia część ;)
myślę, że dobre i dopasowane siodełko warte jest każdej ceny - w granicach rozsądku i możliwości rzecz jasna. a 100 zł to przeciętna cena, za swoje mniej więcej tyle właśnie płaciłem. taniej niż 5 lat temu (promocje czy wyprzedaże jakieś były ...)

> Pytanie czy kupiÄ™ jeszcze identyczne? :-)

mojego lookin sporta wymieniałem już chyba trzeci raz. dwa pierwsze wytrzymały po 2-3 lata, trzecie aż 5 lat. akurat mam to szczęście, że mój ulubiony model jest wciąż produkowany, ostatnio nawet w kilku nowych wersjach kolorystycznych.

--
art3k

Data: 2014-04-25 11:29:43
Autor: PeJot
W dniu 2014-04-25 07:12, z pisze:
Ze staro¶ci :-) z przodu na czubku mojego siodełka pojawiło się 1 cm
pęknięcie. Jak nic nie zrobię to "okroi" dookoła.
Można co¶ zrobić? Jakie¶ kleje?

Synowi kleiłem klejem do PCV.

--
P.Jankisz