Siodlana rewolucja?

Data: 2009-07-17 11:27:13
Autor: Saurus
Siodlana rewolucja?
On 17 Lip, 20:16, Coaster <manyp...@mac.com> wrote:
http://mantasaddle.biz/index.php/frontpage.html

Co też ludzie wymyślą byle tylko nie zaakceptować faktu że poziomki są
najwygodniejsze ;-)
A tak poważnie, to to ma jakieś szanse w porównaniu z porządnym
skórzanym siodłem czy to tylko taki marketingowy bełkot?

Data: 2009-07-17 20:39:26
Autor: Leszek \"Cousie\" Pasoń
Siodlana rewolucja?
Dnia 17-07-2009 o 20:27:13 Saurus <Saurus8@gmail.com> napisał(a):

[...]

po pierwszej glebie trzeba kupowac nowe
albo sie te deseczki polamia
albo obedra tak ze beda niszczyc odziez :P ktora tak czy siak beda  niszczyc ze wzgledu na tarcie elementow ruchowmych.

--
Z krainy sadow w dolinie Dunajca.
Zapraszam do Łącka http://www.lacko.pl/

Data: 2009-07-19 18:58:03
Autor: dobrov
Siodlana rewolucja?
Leszek "Cousie" Pasoń wrote:

po pierwszej glebie trzeba kupowac nowe
albo sie te deseczki polamia
albo obedra tak ze beda niszczyc odziez :P ktora tak czy siak beda niszczyc ze wzgledu na tarcie elementow ruchowmych.

Jeżeli "deseczki" są z porządnego miękkiego plastiku to nic im nie będzie.
A gacie o zwykłe siodełko też ocierają w pewnych punktach przy pedałowaniu
i jakoś im to mocno nie szkodzi.

Siodlana rewolucja?