Siodła skórzane...

Data: 2011-05-23 23:09:03
Autor: Wojtek Paszkowski
Siodła skórzane...
podłączę się z pokrewnym tematem - czy ktoś próbował zmieniać "geometrię" siodeł skórzanych?

Zanabywszy ostanio B-17 Brooksa i jakoś mi nie do końca pasuje kształt - przy poziomym ustawieniu tylnej częsci siedzi się wygodnie, ale dziób nazbyt wystaje do góry i powoduje wiadomy dyskomfort, z kolei przy większym pochyleniu tyłek lekko spada do przodu, co powoduje równie nieprzyjemne ciągłe obciążenie na ręce i, co gorsza, kolana.

Tak sobie wykoncypowałem, aby lekko zluzować naciąg siodła i spróbować zgiąć wygiąć dół stelaż w przedniej części - aby obniżyć wygiętą lekko w górę część dziobową. aby tworzyła z częścią tylną mniej-więcej jedną linię (oryginalnie siodło jest, patrząc z boku, delikatnie u-kształtne, z lekko zadartym dziobem i tyłem).

Da się? Ktoś przerabiał? Trochę obawiam się bezpowrotnego uszkodzenia nowego poddupnika, ale z drugiej strony generalnie te siodło mi pasuje, a i za bardzo nie ma wyboru jeśli chodzi o prawdziwe skórzane siedziska, zwłaszcza wytrzymałe (z niewiadomych przyczyn naturalna skóra zazwyczaj używana jest w topowych, wylajtowanych siodłach, które producent zaleca wymieniać już po przebiegach rzędu 10kkm),

pozdr

Siodła skórzane...